AndroidHealthClinic

12 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus een beetje meer op de romantische tour...daar kan je liefje ook zeker van genieten hoor

Jup een beetje wel ja. Zij geniet er ook van en is op manier gelukkiger nu dan toen ik kuurde maar ik voel me dan soms wat een oestrogeen-slet :P

Het alfa mannetje in mij wil liever opnieuw een wilde stier zijn. Sorry ikke 20 voor het 'kapen' van je topic.
 
Jup een beetje wel ja. Zij geniet er ook van en is op manier gelukkiger nu dan toen ik kuurde maar ik voel me dan soms wat een oestrogeen-slet :P

Het alfa mannetje in mij wil liever opnieuw een wilde stier zijn. Sorry ikke 20 voor het 'kapen' van je topic.

Je bent vast een stuk liever voor haar, hebt meer aandacht voor haar, luistert meer naar haar en haar gevoelens etc. Denk wel dat dit de grootste keerzijde is van het kuren, want wij mannen zijn dan continu met onszelf bezig, heel veel meer ruimte is er niet.
 
Jup een beetje wel ja. Zij geniet er ook van en is op manier gelukkiger nu dan toen ik kuurde maar ik voel me dan soms wat een oestrogeen-slet :P

Het alfa mannetje in mij wil liever opnieuw een wilde stier zijn. Sorry ikke 20 voor het 'kapen' van je topic.
Op die wilde stier zitten de "oudere" vrouwtjes niet op te wachten
Dus omschakelen naar geborgenheid en intimiteit :)
 
Mijn vrouwtje vind het allebei leuk :) ze is altijd blij als ik off (om diverse redenen :P )ga en dan zegt ze dat ik er goed uit zie. En als ik on ga dan zegt ze ook dat ik er goed uit zie :D

Jij hebt een top vrouwtje zo te horen.
 
Je bent vast een stuk liever voor haar, hebt meer aandacht voor haar, luistert meer naar haar en haar gevoelens etc. Denk wel dat dit de grootste keerzijde is van het kuren, want wij mannen zijn dan continu met onszelf bezig, heel veel meer ruimte is er niet.

Op die wilde stier zitten de "oudere" vrouwtjes niet op te wachten
Dus omschakelen naar geborgenheid en intimiteit :)

Klopt helemaal.

De vraag blijft dan natuurlijk of dit vooral door de leeftijd (30+) en de lange relatie (+- 10 jaar) komt, of door het herstel (laag testosteron). Ik ben benieuwd naar Ikke20 zijn mening daarover. In januari doe ik een test en zal ik sowieso zwart op wit zien hoe het met mijn herstel zit :)

Noem je zijn vrouwtje nou oud? :roflol:

30 jaar vind ik idd niet oud, maar voor de leden van 20-25 die meelezen is dat niet jong meer ;)

No offence taken dus.
 
Klopt helemaal.

De vraag blijft dan natuurlijk of dit vooral door de leeftijd (30+) en de lange relatie (+- 10 jaar) komt, of door het herstel (laag testosteron). Ik ben benieuwd naar Ikke20 zijn mening daarover. In januari doe ik een test en zal ik sowieso zwart op wit zien hoe het met mijn herstel zit :)

Het is een combinatie van diverse factoren imo. Alles telt bij elkaar op en als het goed zit dan is het toch goed? Denk dat 1-2x per week normaal en gezond is voor een stel wat in de 30 is en 10 jaar of langer samen is. Ben zelf ook 34 en de drang om je te moeten bewijzen (ligt natuurlijk ook deels aan hoe je dame in elkaar zit), die wordt met de jaren wel minder natuurlijk.

Verder kun je er zoveel dingen bij bedenken als je wilt, doen allemaal niet ter zake; zolang het maar goed zit tussen jullie beiden.
 
Dat is andersom toch ook zo? Als jouw vriendin er altijd goed uit heeft gezien in maatje 36 met een ass en dikke tieten en vervolgens stopt met sporten en 10kg aankomt :p

Nagenoeg iedereen die iets met onze sport van doen heeft vind het uiterlijk gewoon enorm belangrijk. Staat compleet los van houden van natuurlijk, daarom zullen de meeste mannen en vrouwen zeggen dat ze beiden prima vinden :haha:

Ik heb zelf geen dusdanige wensen voor haar body dat zo bovennatuurlijk is. Maar vrouwen die een bodybuilder willen zullen niks anders dan teleurgesteld zijn als je weer naar normaal gaat. Met zo’n bitch wil ik niks te maken hebben.

