AndroidHealthClinic

Volksrepubliek Noord-Korea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

A number of private security researchers are increasingly voicing doubts that the hack of Sony‘s computer systems was the work of North Korea.

President Obama and the F.B.I. last week accused North Korea of targeting Sony and pledged a “proportional response” just hours before North Korea’s Internet went dark without explanation. But security researchers remain skeptical, with some even likening the government’s claims to those of the Bush administration in the build-up to the Iraq war.


Extreem zwak.

A number of researchers?

Crackpots heb je overal.

Ik wil een official statement van hun belangen vereniging
Een aantal mensen stellen gewoon hun overheid in de vraag. Dat is wel typisch zo in amerika waar er een grote distrust heerst in hun overheid. Daarbovenop heeft bush hen ook voorgelogen met irak, das allemaal fris int geheugen van overheidhaters.

Tis dus helemaal niet bewezen dat ene lena daar achter zit.
Officiele verhaal is nog steeds NK.

Dat verklaart waarom detijd of demorgen geen breaking news gaf :p
 
Ik heb de film gezien en ik moet zeggen dat die Kim Jung Un me toch best wel een toffe peer lijkt.
Alleen de vieze westerse propaganda laat een heel ander beeld zien! :mad:
 
Noord-Korea 2006

2ag3exc.jpg


13zo6r8.jpg


vdmssm.jpg


105dz6c.jpg


2ileop0.jpg


2502npt.jpg


2a0htgo.jpg


301n4m9.jpg
 
North Korea's National Defense Commission took to the airwaves today to threaten the United States with the "most disastrous final doom on its mainland," warning that "the time of the nightmare" is near.


"The U.S. had better know clearly that our means in ground, naval, underwater, air and cyberwarfare, including nuclear strike capability, which are miniaturized, precise and diversified, will be used by our people and army who display the strongest mental power and indomitable ideology and Juche-oriented [self-reliance] strategy and tactics and unique war methods are unprecedented in the human history of wars, which the gangster-like U.S. imperialists can never think of or imitate."

---------- Toegevoegd om 05:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:16 ----------

Its happening
 
Its happening
:roflol:

De hoeveelste dreiging is dit nu wel niet? Er zullen nooit Noord-Koreaanse explosieven, laat staan nucleair materiaal, ontploffen op Amerikaans grondgebied.
China zal dat niet toestaan, die hebben geen zin in een kernoorlog in hun achtertuin.
 
Noord-Korea is achterlijk arm.

Ze hebben slechts een 'elite' van 100 tot 200 duizend mensen, op een bevolking van 23 miljoen, die bij momenten ook last kan hebben van een ongevulde maag. Honger en corruptie is er verder schering en inslag.

Alleen Zuid-Korea kunnen ze enigszins militair treffen, de rest is allemaal onzin.
 
'Dutje werd deze Noord-Koreaanse minister fataal'
[Link niet meer beschikbaar]


Orde moet zijn
 
Dat zal hem leren.
 
Hiermee naar het schijnt... Had ik ook wel willen zien :D

289C0C6D00000578-3079172-image-a-10_1431501475897.jpg
 
Noord-Korea is het enigste land in de wereld wat echt onafhankelijk is.
 
Enigste
 
Noord Korea fascineert mij trouwens mateloos. Veel gelezen en gekeken de afgelopen weken.

Onderschat de invloed van China op NK niet.

zo veel invloed heeft china toch niet op dprk?
 
Dit is een quote van Blaine Harden:
Tot de jaren negentig werd de Noord-Koreaanse economie voornamelijk in stand gehouden door subsidies van de Sovjet Unie. Van 2000 tot 2008 steunde Zuid-Korea het Noorden met zonder voorbehoud gegeven omvangrijke giften kunstmest en voedsel, aangevuld met royale investeringen, waarmee het zichzelf van een zeker mate van vreedzame co-existentie verzekerde.

Sinds die tijd is Pyongyang steeds afhankelijker geworden van China door speciale handelsovereenkomsten, voedselhulp en brandstof. Een veelzeggend teken van China's groeiende invloed is dat voorafgaand aan het officiële optreden van Kim Jong Eun in 2010 als de gekozenopvolger van Kim Jong Il, de ziekelijke vader Kim twee maal naar Beijing reisde waar hij, volgens diplomaten, aan China vroeg zijn opvolgingsplan goed te keuren.
 
Laatst bewerkt:
Toch is Juche het uitgangspunt van de DPRK. En de relatie tussen China en de DPRK is ook wel heel erg bekoeld de afgelopen decenia. Berichtgeving over Noord Korea is wel heel erg beperkt en erg gekleurd.

In de koude oorlog (en deels nog steeds) was de hele wereld toch verdeelt in vazalstaten van VS en SU, ook Europa?
 
Back
Naar boven