XXL Nutrition

"alien" in amazonewoud

Bezoekers in dit topic

Weer een mooi voorbeeld van pareidolie, de 'aliens' die men ziet lijken ook altijd precies op de aliens in Hollywood films.
 
Wel goed fysiek
 
Weer een mooi voorbeeld van pareidolie, de 'aliens' die men ziet lijken ook altijd precies op de aliens in Hollywood films.

Kan wel enigszins wat waarheid in zitten, als ze echt zouden bestaan althans. De stereotype alien heeft altijd een heel groot hoofd met een stel flinke hersens, in principe ook wel logisch aangezien de mensen die erin geloven ook zeggen dat ze qua technologie honderden jaren verder zijn dan wij en daarom ook dus slimmer zijn.

Geloof wel dat er ergens anders 'leven' is, maar ik denk niet wat we het moeten zoeken naar die hollywood aliens nee, alhoewel ik er altijd nog op hoop ;)
 
Een wildplassende alien?
 
als een alien doet wild plassen krijgt hij dan ook een boete
 
i-want-to-believe.jpg
 
Waarom alien tussen aanhalingstekens ??? Ok, de foto is niet scherp, maar je was er niet bij en je kan dus niet oordelen.
:trollfacex:
 
Als hij een plasje deed, boete van 80 euro ?
 
AAE: track color1: put picture behind mask to fit
vegas: Camera earth quake.

dit is zo makkelijk om zelf te maken..
 
Dacht er gister ook een zien te lopen; bleek het Killy te zijn

:trollface:

anno 2011 is er nauwelijks/geen/onduidelijk bewijs van buitenaards leven gekomen. Pas als er duidelijke beelden/bewijzen zijn ben ik overtuigd. Niet door dit soort filmpjes waar heel internet mee volstaat.

scepticalhippo.jpg
 
  • Like
Waarderingen: 515
Het is gewoon een plant.
 
Is toch gewoon een neger die aan het wildplassen is.
 
Kan wel enigszins wat waarheid in zitten, als ze echt zouden bestaan althans. De stereotype alien heeft altijd een heel groot hoofd met een stel flinke hersens, in principe ook wel logisch aangezien de mensen die erin geloven ook zeggen dat ze qua technologie honderden jaren verder zijn dan wij en daarom ook dus slimmer zijn.

Geloof wel dat er ergens anders 'leven' is, maar ik denk niet wat we het moeten zoeken naar die hollywood aliens nee, alhoewel ik er altijd nog op hoop ;)
Tja het hangt grotendeels af van de kenmerken van de planeet waar de aliens geëvolueerd zijn... Groter hoofd is best mogelijk, maar al die andere kenmerken die je ziet zijn typisch Hollywood. En de kans dat Hollywood net goed gegokt heeft is heel erg klein. I.p.v. kleine magere blauwe of groene humanoids kunnen het net zo goed 3m lange wezens met 5 armen zijn, om maar één voorbeeld te geven.
 
Tuurlijk.. En die kids blijven ook gewoon zo chill staan en the camera guy blijft rustig filmen.

Of ze moeten het gewend zijn.

But real Alien.. Run, Scream and hide...
 
Dacht er gister ook een zien te lopen; bleek het Killy te zijn

:trollface:

anno 2011 is er nauwelijks/geen/onduidelijk bewijs van buitenaards leven gekomen. Pas als er duidelijke beelden/bewijzen zijn ben ik overtuigd. Niet door dit soort filmpjes waar heel internet mee volstaat.

scepticalhippo.jpg

Er is wel iets van 'bewijs' , bv de Mexicaanse overheid
http://www.youtube.com/watch?v=cWzL0jmqIiA

Deze dingen waren niet zichtbaar met het oog.

Of de Belgische generaal die 2 f16's achter een object stuurde
http://www.youtube.com/watch?v=UgjVvTfibnw
 
Wat Aliens betreft is er veel onduidelijkheid erover. Je hebt altijd dezelfde onduidelijke videos, foto's of geluidsopnames.

:orly:
 
Wat Aliens betreft is er veel onduidelijkheid erover. Je hebt altijd dezelfde onduidelijke videos, foto's of geluidsopnames.

:orly:

Idd!, ik ga het pas geloven als ik een ufo ongeëdit en in full hd zie
 
Back
Naar boven