XXL Nutrition

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
33 en al redelijk versleten. Maar komt ook wat door men werk, de mensen die al eens mee zijn komen werken met mij begrijpen dat helemaal :D

In principe kan je tot 40-45 heel hoog niveau halen in BB'ing maar zwaar werk is niet te onderschatten. Herstel wordt een stuk zwaarder idd :)
 
In principe kan je tot 40-45 heel hoog niveau halen in BB'ing maar zwaar werk is niet te onderschatten. Herstel wordt een stuk zwaarder idd :)

Daarom dat ik bijna standaard 1 dag train en dan 1 dag rust.
Vandaag moest ik gaan trainen maar ben om 18u30 gecrasht in de zetel en dan maar naar men bed gesukkeld en nu pas trug wakker.... Tja je hebt van die dagen... :D
Nu eerst een maaltijd naar binnen werken en terug men bed in.
 
Al ingeschreven voor de contest? :D
 
Discipline is niks voor je bedoel je :trollface:

Man ben al blij dat ik beetje kan trainen en fatsoenlijk eten
Echt geen tijd/gelegenheid om full zombie modus te gaan :)
 
Wow die 2 dagen rust hebben me goed gedaan. Vandaag benen getraind en was een zalige training.
Blijf leaner worden dus ga vanaf nu hier en daar wat meer cheaten zodat het eten nog leuk blijft :p Gewicht blijft stabiel. Vind mijn shape momenteel wel best lekker, zeker beachproof (bodybuilding style he niet de mappers style :D )


Volgende week de bulkbombs erin en daar hoop ik toch wel een kilootje mee te kunnen pakken.
Sta al te popelen om de parabolan en tren ace/mast prop combo erbij te duwen... Maar ben nog aan het wachten op mijn caber. Ga eerst die bulkbombs proberen en daarna de parabolan enz. Er gaat dus veel gewisseld worden met de compounds.
hgh nog steeds op 2iu/dag en mijn handen en onderarmen tintelen bijna heel de dag... Heb nog andere hgh besteld en kom dan weer een dik jaar toe :p Heb er een paar vails IGF bijgekregen, niet dat ik daar erg in geloof, maar die gaan we er ook nog wel bijduwen de komende weken. Let's make it EPIC this time :roflol:
 
Al ingeschreven voor de contest? :D

Nope geen tijd voor. Vroeger eens mee gedaan hier en toen 4 de geworden. Later kwam uit dat de 2de of derde Fake was. Dus geen prijs gekregen :mad:
 
ikke 20 : wat was je gewicht en VP ongeveer?

Ik dacht ergens gelezen te hebben rond 85kg, hetgeen voor jouw lengte nice is :cool:

Edit: op vorige pagina staat idd 85kg, vp vind ik niet meteen terug :)
 
Zit momenteel op 85-86 kilo smorgens. Vet% rond de 10 %. Vet zit op mijn onderrug en buik. Trek strepen op mijn borst en triceps enz.

Maar iedereen schat mijn gewicht altijd veel hoger als ze mij in de gym zien. Maar dat komt door mijn smalle beentjes, gewicht zit grotendeels op mijn bovenlichaam.
 
Vandaag was rug aan de beurt en het is een vrij rustige training geworden. Dat mag ook is :p

Heb een selfie proberen maken in de kleedkamer voor de bekende spiegel. Gear is kicking in denk ik :D
 
Maar dat komt door mijn smalle beentjes, gewicht zit grotendeels op mijn bovenlichaam.

Haha, dat probleem ken ik :D

Bij mij zijn mijn kuiten en onderarmen smaller dan de rest. Bovenbenen en biceps zijn redelijk goed ontwikkeld :)

Ben benieuwd naar foto van je shape!
 
Haha, dat probleem ken ik :D

Bij mij zijn mijn kuiten en onderarmen smaller dan de rest. Bovenbenen en biceps zijn redelijk goed ontwikkeld :)

Ben benieuwd naar foto van je shape!

Ben met de foto's bezig..
 
Leuk om te lezen dat je weer mee doet!!
Verder alles goed??
Hier ook weer back on track sinds aantal maanden en gaat zeer zeer hard :D
Als we gaan meeten dan hoor ik het wel
 
Flexing :D

vnnjuf.jpg


Relax

21m80vp.jpg

Leuk om te lezen dat je weer mee doet!!
Verder alles goed??
Hier ook weer back on track sinds aantal maanden en gaat zeer zeer hard :D
Als we gaan meeten dan hoor ik het wel

Alles goed hier ja. Als er "gemeet" word ben ik er ook.
 
Looking huge!!
 
Je bovenarm is groter dan je hoofd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven