Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Volgens mij moeten we alleen maar dood en als je dat eenmaal accepteert dan doen al die futiliteiten er niet meer toe imo.

Dit is de glas half vol instelling waar mensen wat van kunnen leren.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
:D Pun intended natuurlijk ;)
 
Goeie topic.

Ik heb zelf de klik ook een hele tijd geleden gemaakt dat voeding zo enorm belangrijk is. Momenteel gaat het dan ook gewoonweg goed met me.

Qua eten heb ik alles dierlijks geschrapt. Dit doet veel voor m'n maag en darmen. Daarnaast probeer ik ook zo veel als mogelijk bio/organic te eten, al is dat soms moeilijk door beschikbaarheid en de prijs. Ik probeer wel zo veel mogelijk groene groenten binnen te krijgen en ook minimaal twee stukken fruit per dag te eten.
Verder ben ik onlangs met een chlorella "kuur" begonnen. Een natuurlijke ontgifting. Of het veel af doet durf ik zo niet te zeggen, zit misschien meer tussen de oren. Maar bij mijn opzoekwerk las ik dat je je in het begin wel wat grieperig kon voelen en diarree kon hebben doordat alle vuiligheid los werd gemaakt en dat klopte wel. Zal dus wel iets doen zeker? :)
Daarnaast gooi ik ook elke dag een schep Maca onder mijn muesli. Ook een antioxidant met verschillende effecten waaronder een verhoogd libido. Ja, ook dat klopt :D
 
Goeie topic.

Ik heb zelf de klik ook een hele tijd geleden gemaakt dat voeding zo enorm belangrijk is. Momenteel gaat het dan ook gewoonweg goed met me.

Qua eten heb ik alles dierlijks geschrapt. Dit doet veel voor m'n maag en darmen. Daarnaast probeer ik ook zo veel als mogelijk bio/organic te eten, al is dat soms moeilijk door beschikbaarheid en de prijs. Ik probeer wel zo veel mogelijk groene groenten binnen te krijgen en ook minimaal twee stukken fruit per dag te eten.
Verder ben ik onlangs met een chlorella "kuur" begonnen. Een natuurlijke ontgifting. Of het veel af doet durf ik zo niet te zeggen, zit misschien meer tussen de oren. Maar bij mijn opzoekwerk las ik dat je je in het begin wel wat grieperig kon voelen en diarree kon hebben doordat alle vuiligheid los werd gemaakt en dat klopte wel. Zal dus wel iets doen zeker? :)
Daarnaast gooi ik ook elke dag een schep Maca onder mijn muesli. Ook een antioxidant met verschillende effecten waaronder een verhoogd libido. Ja, ook dat klopt :D
Tja, dit soort mensen trekt zo'n topic natuurlijk ook aan.
 
Tja, dit soort mensen trekt zo'n topic natuurlijk ook aan.

Wat soort mensen? Mensen die alternatieven eens een kans geven en naar manieren zoeken om hun gezondheid op peil te houden of te verhogen?

Dan ben ik zo maar een mens. :)
 
  • Like
Waarderingen: Hope
kijk alle video's op dit kanaal:

youtube.com/user/NutritionFactsOrg/videos

en betreft cold exposure moet je Wim Hof method researchen (ook de ademhalingstechnieken zijn belangrijk), dit is een uitstekende introductievideo:


slaap:


veel meer carbs rammen btw en minder vet/protein, ik kom zelf aan 13/72/15 ekv op ~3500kcal (140/650/65)
 
Wat soort mensen? Mensen die alternatieven eens een kans geven en naar manieren zoeken om hun gezondheid op peil te houden of te verhogen?

Dan ben ik zo maar een mens. :)
Je drijft het wel heel ver als je begint te geloven in ontgiftingskuren en dergelijke. Maar goed iedereen zijn tijdverdrijf.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goeie topic.

Verder ben ik onlangs met een chlorella "kuur" begonnen. Een natuurlijke ontgifting. Of het veel af doet durf ik zo niet te zeggen, zit misschien meer tussen de oren. Maar bij mijn opzoekwerk las ik dat je je in het begin wel wat grieperig kon voelen en diarree kon hebben doordat alle vuiligheid los werd gemaakt en dat klopte wel. Zal dus wel iets doen zeker?
D

Je neemt iets waar je je ziek van wordt en diarree van krijgt en noemt het dan ontgiften :roflol: Dan kan je beter af en toe half bedorven donner eten, heb je t zelfde.

Edit: Las in eerste instantie ook cholera kuur :roflol:
 
Je drijft het wel heel ver als je begint te geloven in ontgiftingskuren en dergelijke. Maar goed iedereen zijn tijdverdrijf.

Je neemt iets waar je je ziek van wordt en diarree van krijgt en noemt het dan ontgiften :roflol: Dan kan je beter af en toe half bedorven donner eten, heb je t zelfde.

Edit: Las in eerste instantie ook cholera kuur :roflol:

Er zijn natuurlijk meerdere mogelijke voordelen aan. De voedingswaarden op zich zijn gewoon ook al goed.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Goeie topic.

Ik heb zelf de klik ook een hele tijd geleden gemaakt dat voeding zo enorm belangrijk is. Momenteel gaat het dan ook gewoonweg goed met me.

Qua eten heb ik alles dierlijks geschrapt. Dit doet veel voor m'n maag en darmen. Daarnaast probeer ik ook zo veel als mogelijk bio/organic te eten, al is dat soms moeilijk door beschikbaarheid en de prijs. Ik probeer wel zo veel mogelijk groene groenten binnen te krijgen en ook minimaal twee stukken fruit per dag te eten.
Verder ben ik onlangs met een chlorella "kuur" begonnen. Een natuurlijke ontgifting. Of het veel af doet durf ik zo niet te zeggen, zit misschien meer tussen de oren. Maar bij mijn opzoekwerk las ik dat je je in het begin wel wat grieperig kon voelen en diarree kon hebben doordat alle vuiligheid los werd gemaakt en dat klopte wel. Zal dus wel iets doen zeker? :)
Daarnaast gooi ik ook elke dag een schep Maca onder mijn muesli. Ook een antioxidant met verschillende effecten waaronder een verhoogd libido. Ja, ook dat klopt :D

Dierlijke producten schrappen was ik niet van plan maar ik heb er wel een drastische hoeveelheid groente bij gedaan. Ontgifting zie ik ook niet direct zitten.

Maaruh, die Maca ga ik wel eens checken, thanks.

kijk alle video's op dit kanaal:

youtube.com/user/NutritionFactsOrg/videos

en betreft cold exposure moet je Wim Hof method researchen (ook de ademhalingstechnieken zijn belangrijk), dit is een uitstekende introductievideo:


slaap:


veel meer carbs rammen btw en minder vet/protein, ik kom zelf aan 13/72/15 ekv op ~3500kcal (140/650/65)

Cold showers ftw. Je voelt je wel echt lekker na een koude douche. Ga deze eens luisteren, thanks.
 
Koning Eenoog Helpen die koude douches ook tegen een droge huid? De vellen vallen eraf soms bij mij. En blus je alleen maar af met koud water of sta je er minuten onder?

En dan mijn bijdrage: ashwagandha. Boost voor motivatie, libido en slaap. En het helpt tegen stress omdat het cortisol verlaagd.
 
Zacht gekookte eieren en gestoomde makreel en/of haring. Elke dag.
 
Koning Eenoog Helpen die koude douches ook tegen een droge huid? De vellen vallen eraf soms bij mij. En blus je alleen maar af met koud water of sta je er minuten onder?

En dan mijn bijdrage: ashwagandha. Boost voor motivatie, libido en slaap. En het helpt tegen stress omdat het cortisol verlaagd.

Haha ik heb geen droge huid dus zou niet weten.

De douche is compleet koud en ik doe het 2 minuten. Geen warm.

Ik heb wat ashawagandha besteld, we gaan het zien.
 
Koning Eenoog ben jij trouwens dezelfde rob die ik wel eens heb zien posten over weekendenlang allerlei soft en harddrugs nemen? kun je je wijsheid delen over de positieve effecten op longevity van deze drugs? :)
 
  • Like
Waarderingen: Hope
HUARGH; meer carbs rammen, is dat dan tbv slaap? Want ik zit daar wel een beetje in een lastige afweging. Met low carb kan ik eenvoudig ripped blijven en ik voel me er wel lekker bij. Maar ik heb wel het idee dat slaap en libido beetje te lijden hebben onder weinig carbs. Goed anderzijds worden carbs ook wel gerelateerd aan cognitieve problemen.
 
Koning Eenoog ben jij trouwens dezelfde rob die ik wel eens heb zien posten over weekendenlang allerlei soft en harddrugs nemen? kun je je wijsheid delen over de positieve effecten op longevity van deze drugs? :)

Je moet ook een beetje ontspannen zo hier en daar.
 
Back
Naar boven