MuscleMeat

Alisa's logje

Bezoekers in dit topic

100 gram aardbeien en 100 gram blauwe bessen met whey, havermout, fruitsap en je hebt een smoothie. (Ik doe er nog een banaan bij)

Hahahaha niet, ik lust die dingen dus geeneens en het enige wat ik nu super graag wil is fruit en water (???) ik weet niet waarom maar heb vandaag extra carbs gegeten aan havermout, COR en rijstwafels en ik kan niet stoppen met water of zero limonade drinken. Heb alleen maar dorst man en ik hoef niet eens te plassen terwijl ik normaal 2x per uur moet 😂😂

Dus ik ga ff aardbeien en blauwe bessen halen want dat is het enige wat ik wil momenteel wtf😂
Watermeloensap..heerlijk!. Is ook goed voor de stok.
2nDPypV.gif

• Topic Starter Topic Starter
IMG_8135.jpeg

Ik zou die focus op shape ff helemaal laten zitten of iig focussen op "lekker" trainen om je hoofd leeg te maken bijv., en focussen op volledig herstel, familiedingen enzo.
Succes en sterkte iig! 🥰

Aan TS te zien is ze commited en die gaat no way haar maanden cut weggooien om familie dingen te doen.

Goeie lange bulk en daarna in prep gaan, met TS haar mindset en discipline is ze een goeie wedstrijd atleet.

Ik ga zeker die maanden cutten niet weggooien😊 Drie dagen wat meer carbs er in doet mn hersenfunctie goed gelukkig maar wil nu niet ineens te gek gaan doen en mn shape nog wel ff goed vastleggen ook. Merk nu wat vochtretentie maar over een paar dagen is het weer 80x plassen op een dag en dan is dat ook weer weg weet ik inmiddels.

Komende vrijdag heb ik vrij dus dan lekker trainen en daarna naar de fam, in de tussentijd gewoon dagdiensten dus dan zit ik gelukkig weer even in mn normale werk-train-slaapritme dat gaat ook schelen.

Zusje kwam net onverwachts langs en alleen dat al deed me heel erg goed. Die had heel lief een bosje bloemen meegenomen en mn pakketje met sportkleding die ik bij mn ouders had laten bezorgen 🫶🏼

Als je alleen woont en doordraait op low kcal, low carbs en weinig slaap is het heel fijn als je weer ff sociaal contact hebt met iemand die je zonder woorden ook begrijpt (en zelf ook veel traint en met voeding bezig is etc).

Anyways nieuwe mealpreps zijn as we speak weer in de maak dus zodra ik er weer lekker in zit alles vastleggen & hup de reverse in👍🏼
IMG_8138.jpeg

Aan TS te zien is ze commited en die gaat no way haar maanden cut weggooien om familie dingen te doen.

Goeie lange bulk en daarna in prep gaan, met TS haar mindset en discipline is ze een goeie wedstrijd atleet.
Oh maar ik bedoel ook niet om een hele shape weg te gooien. Ik snap heel goed dat Alisa zó commited is, en daar heb ik veel respect voor, maar volgens mij schreeuwen alle signalen dat even de rem erop moet. Dat kan ook best even op 70-80% focus zijn, bijvoorbeeld. Dan beter nu even op een iets lager pitje en wat progressie verliezen, dan dalijk écht opgebrand zijn, niks meer kunnen en alle progressie verliezen.. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening en daar mag iedereen mee doen (of niet) wat die wil :)

Ik ga zeker die maanden cutten niet weggooien😊 Drie dagen wat meer carbs er in doet mn hersenfunctie goed gelukkig maar wil nu niet ineens te gek gaan doen en mn shape nog wel ff goed vastleggen ook. Merk nu wat vochtretentie maar over een paar dagen is het weer 80x plassen op een dag en dan is dat ook weer weg weet ik inmiddels.

Komende vrijdag heb ik vrij dus dan lekker trainen en daarna naar de fam, in de tussentijd gewoon dagdiensten dus dan zit ik gelukkig weer even in mn normale werk-train-slaapritme dat gaat ook schelen.

Zusje kwam net onverwachts langs en alleen dat al deed me heel erg goed. Die had heel lief een bosje bloemen meegenomen en mn pakketje met sportkleding die ik bij mn ouders had laten bezorgen 🫶🏼

Als je alleen woont en doordraait op low kcal, low carbs en weinig slaap is het heel fijn als je weer ff sociaal contact hebt met iemand die je zonder woorden ook begrijpt (en zelf ook veel traint en met voeding bezig is etc).

Anyways nieuwe mealpreps zijn as we speak weer in de maak dus zodra ik er weer lekker in zit alles vastleggen & hup de reverse in👍🏼
IMG_8138.jpeg
Lief van je zusje!

Herkenbare bakjes ook haha, die heb ik ook lang gehad. Toevallig gehaald via Amazon?

