Fitness Seller

12

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is je testosteron en hypofyse ook al binnen de normen?

Dat zou verrassend zijn maar natuurlijk een grote meevaller :p

Tenzij hij zich nog klote voelt dan misschien minder..

Wat zegt je gevoel nu ikke20?? Nogsteeds lui/moe en libido kut of is dat ook prima?
 
Tenzij hij zich nog klote voelt dan misschien minder..

Wat zegt je gevoel nu ikke20?? Nogsteeds lui/moe en libido kut of is dat ook prima?

Voel me nog niet 100% hoor.
Daarom dat ik eerst het kopie wil zien zodat ik mijn exacte waarden weet..

Zal de kopie hier ook posten.
 
Voel me nog niet 100% hoor.
Daarom dat ik eerst het kopie wil zien zodat ik mijn exacte waarden weet.

Ja precies, maar wel fijn om te zien dat je hersteld!! Toch weer hoop
 
Dat zou toch netjes zijn, nog geen 2 weken na het stoppen met HCG alweer 100 % hersteld na 3 jaar ON. Denk dat niemand je dat na doet!
 
ik zei het toch alles gaat enorm meevallen als je maar positief denkt, AAS stellen niet zoveel voor je lichaam is sterker dan je denkt.
 
Dat zou toch netjes zijn, nog geen 2 weken na het stoppen met HCG alweer 100 % hersteld na 3 jaar ON. Denk dat niemand je dat na doet!

Ik sta er ook versteld van en ben benieuwd naar zijn bloedwaarden.
 
Misschien ga jij je wel beter voelen als je alles op papier hebt gezien.

Dat er misschien een knopje omgaat
 
Vandaag nog niets in de brievenbus gekregen. Ik hoop op morgen zodat ik alles in detail kan bekijken.
 
Ja heb men kopie binnen...
Straks inscannen voor jullie.

Wat ik al dacht en voelde is juist. Test is net binnen de waarden met een paar tienden... Maar wel aan het herstellen dus dat is wel leuk om te zien. Ik herstel dus wel maar heeft gewoon wat tijd nodig ;-)
 
2l9l1qq.jpg

o77tc5.jpg

2mry0b4.jpg
 
207 testosteron.
LH binnen de waarden door de clomid waarschijnlijk.
Hcg heeft ook zijn werk gedaan.

Hematocriet staat het laagste sinds mijn testen, normaal zit ik +51.
Cholesterol vrij goed, ondanks de lage test, hdl ook hoger dan normaal.
Lever heel goed, nog nooit zo laag gezeten.
Oestrogeen en progesteron perfect.
Prolactine iets verhoogd maar met een lage test verschiet ik daar niet van.

250 test was mijn doel anders ging ik terug aan de test... Zit er dus onder. Ga er nog een paar nachten over slapen wat ik nu ga doen.
 
Ik zou zeggen dat je door het zuurste van de appel heen bent en het je een hoop geneuzel met wekelijks trt/hrt kan besparen. Is een kleine moeite maar de gedachte is wel elke week in je hoofd aanwezig mede als de gedachten aan het herstellen.
 
Je laatste tren injectie was midden juli meen ik me te herinneren.

Hoe lang ben je daarna met HCG begonnen en wanneer met clomid? Kwestie om het nog effe op een rijtje te zetten hoe je je PCT hebt aangepakt.

Ik vind je bloedresultaten best goed, gezien het feit dat je zolang on was en amper twee maand na je laatste tren injectie :)
 
Je laatste tren injectie was midden juli meen ik me te herinneren.

Hoe lang ben je daarna met HCG begonnen en wanneer met clomid? Kwestie om het nog effe op een rijtje te zetten hoe je je PCT hebt aangepakt.

Ik vind je bloedresultaten best goed, gezien het feit dat je zolang on was en amper twee maand na je laatste tren injectie :)

10 juni laatste test inject.
Begin juli laatste tren ace inject, midden juli op vakantie geweest met dochter.
Na de vakantie gestart met novaldex 20 mg/dag en proviron in afwachting van de clomid + hcg.
Begin augustus 10000 iu hcg geinjecteerd + 50 mg clomid/dag + 20 mg nolva.
Midden augustus op vakantie, enkel nolva + clomid dagelijks.
Begin september 5000 iu hcg gezet en clomid 50 mg eod geen nolva meer.

Een week na men laatste hcg shot bloed getapt. clomid genomen tot 2 dagen voor de bloedtest.

hcg, clomid en nolva komen van de apotheker. Vorig jaar clomid gehad van een ug merk en was bunk.

LH en FSH zijn terug in gang gezet door de pct, totale test is laag maar niet onbestaande. Ik zou eigenlijk over 4 weken terug een test moeten doen hoe mijn test dan is zonder clomid enz.
Ik denk dat ik over 4 weken lagere waarden ga hebben dan nu.
 
Ga je ook vrucht baar heidstest doen?
 
Zou je nog helemaal zonder a.s. kunnen denk je?
 
Ga je ook vrucht baar heidstest doen?

Waarom zou ik?
Mijn vrouw wil al jaren dat ik een vasectomy zou laten doen. Maar daar ben ik nog niet klaar voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven