MuscleMeat

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet erg op zich om hoge bloeddruk te hebben. Echter als het echt lang duurt moet je er idd wat aan gaan doen.

Ik merkte het altijd heel goed dat ik hoge bloeddruk had. Jij ook ikke?
Minder erg dan onderdruk maar gezond is het nog niet...
 
mijn bloedruk was 127/71 dat was volgens mij perfect zeiden ze
 
Ik neem aan dat je lage bloeddruk bedoeld?
Waarom is dat erger dan hoge bloeddruk?

127/71
127 is de bovendruk
71 is hier de onderdruk

Bovendruk is de druk waarmee het in de aders word gepompt en onderdruk is als het hart zich ontspand.
 
127/71
127 is de bovendruk
71 is hier de onderdruk

Bovendruk is de druk waarmee het in de aders word gepompt en onderdruk is als het hart zich ontspand.
Dat verschil weet ik wel. ;) Maar dacht dat je met onderdruk misschien een te lage bloeddruk bedoelde.... gezien mijn 70/40 is... :o (veel te laag.... )
 
Dat verschil weet ik wel. ;) Maar dacht dat je met onderdruk misschien een te lage bloeddruk bedoelde.... gezien mijn 70/40 is... :o (veel te laag.... )

Vond het al vreemd dat jij dat niet zou weten:p
 
Niet erg op zich om hoge bloeddruk te hebben. Echter als het echt lang duurt moet je er idd wat aan gaan doen.

Ik merkte het altijd heel goed dat ik hoge bloeddruk had. Jij ook ikke?


De dokter die vroeger mijn check ups deed keek me altijd verontrustend aan als hij mijn bloeddruk checkte, voel jij je wel goed? geen hoofdpijn ofzo? nope alles oke hier... :)

Neen ik voelde dat toen niet maar nu weet ik waar ik op moet letten en het probleem is als je het voelt dan is het al helemaal niet goed.
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Ik had op 200mg anadrol en 1125mg sust 120/60 lang geleden dat hij zo laag was meestal 150-80 :P

Vlak voor ik opeens geopereerd moest worden pas geleden zat ik op 750 Test en 600 Bold en bijna 600 mg Primo en was m'n bloeddruk ook 130 over 70 :') Ik snapte er niks van haha. M'n hartslag is wel altijd wat hoger dan ik graag zou zien tho.
 
Vlak voor ik opeens geopereerd moest worden pas geleden zat ik op 750 Test en 600 Bold en bijna 600 mg Primo en was m'n bloeddruk ook 130 over 70 :') Ik snapte er niks van haha. M'n hartslag is wel altijd wat hoger dan ik graag zou zien tho.
Jep hartslag is altijd iets hoger vooral op tren 800 bold 800test 800 tren perfecte bloeddruk enkel hogere hartslag in rust
 
Tussen de 85 en 100 in rust. Volgens de artsen in het ziekenhuis is tussen de 60 en 100 geloof ik prima en hoefde ik me echt niet druk te maken maar ik vind het zelf wel aan de hoge kant.
 
Tussen de 85 en 100 in rust. Volgens de artsen in het ziekenhuis is tussen de 60 en 100 geloof ik prima en hoefde ik me echt niet druk te maken maar ik vind het zelf wel aan de hoge kant.
Doe je cardio? :p
 
Net met de dokter gebeld voor de resultaten en alles was goed en binnen de normen. Enkel prolactine waren een paar tiendes hoger dan de norm ma da is snel opgelost en geen ramp.

Ik wacht nog effe op mijn kopie zodat ik alles goed kan nakijken vooraleer ik begin te juichen...
 
Net met de dokter gebeld voor de resultaten en alles was goed en binnen de normen. Enkel prolactine waren een paar tiendes hoger dan de norm ma da is snel opgelost en geen ramp.

Ik wacht nog effe op mijn kopie zodat ik alles goed kan nakijken vooraleer ik begin te juichen...

Is je testosteron en hypofyse ook al binnen de normen?

Dat zou verrassend zijn maar natuurlijk een grote meevaller :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven