AndroidHealthClinic

12 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha geen idee, ik ben nog para maagd :p

Tren-e word ik een emo pussy van :o
Tren-a word ik een assertieve teringlijer van zonder feels :haha:

Para staat op het menu voor deze zomer.
hoe kan er zon groot verschil zijn tussen tren e en A ik snap dat niet :S alleen de esther is het verschil volgensmij
 
hoe kan er zon groot verschil zijn tussen tren e en A ik snap dat niet :S alleen de esther is het verschil volgensmij
Hoe snel het vrijkomt kan ook schelen hoe je je gedraagt misschien? Misschien dat het een deel mentaal is, of toch door interferentie van de ester oid?
 
Wat is je gewicht momenteel IKKE20?

Op de foto's zie je er sowieso nog massief uit!
 
Wat is je gewicht momenteel IKKE20?

Op de foto's zie je er sowieso nog massief uit!

83-84kg op dit moment. Gewicht zit bovenaan bij mij. Benen zijn momenteel echt hopeloos.
 
Update.

Het vuur is weg mannen. Ik amuseer me nog altijd in de gym maar de drang om echt te willen gainen en men voeding op orde te krijgen + te gaan force feeden is er niet echt meer.
Eet voor het moment 4x dag en zorg dat ik genoeg eiwitten binnen krijg en that's it. Carbs eet ik enkel als ik zin heb.

Gewicht is wel al gestegen naar 84.5 kg en de shape word terug strakker en strakker. Lekker goedje die Parabolan. Zit vanaf gisteren op 3ml/week ervan (228 mg/week) en nog steeds op 600 mg sust. Anavar neem ik enkel als ik het niet vergeet... het is echt erg gesteld met mij op het moment :D Binnenkort nog is wat tbol + anavar dagelijks ernaast slikken en dan hebben we er weer 2 mooie kilo's bij.
 
Update.

Het vuur is weg mannen. Ik amuseer me nog altijd in de gym maar de drang om echt te willen gainen en men voeding op orde te krijgen + te gaan force feeden is er niet echt meer.
Eet voor het moment 4x dag en zorg dat ik genoeg eiwitten binnen krijg en that's it. Carbs eet ik enkel als ik zin heb.

Gewicht is wel al gestegen naar 84.5 kg en de shape word terug strakker en strakker. Lekker goedje die Parabolan. Zit vanaf gisteren op 3ml/week ervan (228 mg/week) en nog steeds op 600 mg sust. Anavar neem ik enkel als ik het niet vergeet... het is echt erg gesteld met mij op het moment :D Binnenkort nog is wat tbol + anavar dagelijks ernaast slikken en dan hebben we er weer 2 mooie kilo's bij.
olie opgooien :D
 
Toch een kilo of 7-8 minder nu tegenover vorig jaar maar kan er mee leven ;)

Ik heb inderdaad een bepaalde basis dat vrij matuur is en soms denk ik : als ik dit allemaal kan vasthouden met enkel een trt dosis van 150-200 mg/week, wat ik zeker kan, waarom dan nog al die andere rommel erbij steken....
Maar dan heb je op een gegeven moment zoiets van, Fuck it knal er maar wat parabolan in en zie wat er gebeurd, je leeft maar één keer :p
Hahahaha, zo herkenbaar!
 
Ik weet nu wat er in de toverdrank ketel van asterix en obelix zat.... parabolan van onze engelse vrienden:D
 
Ik weet nu wat er in de toverdrank ketel van asterix en obelix zat.... parabolan van onze engelse vrienden:D

Soon ook maar eens wat orderen ;) Kan ook geen real legit Tren ace meer vinden, allemaal meuk lately ;(
 
Zodra de 10 vial promo er is gaat mijn ordertje er ook doorheen :D
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Tren is tren zeggen ze... Daarom dat ik altijd zeg : probeer het zelf uit en oordeel dan.
 
hier net zo
nog aanraders behalve parabolan en boldenone ?

ga zondag even de rest van men kuur uitzoeken. eerst jammer genoeg cruisen
 
hier net zo
nog aanraders behalve parabolan en boldenone ?

ga zondag even de rest van men kuur uitzoeken. eerst jammer genoeg cruisen
Ligt eraan wat je wilt blasten toch.. Strive is razend enthousiast over de Trest iig :) (Tenminste, we hebben het over dat merk neem ik aan)
 
Ligt eraan wat je wilt blasten toch.. Strive is razend enthousiast over de Trest iig :) (Tenminste, we hebben het over dat merk neem ik aan)
Ja maar die staat ook op 5% oid
lager dan 8/9% kan ik niet onderhouden.

ga nog een week of 20/25 kuren dus word nog een cut vervolg voor nu. en voor ik off ga wil ik nog even goed bulken
 
Ja maar die staat ook op 5% oid
lager dan 8/9% kan ik niet onderhouden.

ga nog een week of 20/25 kuren dus word nog een cut vervolg voor nu. en voor ik off ga wil ik nog even goed bulken
Trest kan toch ook op 10-11%? Of 12..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven