MuscleMeat

Volksrepubliek Noord-Korea

  • Topic starter GroteT
  • Startdatum
  • Reacties 330
  • Weergaven 24K
  • Volgers 29

Bezoekers in dit topic

Ik zei nog dat ze Pyongyang moesten platgooien toen die parade aan de gang was. Ze luisteren nooit naar mij. :(
 
Noord-Korea vuurt opnieuw raket af richting Japan
Noord-Korea heeft opnieuw een "ongeïdentificeerde" raket afgevuurd, bericht het Zuid-Koreaanse persagentschap Yonhap gisteren. De Japanse regering heeft ondertussen laten weten dat er om 7.06 uur plaatselijke tijd "vermoedelijk" een raket over haar grondgebied is gevlogen. Ze vraagt haar inwoners om te schuilen en uit de buurt te blijven van eventuele brokstukken, schrijft NHK World.

Eind augustus schoot het regime in Pyongyang ook al een langeafstandsraket af die over Japan vloog. Tokio sprak toen van een "nooit geziene bedreiging".

Een zesde kernproef van het communistische regime bleek tussen tien en zestien keer krachtiger te zijn dan de atoombom die de Amerikanen dropten op het Japanse Hiroshima in 1945. Experts vrezen dat het regime van Kim Jong-un nu in staat is om kernwapens te monteren op langeafstandsraketten.

Maandagnamiddag keurde de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties in New York nog een nieuwe lijst sancties goed tegen Noord-Korea.
 
NKmuseum.jpg

North Koreans touring the Museum of American War Atrocities in 2009
 
Nu nog een museum met de atrocities in hun eigen gevangenissen en kampen. :o
 
North Korea has warned that the more sanctions pursued by the US and its allies, the more quickly it will complete its nuclear force, official state news agency KCNA reports.
hihi
 
De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un heeft gereageerd op de toespraak die de Amerikaanse president Donald Trump deze week aan de Verenigde Naties gaf. De Noord-Koreaanse leider noemt Trumps toespraak een "oorlogsverklaring" en een bewijs dat hij met zijn nucleaire programma "op het correcte pad" is.

Kim Jong-un zei vandaag dat Noord-Korea als antwoord op Trumps bedreiging zijn land te vernietigen "het hoogste niveau van de hardste lijn van tegenmaatregelen in de geschiedenis" tegen de Verenigde Staten zal aanwenden.

De Noord-Koreaanse dictator noemde Trump "mentaal achterlijk" en zijn toespraak de "meest wrede oorlogsverklaring in de geschiedenis". Verder zei hij dat Trumps VN-toespraak Pyongyang bevestigde dat het nucleaire programma "het juiste pad" was. "Zijn opmerkingen hebben me overtuigd dat het pad dat ik koos het juiste is en dat ik deze weg tot het einde moet volgen."
:roflol:
 
Libs zijn zo brainwashed dat ze Kim steunen als er een clash komt.
 
Libs zijn zo brainwashed dat ze Kim steunen als er een clash komt.
Is toch mooi, kunnen we die ook meteen uitschakelen. 2 vliegen in 1 klap.
 
:roflol:

Zoals hun ziekenhuizen zonder patiënten. (en elektriciteit)
 
Back
Naar boven