Oh maar ik bedoel ook niet om een hele shape weg te gooien. Ik snap heel goed dat Alisa zó commited is, en daar heb ik veel respect voor, maar volgens mij schreeuwen alle signalen dat even de rem erop moet. Dat kan ook best even op 70-80% focus zijn, bijvoorbeeld. Dan beter nu even op een iets lager pitje en wat progressie verliezen, dan dalijk écht opgebrand zijn, niks meer kunnen en alle progressie verliezen.. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening en daar mag iedereen mee doen (of niet) wat die wil :)
Het eerste wat ik ga doen is cardio wat omlaag schroeven! Dat vond ik nu fysiek het meest energie vragen dus dat ga ik van 40 min naar 30 min terugbrengen (en 10 min minder op de stairmaster is echt een wereld van verschil haha). Voeding ook wel ietsje hoger al hoor!

Cut is klaar dus het doel is niet om nog verder af te vallen oid, maar weer even terug op normaal en steeds een tandje omhoog in voeding & omlaag in cardio lijkt me het beste😊

Lief van je zusje!

Herkenbare bakjes ook haha, die heb ik ook lang gehad. Toevallig gehaald via Amazon?
Ja super lief! Soms zijn het de kleine dingen 🫶🏼

Volgens mij had ik ze via bol besteld een paar jaar terug haha maar dat zullen wel gewoon dezelfde zijn als van Amazon😂
Wilde eigenlijk glazen bakjes gaan halen maar deze passen echt perfect in mn vriezer als ik voor 7-8 dagen vooruit prep en glazen bakjes past maar de helft van in dus ik laat het maar ff zo haha

Goed bezig dame!

Knap dat je zo doorpakt! De periode na een cut is vaak erg lastig (ik vind het persoonlijk lastiger dan een cut, tenminste, om het op de juiste manier te doen). Het helpt vast wel dat je een doel voor ogen hebt!

Knap dat je zo doorpakt! De periode na een cut is vaak erg lastig (ik vind het persoonlijk lastiger dan een cut, tenminste, om het op de juiste manier te doen). Het helpt vast wel dat je een doel voor ogen hebt!
Ja eenmaal meer carbs er in dan kun je blijven eten hahaha maar mn vertering kan dat helemaal niet aan al zou ik het willen, heb er nu al last van😂

En ik denk dan; heb een jaar alles weer opgebouwd, nu paar maanden cutten gehad, dus de reverse gaan we ook gewoon nailen👍🏼
—————————
Afgelopen trainingen wel eindelijk weer echt een pomp gehad, was gewoon helemaal vergeten hoe dat voelt 😱 en dat je echt voelt wat je aan het doen bent. Is wel verradelijk ook als je dat niet (meer zo goed) voelt want dan dacht ik steeds dat ik nog niet voldoende gedaan had en wilde dan nog een oefening of extra sets doen. Ineens zie ik mn biceps en schouders weer als ik mn haren aan het doen ben enzo hahaha dat is wel echt heel fijn weer. En mn glutes zijn ook niet gone die hadden gewoon carbs nodig haha🙏🏼
Stairmaster 30 min ging me ook veel makkelijker af zonder die extreem zware benen die eindelijk wat hersteld zijn. Het voelde gewoon raar ook om geen pijn in mn benen te hebben en dat het zo licht voelde lol :roflol:

Slaap is nog wel heel wisselend, na die paar dagen en nachten niet slapen met de nachtdiensten heb ik de dagen erna echt in coma gelegen, gewoon door 6 wekkers + wake-up light heen geslapen en 2x 10 uur gepakt. Heel fijn en nodig maar ik blijf dan de hele dag zo suf. Afgelopen 2 dagen was het weer max 5 uurtjes dus het is nogal wisselvallig🤷🏼‍♀️

Vanmorgen in 1,5 uur tijd 6x moeten plassen dus ik gok dat het vocht door de extra carbs vanaf vandaag weg gaat trekken👌🏼

Klinkt inderdaad als vochtdrop 👍

Gek he dat je met carbs ineens weer ass (en vaak ook boobs) erbij cadeau krijgt.
Lekker gevoel dat je weer pomp hebt.
Succes met slaapherstel, klinkt alsof de stijgende lijn is ingezet in ieder geval.

IMG_8205.jpeg

Sinds afgelopen week cardio van 40 min naar 30 min per dag⬇️

Carbs (havermout/aardappel) omhoog die zitten nu net iets boven de 100g⬆️

➡️ fruit toegevoegd vorige week + vanaf deze week bij 1 van de oats-maaltijden echte pindakaas ipv de poeder-variant dus vetten ook iets omhoog. Frambozen en aardbeien kreeg ik altijd een soort allergische reactie van (histamine vrijmakers) en dat blijkt nog steeds zo te zijn helaas dus hou het maar ff bij blauwe bessen & granaatappelpitjes👌🏼

Volgende week carbs weer een stapje ophogen.

