MuscleMeat

Alexv probeert ook een sterke jongen te worden

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Week 1

Here we go again! Beetje uit de flow vandaag, maar toch nog redelijke nummers kunnen zetten.

Squat (no belt)
5x 70kg
5x 110kg
4x 140kg
3x 180kg
2x 200kg balans weg na 2de rep, wat
4x 200kg @8,5 even herpakken, maar kan wel beter natuurlijk

Pause bench
3x5 60kg
5x 100kg
4x 130kg
3x 150kg @8,5 ook tevreden mee

Tricep extensions
4x12 30

DB tricep rolls
4x12 14kg

Week 1

Zelfde verhaal als gisteren. Gaat goed komen, even weer focus er terug in.

Deadlift
5x 60kg
4x 100kg
3x 140kg
+straps
3x 180kg
3x 220kg
3x 260kg
+belt
3x 280kg
7x 240kg

Pull ups
2x18 bw
14x bw

Strict EZ-bar curl
3x 35kg
2x 55kg
1x 65kg
Fx 75kg kansloos, wat.
3x 65kg deze dan wel weer hard

Week 1

Training ging lekker.

Loglift (elke rep clean)
3x 60kg
2x 80kg
1x 100kg
1x 120kg
2x 130kg PR Balans was nog wel ver te zoeken, maar daar wordt aan gewerkt.
5x 107,5kg PR Beter, maar gewicht ook stuk lager.

Bench press
5x 60kg
4x 100kg
3x 130kg
3x 150kg
6x 130kg (close grip)

OH holds (Barbell boven op het squat rack gelegd, alles circa 5 sec vast gehouden)
100kg
130kg
150kg
170kg Eerste poging gemist
180kg Idem, deze oefening bleek uiteindelijk toch nog vrij lastig.

Rolling thunder
Tot 70kg met beide armen voor 1 rep

Rope tricep push down
3x12 60kg

Crossfit gekkigheid
Beetje gespeeld met 60kg, conditie opbouwen

Laatst bewerkt:
Hmm dat zou zeker jammer zijn van powerbase..

Week 1

Ik heb vernomen dat PowerBase de commerciele kant op wil gaan met strictere regels over lawaai maken ect. Zou jammer zijn als ik nu weer een nieuwe gym moet zoeken, want zoals het nu is, is het echt een top locatie.

Alex,

Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Wij zullen geen aanpassingen in de huisregels doorvoeren over lawaai maken. Wat ik wil is niet eentonige muziek, bijvoorbeeld alleen metal muziek. Ik vind die muziek niet erg als er maar wel genoeg variatie inzit!
Verder over het puntje lawaai maken, tja soms vind ik inderdaad dat er zo'n beetje een sport van gemaakt wordt. Er zijn er bij die maken al flinke dierentuin geluiden als ze met een dumbbell fly bezig zijn. In mijn ogen is dat wat overdreven en denk ook dat andere leden dat niet zo begrijpen. En dat is heel wat anders als je een max effort moment hebt....

En inderdaad ik moet wel af en toe door een commerciële bril heen kijken alleen van de hardcore leden blijven we niet bestaan en zal ook deze ''top'' locatie niet blijven bestaan.

Dus denk eerlijk gezegd dat je het wat verkeerd begrepen hebt. Niks aan het handje dus:)

Alex,

Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Wij zullen geen aanpassingen in de huisregels doorvoeren over lawaai maken. Wat ik wil is niet eentonige muziek, bijvoorbeeld alleen metal muziek. Ik vind die muziek niet erg als er maar wel genoeg variatie inzit!
Verder over het puntje lawaai maken, tja soms vind ik inderdaad dat er zo'n beetje een sport van gemaakt wordt. Er zijn er bij die maken al flinke dierentuin geluiden als ze met een dumbbell fly bezig zijn. In mijn ogen is dat wat overdreven en denk ook dat andere leden dat niet zo begrijpen. En dat is heel wat anders als je een max effort moment hebt....

En inderdaad ik moet wel af en toe door een commerciële bril heen kijken alleen van de hardcore leden blijven we niet bestaan en zal ook deze ''top'' locatie niet blijven bestaan.

Dus denk eerlijk gezegd dat je het wat verkeerd begrepen hebt. Niks aan het handje dus:)

Ik begrijp volkomen dat je niet alleen metal wil, dat is natuurlijk ook niet rendabel. De muziek vind ik verder ook geen probleem, die zit over het algemeen wel goed. (mits je geen plannen hebt om opeens alleen maar carnavals krakers te gaan draaien, maar de betwijfel ik)
Dat was inderdaad het puntje waar ik 'bang' voor was, dat het de Planet Fitness kant in zou gaan waar geen geluidje gemaakt mag worden. Dat is juist het mooie van de locatie, als je richting max effort gaat, je gewoon een beetje herrie kan maken, een beetje jezelf ophypen weet je wel. Dat is juist het mooie, bijv in de video hier boven hoor je ook mensen op de achtergrond er om heen staan en mee er in mee gaan, dat is juist prachtig vind ik. Het dumbell fly puntje kan ik me wel in vinden, dat je op je laatste rep van je laatste set een zware hijg maakt of zelfs een licht grommetje snap ik nog wel, maar echt bij elke rep helemaal los gaan vind ik ook altijd maar gekkigheid.
Maargoed, dan heb ik het verkeerd begrepen, I'm sorry, zal de vorige post aanpassen. Zat al uit te kijken naar de verbouwing, maar hoopte natuurlijk niet dat alles wat PowerBase zo top maakt dan weg zou gaan, maar gelukkig is dat dus niet het geval. Even goeie vrienden hoop ik.

