XXL Nutrition

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je clen overwogen om tijdens je pct te nemen?

Ik verdiep er me op dit moment zelf in. Ik lees tegenstrijdige zaken. De ene zegt dat het te katabool is om zonder aas te nemen en de ander raadt het aan in pct.

Marvin hier op het forum gebruikt het trouwens ook zonder aas en behaalt steeds leuke resultaten.

Wat denk jij?
Clen is anti katabool...
 
Je shape veranderd in je off periode :o

je kan clen toch niet blijven gebruiken? niks mis met 12% toch? :) vntl
 
Laatst bewerkt:
clen kun je langer dan 21dagen gebruiken als je maar niet te snel verhoogd begin op 20mcg en dan elke 6 dagen omhoog, dan zit je op 36 dagen als je tot max 120mcg gaat afbouw niet meegeteld.
 
clen verlaagt cortisol maar het zal definitief geen negatieve bijwerking hebben op je herstel en gains.
 
Neen nog niet overwogen. Zal dat ook niet snel doen.


Vandaag men laatste inject hcg gezet en vanaf nu verder op clomid en nolva. Morgen vertrek ik voor 16 dagen naar het goede weer.
Trainingen gaan goed, shape is meer dan oke en zit momenteel op 86 kilo :cool:. Vind het vreemd maar voel me echt goed, libido is oke en over de shape mag ik zeker niet klagen.
Ik neem wel wat proviron mee op vakantie (als eventuele back up) want wil daar niet met een limp dick gaan zitten over 10 dagen. Maar probeer er wel vanaf te blijven.


EN WE ZIJN TERUG :D

Even een update:

De proviron waren we uiteraard thuis vergeten :o maar niet nodig gehad. Alles werkt meer dan behoorlijk daar beneden volgens het vrouwtje. Voel me goed.
Heb nog 5000 iu hcg liggen en ga deze ook op gebruiken vanaf vandaag, 1000 iu eod + 10 mg nolva ed. en als de hcg op is dan ga ik nog 2 weken clomid slikken en zijn we klaar. De ballekes zijn toch terug iets gekrompen na het stoppen met de hcg maar niet naar het formaat dat ze ervoor waren. Medium nu dus :D. Dus eerst nog die hcg erin en dan ga ik na een tijdje bloed prikken om te zien hoe het met al mijn waarden gesteld is.

Update shape:
Tja.... niet trainen, Enkel eten wat lekker is, cocktailtjes drinken :p Het was een goede vakantie :D Dus shape is plat, vettig en leeg. Gaat leuk worden de komende 2 weken, morgen terug de gym in en knallen.
 
Tijd voor cardio dus dikke :D
 
Vrijdag start ik terug met werken. Dat is al cardio genoeg :p
 
Misschien kun je de naam van je log aanpassen in "De avonturen van ikke 20" haha leuk logje hoor. :thumbs:..ik lees altijd mee :D
 
ikke 20 had nog een paar vragen man wanneer zie ik je is ?
 
Top dat je blijft loggen kerel! Deze log volg ik al vanaf het begin met veel plezier!
Ook fijn om te lezen dat je gewoon je ding doet qua leven buiten bbing.
Ik hoop dat je zo door gaat!
 
Top dat je blijft loggen kerel! Deze log volg ik al vanaf het begin met veel plezier!
Ook fijn om te lezen dat je gewoon je ding doet qua leven buiten bbing.
Ik hoop dat je zo door gaat!

aha nog een Long time member. Ja we gaan al even mee en bodybuilding speelt al lang mee en zal dat nog lang blijven maar is inderdaad niet het allerbelangrijkste in mijn leven.

Enjoy life!
 
Nu ik er terug wat hcg induw zijn de ballekes terug wat voller en men libido weer wat hoger. Trainingen gaan ook goed en het eten ook nu ik lekkere verse maaltijden gevonden heb bij de beenhouwer.
Gewoon 5 minuutjes opwarmen en eten maar. Ze zijn niet te klein en niet te groot, net goed. Kost wel wat maar super easy.

Ik tikte vanmorgen lekker af op 87 kilo en snap er de ballen van hoe dat komt :D De shape vanmorgen in de gym was redelijk aanvaardbaar.
 
off gaan is voor veel mensen totaal geen probleem meer dan 50% merkt zelfs weinig tot geen verschil met onn zijn, de gewichten gaan wat achteruit en je verliest wat intracellulair vocht meer niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven