Fitness Seller

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tren is een vrouw robke, een met vele gezichten. Daar waar de een haar bek onderspuit na 3x fappen zal de ander hem nauwelijks omhoog krijgen van haar.. Wat ik bedoel te zeggen... :o Para is voor de een hemels en voor de ander echt een no go. En visa versa met tren-e en of tren-a.

:roflol:

But true... no tren is a like
 
Sws weer in bro! Succes, ben benieuwd hoeveel spiergeheugen je hebt :D
 
Tren is een vrouw robke, een met vele gezichten. Daar waar de een haar bek onderspuit na 3x fappen zal de ander hem nauwelijks omhoog krijgen van haar.. Wat ik bedoel te zeggen... :o Para is voor de een hemels en voor de ander echt een no go. En visa versa met tren-e en of tren-a.

heb je zo slechte bijwerkingen dan met parabolan?
 
Sws weer in bro! Succes, ben benieuwd hoeveel spiergeheugen je hebt :D

Dat spiergeheugen zal vooral afhangen hoeveel gear ik er zal induwen. Maar ik ga het rustig houden. Voel me eigenlijk vrij goed in mijn vel op het moment.
Vandaag weer wezen trainen en voel men lichaam weer lekker vol lopen.
 
Neem jij altijd arimidex in jouw kuren?
Merk je een verschil als je dit niet doet?
 
Neem jij altijd arimidex in jouw kuren?
Merk je een verschil als je dit niet doet?

Ik neem altijd arimidex of aromasin. Ik ben gevoelig voor oestrogeen dus hou dat graag onder controle.
 
Hoe is t gesteld met je psoriasis? Herinner me dat het ernstig werd aantal maand geleden.

Nog steeds in trouwens ;)

Ook; wat vond je destijds van peg mgf?
 
Ik neem altijd arimidex of aromasin. Ik ben gevoelig voor oestrogeen dus hou dat graag onder controle.
Is er nog een verschil tussen deze 2?
 
Hoe is t gesteld met je psoriasis? Herinner me dat het ernstig werd aantal maand geleden.

Nog steeds in trouwens ;)

Ook; wat vond je destijds van peg mgf?

Met mijn psoriasis is het niet zo goed. Ik wacht even de kuur af want meestal betert het een beetje als ik test + anavar neem. hgh helpt ook een beetje. Men rug en billen zijn er nog steeds erg aan toe en vorige week deed in bed liggen al pijn. Mijn huid is gewoon héél droog en de plekken krijgen dan kleine scheurtjes.... Maar als ik test, parabolan neem dan word mijn huid wat vettiger en word het raar maar waar beter... Binnenkort moet ik terug naar de dermatoloog en dan krijg ik weer een paar potjes zalf mee en als ik dat er 3 weken op smeer dan heb ik enkel nog roze egale plekken. Daar kan ik nog mee leven in de zomer. Weg gaan die plekken toch nooit meer.

Peg mgf is zalig. Ik herstel daar enorm snel mee en spierpijn is bijna onbestaande. Ook met mijn actieve job is dat snel herstellen handig.
 
Is er nog een verschil tussen deze 2?

Arimidex is sterker maar aromasin hindert uw igf levels niet terwijl arimidex dat wel zou kunnen beinvloeden. In amerika beginnen de trt dokters ook meer en meer aromasin voor te schrijven ipv arimidex.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Tren ben ik de hele dag naar de kloten, kotsmisselijk en maagzuur als de pestad pleuris.

Ot: heeft peg mgf echt zo'n goede werking? Helpt het ook tegen vermoeidheid in je spieren.
 
Haha geen idee, ik ben nog para maagd :p

Tren-e word ik een emo pussy van :o
Tren-a word ik een assertieve teringlijer van zonder feels :haha:

Para staat op het menu voor deze zomer.

het kwam thans over in je vorige post alsof je er ervaring mee had...
 
het kwam thans over in je vorige post alsof je er ervaring mee had...

Met tren ansich zeker, para zelf niet, maar genoeg gasten om mij heen wel. Zoals gezegd, de 1 kan er heel goed tegen en de ander niet. Maar dat geldt ook voor e en voor a.
 
Zo een paar dagen verder en het libido is weer goed aan het stijgen. Het gewicht doet nog niet heel veel omdat ik men voeding vrij laag heb deze week. Carbs enkel smiddags en savonds en voor de rest vetten en eiwit combinaties. Bevalt me heel goed. Geen zwangere buik savonds of de bekende dipjes na een dikke maaltijd met carbs.

Nu 3 dagen vrij van het werk en dan kunnen we weer 100% de bodybuilder gaan uithangen. Eat, sleep, train, repeat. :D
 
Huidige shape. Niet te zwaar, niet te licht en voel me goed in mijn vel. Gewoon een chille fysiek vind ik persoonlijk. Momenteel eet ik niet veel dus mag ni klagen hahaha.
Slechte kwaliteit (gsm) maar binnenkort zal Big Jon zijn camera wel eens meenemen :cool:

1zlq921.jpg


23r6153.jpg
 
Laatst bewerkt:
goed intact gebleven precies :D
 
goed intact gebleven precies :D

Toch een kilo of 7-8 minder nu tegenover vorig jaar maar kan er mee leven ;)

Ik heb inderdaad een bepaalde basis dat vrij matuur is en soms denk ik : als ik dit allemaal kan vasthouden met enkel een trt dosis van 150-200 mg/week, wat ik zeker kan, waarom dan nog al die andere rommel erbij steken....
Maar dan heb je op een gegeven moment zoiets van, Fuck it knal er maar wat parabolan in en zie wat er gebeurd, je leeft maar één keer :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven