AndroidHealthClinic

Ali VS Tyson

Bezoekers in dit topic

Een ding is zeker; it woulda been one hell of a fight :D
 
Die houdt het denk ik nog geen minuut vol tegenover Tyson..

Chuck crosstraint in BJJ(heeft er zelfs een hoge band in, 1ste dan BB, hoogste in Australie), dus heeft wel kans onder mma-regels. Als zijn leeftijd het nog toelaat.

De tijd dat boksers beschouwd werden als de beste vechters ter wereld zijn de jaren 80 begin 90. Tegenwoordig ben ik er zeker van, dat een degelijke zwaargewicht freestyle wrestler of bjj-vechter gehakt maakt van zowel tyson als ali in hun gloryjaren. Optimale shoot-afstand is verder dan de stootafstand van beide, geen takedown-verdediging = down they go.
 
Laatst bewerkt:
Ernesto Hoost.
 
Die houdt het denk ik nog geen minuut vol tegenover Tyson..

Ik weet niet of je je wel realiseert dat Chuck degene is die met zn blote handen kogels kan weren. Onwetende hier altijd :rolleyes:
 
STEVEN SEGAL OWNED ZE ALLEMAAL!!!!!!

Nee, tyson in prime conditie booooooom!!!!!
 
Firmin Crets!!
 
Pele - Maradona
Ali - Tyson
Cutler - Coleman
...
Zijn zo wat eindeloze discussies. Blijft toch altijd subjectief.

cutler -coleman is echt wel vergelijkbaar, ze zaten namelijk helemaal in dezelfde periode van de sport, en puur op resultaten is ronny de beste, die heeft het meeste gewonnen.
Met voetballers is moeilijker vergelijken, vermits het een teamsport is.
Zou ronaldhinio beter zijn als cannavaro? In een 1 vs 1 waarschijnlijk wel, maar daarom kan cannavaro wel een nuttigere speler zijn voor zijn ploeg
 
cutler -coleman is echt wel vergelijkbaar, ze zaten namelijk helemaal in dezelfde periode van de sport, en puur op resultaten is ronny de beste, die heeft het meeste gewonnen.
Met voetballers is moeilijker vergelijken, vermits het een teamsport is.
Zou ronaldhinio beter zijn als cannavaro? In een 1 vs 1 waarschijnlijk wel, maar daarom kan cannavaro wel een nuttigere speler zijn voor zijn ploeg




De (technisch)slechtste spelers spelen altijd achterin dus dinho is idd beter.
 
Niemand die het weet, maar, als ik mijn geld ergens op zou moeten zetten, dan zet ik hem op een prime Tyson uit 1986-1989, hierna was het over met mikey.

Hier nog leuk beeldmateriaal met beide heren, waarin de interviewer dezelfde vraag als de topicstarter stelt:

YouTube - Muhammed Ali and Mike Tyson on same talk show - P1 (rare)

Zal overigens geen vraag zijn wie zou winnen als beide heren in deze staat van het filmpje elkaar in de ring tegenkwamen.:D
 
Ali zou wel een manier gevonden hebben om deze puncher te frustreren en uiteindelijk te winnen.

De meeste van tyson zijn wedstrijden in zijn prime zijn tegen zorgvuldig uitgekozen tegenstanders...
Ali bokste van bij het begin tegen grote namen...

Hier zie je een stukje van één van Tyson zijn moeilijkere tegenstanders in zijn prime, Mitch Green had een strategie om Tyson te frustreren en kon 10 ronden uitboksen tegen het beest: YouTube - Mike Tyson vs. Mitch Green Highlight

Ali was wel iets meer waard als Mitch Green dus ga ik toch voor Ali...
 
Back
Naar boven