Gewicht ging echt alle kanten op, van verder omlaag naar ineens 2kg omhoog en wisselt nog steeds heel erg. Focus op gewicht laat ik even een weekje los want ik word er alleen maar onrustig van😂 Focus voor nu even op energie weer herstellen & waar het kan zoveel mogelijk tijd ook met de fam doorbrengen want die hebben me even een beetje extra nodig laatste tijd🫶🏼

IMG_8205.jpeg
Sinds afgelopen week cardio van 40 min naar 30 min per dag⬇️

Carbs (havermout/aardappel) omhoog die zitten nu net iets boven de 100g⬆️

➡️ fruit toegevoegd vorige week + vanaf deze week bij 1 van de oats-maaltijden echte pindakaas ipv de poeder-variant dus vetten ook iets omhoog. Frambozen en aardbeien kreeg ik altijd een soort allergische reactie van (histamine vrijmakers) en dat blijkt nog steeds zo te zijn helaas dus hou het maar ff bij blauwe bessen & granaatappelpitjes👌🏼

Volgende week carbs weer een stapje ophogen.

Gewicht ging echt alle kanten op, van verder omlaag naar ineens 2kg omhoog en wisselt nog steeds heel erg. Focus op gewicht laat ik even een weekje los want ik word er alleen maar onrustig van😂 Focus voor nu even op energie weer herstellen & waar het kan zoveel mogelijk tijd ook met de fam doorbrengen want die hebben me even een beetje extra nodig laatste tijd🫶🏼
Zonde van de framboos en aardbei, maar goed dat het getest is.

Slim om gewicht even los te laten en te laten stabiliseren.

Toevoegingen klinken goed. Succes, ook met de fam.

Omg aardbei is zo lekker 😲 en goed besluit om gewicht even los te laten als het zo alle kanten op gaat. Wij vrouwen zijn daar nou eenmaal gevoelig voor. Sterkte met de familie 😘

Omg aardbei is zo lekker 😲 en goed besluit om gewicht even los te laten als het zo alle kanten op gaat. Wij vrouwen zijn daar nou eenmaal gevoelig voor. Sterkte met de familie 😘
Ja godver ik vind aardbeien en frambozen juist het lekkerste fruit wat er is hahaha maar krijg dan meteen last van eczeem weer rond mn ogen dus beter maar ff niet. Misschien als mn vertering en alles weer beter wordt het nog een kans geven😝

Ja precies dat lijkt mij ook echt kakka. Vooral nu het seizoen er is voor verse aardbeien. Miss pureren? Vriendin van mij was allergisch voor appels maar niet als ze er puree van maakte. Zo had ze dat met meer fruit.

Ja precies dat lijkt mij ook echt kakka. Vooral nu het seizoen er is voor verse aardbeien. Miss pureren? Vriendin van mij was allergisch voor appels maar niet als ze er puree van maakte. Zo had ze dat met meer fruit.
Oh dat heb ik nog nooit gehoord! Maar het proberen waard!👌🏼👌🏼

Hier weer eens bijgelezen. Ik heb respect voor je inzet! Als natural kan je op een gegeven moment (hormonaal) compleet klem komen te zitten, en cutten en bewegen wat je wilt terwijl je (bijna) niet afvalt. Het enige wat je metabolisme dan nog wel omhoog kan helpen is een keer vasten, maar op dat punt wil je dat liever niet meer doen.

Je voedingschema heb ik zo 1, 2, 3 niet kunnen vinden, maar hierbij toch een paar tips waar je misschien wat aan hebt:

Denk om je b-vitamines en mineralen voor de werking van je schildklier. Een bekende is jodium, wat wordt toegevoegd aan brood. Hiernaast zijn eieren een bron of kan je aan zeewier denken.
Ook ijzer, zink, selenium en andere mineralen zijn belangrijk. Rund wat dat betreft een hele mooie eiwitbron. Deze kan je tijdens en ook na een cut helpen om de schildklier actief te houden. Als je daarnaast amandelen neemt ben je een heel eind, al moet jij daarmee uitkijken staat me bij.

Multivitamine bevat niet altijd de soorten vitamines die ons lichaam op kan nemen. Zoals magnesiumoxide en magnesiumcitraat verschillen, zijn er bijvoorbeeld ook verschillende b-vitamines.
Hiernaast worden voedingsstoffen vaak het beste in combinatie met andere voedingsstoffen opgenomen, en werken natuurlijke bronnen vaak het beste.

Tot slot las ik nog iets over kokos. Dit bevat mct vetten, die snel gebruikt kunnen worden voor energie. Combineer dit met suikers en je hebt een straffe energiebron.

Terug
Naar boven