XXL Nutrition

Algemene vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hanzo

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2007
Berichten
4
Waardering
0
k ben 19 jaar en 1m79. Ik weeg 84 kg (jaja ben een dikkerdje blush.gif )

Mijn probleem is nu dat ik eens eindelijk aan die sixpack wil beginnen, maar ik weet zelf ook wel dat ik eerst vet moet kwijtspelen.

Mijn vraag is nu: hoeveel kilo kan ik dan best wegwerken en over welke periode voor ik ook maar kan beginnen met het trainen van m'n buik?



Met vriendelijke groet
 
hoeveel KG je kwijt moet zijn ligt aan je vet% nu, maak van je doel maar 10%...maar het zullen meer kg's zijn dan je denkt!

en ja...ab training kan je net zo goed nu al doen MAAR wel flinke cardio, want je moet wel afvallen natuurlijk. Ga uit van 1kg per week vetverlies, dus zo kan je ongeveer bekijken hoelang je bezig zal zijn
 
En natuurlijk onder je behoefte gaan zitten (met eten kcals) bereken je behoefte en maak een gezond eetschema, KT en cardio succes gaat echt wel lukken!
 
Ik ben van 20% naar 11.5% vet gegaan in een 3 a 4 maand door veel cardio te doen na mijn training en eet schema aan te passen naar 2000 cal dit is weinig maar de kunst is uw eiwitten heel hoog houden zodat uw spier massa niet verloren gaat. Mijn schema was 3 boterhammen 'smorgens met droog vlees bv paardenvlees rosbief kippenwit en dergelijke 'smiddags 5 boterhammen 'savonds gewoon warm mag met aardappelen rijst is beter groenten zoveel je wil en vlees vis of biefstuk of stuk kip je weet wel. Tussen door moest ik 2 stukken fruit eten mag alles zijn 1 stuk grany of dergelijk met veel vezels en 500gr yogurt. Heeft bij mij echt goed gewerkt + dan de cardio moet je maar is doen.
 
eerst vet weg met cardio en dan geleidelijk aan meer abdominals trainen
 
Back
Naar boven