Sowieso Alex, even goede vrienden! En de verbouwing gaat vanaf nu echt op volle toeren dus hopelijk zitten we daar snel in:) fijne dagen!

Week 2

Voelde me fit, maar viel uiteindelijk beetje tegen hoe het ging

Squat
5x 60kg
5x 100kg
5x 140kg
3x 170kg
1x 200kg
+belt
1x 220kg Super hard
2x 240kg Erg zwaar qua gevoel, is ook goed te zien, waar ik weer veel aan moet gaan werken is meer tightness.
12x 180kg cardio

Deadlift against bands (80kg topspanning)
5x 120kg
5x 170kg
2x3 210kg
1x 210kg strap schiet kapot, there goes pair number 6, tijd om in wat fatsoenlijke te investeren

Front squat
3x 70kg
3x 120kg
2x 160kg hard, maar was leeg

Atlas stones (1,32m)
3x 100kg
3x 120kg
6xF 135kg pfff, volgende keer gaat die erop. Lijkt op een mentale/technische blokade. Wordt ook tijd om zo'n sleeve te halen voor stones.

Harbinger straps zijn super kwaliteit.

Dan til je zo 341 :)

Blauwe van ironmind zijn onverwoestbaar. Kosten ook nauwelijks iets en gebruikt bijna iedereen op wsm. Zegt genoeg

Blauwe van ironmind zijn onverwoestbaar. Kosten ook nauwelijks iets en gebruikt bijna iedereen op wsm. Zegt genoeg

Die wilde ik dus ook. Kan ze alleen op Strengthshop vinden, maar heb geen PayPall...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 2

Training woensdag

Snatch tot 100kg
Clean&Jerk tot 120kg
Military press tot 3x90kg
DB tricep rolls 3x12 15kg

Week 2

Training vandaag. Ging goed, best tevreden mee.

Deadlift (beltless)
5x 70kg
5x 120kg
3x 160kg
+straps (geleend van iemand)
3x 200kg
2x 240kg
5x 270kg @9.5 Niet verkeerd zonder belt
8x 220kg @8.5 iets te enthousiast na de vorige set en te snel in gedoken dus maar 8 reps

Paused front squat (beltless)
3x3 70kg
3x 90kg
3x 110kg
3x 130kg
2x 150kg 3de kansloos

Penday rows
3x 70kg
3x 120kg
3x3 150kg

Strict curl (oly bar)
5x 30kg
3x 50kg
2x 60kg
1x 70kg easy
3x 60kg

als 70 kilo curl easy gaat waarom dan niet meer reps?

curlz for the gurlzzz :cool:

als 70 kilo curl easy gaat waarom dan niet meer reps?

curlz for the gurlzzz :cool:

Doel was om 75kg en misschien zelfs 80kg te halen die dag, vandaag geen reps mee gemaakt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Week 3

Beste wensen iedereen, moge het een jaar vol gainz zijn! Maximaal goor gegaan met NYE, dus had niet veel van de training van vandaag verwacht, maar ging toch nog redelijk goed.

Squat
5x 70kg
4x 120kg
3x 160kg
+belt
2x 200kg
1x 220kg
2x 240kg @10 Dit viel wel erg tegen
10x 200kg @9 Hier wel tevreden mee, maar was echt helemaal gesloopt hierna. Hoopte eigenlijk iets dichterbij de absurde high rep sets van g-men te komen, volgende keer beter!

Deadlift
3x 70kg
3x 120kg
3x 170kg
+straps
2x 220kg
1x 260kg
+belt
3x 280kg @9 Ook wel tevreden hiermee, vooral omdat ik zo gesloopt was na die 10x200kg squat

Verder wat lichte high-rep curls, for the gurlzzz toch Pillz

Vanwaar die extra squat set na het deadliften? Wou je het gewoon nog eens proberen om meer reps te maken? :P
Mooie trainingen met jaloersmakende gewichten weer btw :thumb:

Good stuff Alex

Vanwaar die extra squat set na het deadliften? Wou je het gewoon nog eens proberen om meer reps te maken? :P
Mooie trainingen met jaloersmakende gewichten weer btw :thumb:
Je leest zeker vanaf je mobiel? :roflol: want die "extra squat" hoorde nog bij de zin erboven
Good stuff Alex
Thanks!

Je leest zeker vanaf je mobiel? :roflol: want die "extra squat" hoorde nog bij de zin erboven

Ja inderdaad..lezen Bassie!!:roflol:

Beste wensen Alex...hou jezelf een beetje heel dit jaar OK?

Mwhaha, klopt!!
Nu zie ik hoe het zit :roflol:.

Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven