MuscleMeat

Ali VS Tyson

Bezoekers in dit topic

Joost16

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
374
Waardering
0
oke... wat denken jullie? Wie zou er winnen als The Greatest tegenover The Dynamite Kid stond... Ik persoonlijk denk Ali. Dit denk ik omdat Tyson in een tijd bokste dat er minder goede tegenstanders waren, Ali sneller is, Ali Tyson al voor de wedstrijd zo opgefokt zou hebben dat Tyson haast al niks meer zou zien van woede en... zoals Ali het zelf zei toen hem gevraagd werd of Tyson hem ooit zou kunne hebben verslaan: Tyson? die heeft het niet.. hij heeft het gewoon niet.

Maarja wat denken jullie?
 
onvergelijkbaar !
 
onvergelijkbaar? het gaat er mij niet om wie de beste is... maar zat gewoon na te denken hoe dat gevecht nou zou gaan.. en wie er dus wint
 
Erg moeilijk om te zeggen ouwe 2 totaal andere boksers
Ali zo smooth echt te vet gewoon.
Tyson zo explosief te leip gewoon.
Kan je niet vergelijken ze hebben allebei ook in totaal andere tijden gevochten met totaal andere tegenstanders.
 
Rocky Balboa :roflol:
 
:stupid:

Ik denk dat Ali zal winnen als het al mogelijk was, al zijn Ali en Tyson compleet verschillende boksers. Ali was een ballet danser met een hamer. Tyson is gewoon een blok beton met een knots.
 
:who:

Ik denk dat Ali zal winnen als het al mogelijk was, al zijn Ali en Tyson compleet verschillende boksers. Ali was een ballet danser met een hamer. Tyson is gewoon een blok beton met een knots.

:haha:
 
Rocky zou eerst 1000 keer knock down gaan.. en dan op het laatst met een scheve bek al brullend: YOOOOO ADRIAN Tyson/Ali K.O slaan
 
Tyson 100% overkill....toen tyson in op z'n best was die tijd dan he.
 
Pele - Maradona
Ali - Tyson
Cutler - Coleman
...
Zijn zo wat eindeloze discussies. Blijft toch altijd subjectief.
 
De stelling "balletdanser vs lompe blok beton" vind ik maar onterecht, als je Tyson z'n highlights bekijkt zie je dat hij best wel kan ontwijken en verrassend uit de hoek kan komen hoor.
Maar om ontopic te blijven: Tyson!
 
the greatest wint!!!
 
De stelling "balletdanser vs lompe blok beton" vind ik maar onterecht, als je Tyson z'n highlights bekijkt zie je dat hij best wel kan ontwijken en verrassend uit de hoek kan komen hoor.
Maar om ontopic te blijven: Tyson!
Onvergelijkbaar met de "dodge & dance king".
 
idd, Fedor by whatever he wants

Als we zo gaan beginnen...

jqm9mt.jpg
 
hahaha , ik denk toch dat tyson het wint
 
Ik denk Tyson. Maar the greatest fighter ever is toch wel Chuck Norris.
 
Back
Naar boven