En zo’n bitch ook niet met mij #ecto
 
Ik heb zelf geen dusdanige wensen voor haar body dat zo bovennatuurlijk is. Maar vrouwen die een bodybuilder willen zullen niks anders dan teleurgesteld zijn als je weer naar normaal gaat. Met zo’n bitch wil ik niks te maken hebben.

En zo’n bitch ook niet met mij #ecto

:roflol:
 
Ik ben nu bijna 18 weken na mijn laatste test e injectie, en ik heb eigenlijk aan 1 x per week genoeg. Ik zou het 2-3 keer kunnen maar 1x is eigenlijk genoeg. Vermoedelijk ben ik nog niet 100% hersteld (logisch) maar aan de andere kant denk ik dan dat het ergens wel normaal is op onze leeftijd (ik ben ongeveer zo oud als jij) om niet alle dagen met een ongecontroleerde boner te lopen. Bovendien lijkt het me ook wel normaal als je al +-10 jaar een relatie hebt, dat het bij 1-2 keer per week blijft.

Wat denk jij hierover? Komt het 'lage' libido door het herstel of vooral door onze situatie (leeftijd en fase van relatie)?

Tijdens het blasten/cruisen liep ik trouwens ook constant geil, seks op zich was dan ook wat wilder, met meer goesting. Nu is het allemaal ietsje rustiger en moet ik toch wat meer in de sfeer komen, beleving is iets minder.

Zitten nu op 2-3x week en dat is gezond genoeg. Mijn lage libido komt gewoon door mijn herstel.

Mijn bedoeling is nog om tot 1 januari off te blijven en dan een cycle om terug in shape te komen. Eerder niet want hoe langer ik off ben hoe leuker ik het vind (mentaal). De body is wat minder maar voel me goed en terug veel energie, goed diep slapen want kom met 6-7 uur toe terwijl ik anders nooit uitgeslapen was (slaapappneu).
 
Ben redelijk hersteld, Ik verschiet er zelf van.
Vermoeidheid is weg. Energie is helemaal terug, soms zelfs teveel volgens de madame. Libido is ook terug normaal. En heb me eigenlijk lang niet meer zo goed gevoeld.
Slaapappneu is volledig weg en ben met 7 uurtjes slaap helemaal terug opgeladen en word uitgerust wakker.

Nog altijd naturel dus :p en dat is wel te zien maar i don't give a fuck.
Steek de energie dat Ik ervoor in bodybuilding stak nu 100% in mijn zaak en dat begint zijn vruchten nu ook af te werpen.
2 keer per week train ik nu en kan ik mee leven.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je een PM gestuurd
 
Ikke wat zijn je stats nu en hoeveel ben je erop achteruitgegaan kwa kracht enzo?
Ik zei toch al dat je zo zou herstellen al die horrorverhalen dat is vaak bij mensen die gaan kuren omdat ze laag testosteron al hebben.
 
Ook benieuwd naar je stats nu je ook maar 2x traint. Goed om te horen dat het je goed vergaat in ieder geval.
 
Ikke wat zijn je stats nu en hoeveel ben je erop achteruitgegaan kwa kracht enzo?
Ik zei toch al dat je zo zou herstellen al die horrorverhalen dat is vaak bij mensen die gaan kuren omdat ze laag testosteron al hebben.

Weeg momenteel 85 kilo maar vet% ligt wel wat hoger dan dat ik normaal gewoon ben. Shape ziet er plat uit. Als ik nu gewoon 4x week zou gaan trainen en een degelijk eetschema volg zou de shape terug dik in orde kunnen staan. Ik heb gewoon een redelijke basis en ik zie me niet snel onder de 83-84 kilo gaan.
Kracht is wel enorm gedaald maar is meer omdat ik nu toch met wel wat pijntjes rondloop die ik voel tijdens het trainen. De trainingen zijn elke keer full body en aan een snel tempo met veel reps. Is telkens een halve cardio sessie en dat vind ik wel leuk. Na zo een training ziet mijn lichaam er echt anders uit, vol en alles komt terug wat strakker te staan. 30 minuten na de training is dat dan ook weer weg :cool:
Als je on bent dan loop je heel de dag rond met die pomp :D
 
Ga je nog een bloedtest doen om je herstel verder op te volgen?
 
Die mogelijkheid is er en zal dan ergens in december/januari zijn. Ik ga dan een kleine kuur doen van ongeveer 8 weken om alles net terug wat strakker/voller te zetten. Daarna ga ik terug gewoon off.
 
Ik vind 85kg nochtans niet slecht hoor, op 168 :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven