MuscleMeat

Sticky Algemeen Longevity Topic

Bezoekers in dit topic

De alcoholische dranken die je consumeert bevatten naast alcohol ook andere stoffen. Ook deze kunnen een effect op de gezondheid hebben. In die zin maakt het wel uit of je bier, wijn of sterke drank consumeert. Dit wordt bevestigd in de beschikbare onderzoeken en rapporten.

Dan is er ook nog zoiets dat gedistilleerde dranken beter zijn toch? Zoals wodka bijvoorbeeld. Buiten de hoeveelheid alcohol om natuurlijk.
 
Zijn er hier nog mensen die een probiotica nemen of andere methoden om de gut feels wat te helpen?

Vind het zelf een beetje een prijzig product maar zie het toch wel terug komen in veel verschillende bro-science adviezen.
 
Nee. Zolang ik gezond eet en wellicht het belangrijkste genoeg groenten en fruit eet, voelt alles daarbeneden tip top.
 
Zijn er hier nog mensen die een probiotica nemen of andere methoden om de gut feels wat te helpen?

Vind het zelf een beetje een prijzig product maar zie het toch wel terug komen in veel verschillende bro-science adviezen.
Ik neem iedere dag probiotica (probiotical geloof ik)

Bij mijn grote maaltijden neem ik ook vooraf wat Apple cider vinegar. Dit helpt super goed tegen bloat en verteringsproblemen imo.
 
Ik heb eens een paar potjes probiotica besteld bij 'those who's name we do not speak of'. Goedkoopste optie is EUR 6,-/maand voor probiotic met 20 miljard stammen uit 10 populaties per dag. Dat vind ik nog wel de moeite voor de veel genoemde positieve effecten die het zou moeten leveren. Vraag me af of ik er wat van ga 'merken'.
 
Ik heb eens een paar potjes probiotica besteld bij 'those who's name we do not speak of'. Goedkoopste optie is EUR 6,-/maand voor probiotic met 20 miljard stammen uit 10 populaties per dag. Dat vind ik nog wel de moeite voor de veel genoemde positieve effecten die het zou moeten leveren. Vraag me af of ik er wat van ga 'merken'.
Voldemort?
 
Ik neem iedere dag probiotica (probiotical geloof ik)

Bij mijn grote maaltijden neem ik ook vooraf wat Apple cider vinegar. Dit helpt super goed tegen bloat en verteringsproblemen imo.

Hoe drink je dat weg? Het is echt onwijs goor en mengen met water maakt het nauwelijks beter.
 
Hoe lang moet je die ashwaghanda nemen voor je er iets van merkt? Doet me precies niet veel voorlopig...
 
Hoe lang moet je die ashwaghanda nemen voor je er iets van merkt? Doet me precies niet veel voorlopig...
Idem hier. Gebruik het nog maar 2 weken; voorlopig nog geen merkbare positieve veranderingen...
 
Hoe drink je dat weg? Het is echt onwijs goor en mengen met water maakt het nauwelijks beter.
Ik doe het gewoon in een glas, klein beetje water erbij en dan nog een slokje water achteraf.
 
Sport is een relatief goedkoop anti-aging middel die daadwerkelijk werkt.
 
Hoe drink je dat weg? Het is echt onwijs goor en mengen met water maakt het nauwelijks beter.

Als je goede ongefilterde appelazijn neemt en mengt met een koel glaasje water is het best lekker zelfs.
 
Appelazijn kan toch ook door de salade?
 
Als je goede ongefilterde appelazijn neemt en mengt met een koel glaasje water is het best lekker zelfs.

Smaakt gefilterd anders dan ongefilterd? Heb zelf de gefilterde namelijk, maar drink het met gewoon standaard kraanwater. Miss de fles in de koelkast zetten met een fles water erbij zou ik altijd nog kunnen doen.
 
Smaakt gefilterd anders dan ongefilterd? Heb zelf de gefilterde namelijk, maar drink het met gewoon standaard kraanwater. Miss de fles in de koelkast zetten met een fles water erbij zou ik altijd nog kunnen doen.

Ik kocht eerst gewone appelazijn van de Jumbo en die was qua smaak echt niet te vergelijken met de bio ongefilterde versie die ik nu drink. Het is echt een soort frisdrank waar je met name in de dieetfase zelfs een beetje naar uitkijkt
 
Back
Naar boven