- Waardering
- 1.068
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Watermeloensap..heerlijk!. Is ook goed voor de stok.Hahahaha niet, ik lust die dingen dus geeneens en het enige wat ik nu super graag wil is fruit en water () ik weet niet waarom maar heb vandaag extra carbs gegeten aan havermout, COR en rijstwafels en ik kan niet stoppen met water of zero limonade drinken. Heb alleen maar dorst man en ik hoef niet eens te plassen terwijl ik normaal 2x per uur moet 😂😂
Dus ik ga ff aardbeien en blauwe bessen halen want dat is het enige wat ik wil momenteel wtf😂
Oh maar ik bedoel ook niet om een hele shape weg te gooien. Ik snap heel goed dat Alisa zó commited is, en daar heb ik veel respect voor, maar volgens mij schreeuwen alle signalen dat even de rem erop moet. Dat kan ook best even op 70-80% focus zijn, bijvoorbeeld. Dan beter nu even op een iets lager pitje en wat progressie verliezen, dan dalijk écht opgebrand zijn, niks meer kunnen en alle progressie verliezen.. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening en daar mag iedereen mee doen (of niet) wat die wilAan TS te zien is ze commited en die gaat no way haar maanden cut weggooien om familie dingen te doen.
Goeie lange bulk en daarna in prep gaan, met TS haar mindset en discipline is ze een goeie wedstrijd atleet.
Lief van je zusje!Ik ga zeker die maanden cutten niet weggooien😊 Drie dagen wat meer carbs er in doet mn hersenfunctie goed gelukkig maar wil nu niet ineens te gek gaan doen en mn shape nog wel ff goed vastleggen ook. Merk nu wat vochtretentie maar over een paar dagen is het weer 80x plassen op een dag en dan is dat ook weer weg weet ik inmiddels.
Komende vrijdag heb ik vrij dus dan lekker trainen en daarna naar de fam, in de tussentijd gewoon dagdiensten dus dan zit ik gelukkig weer even in mn normale werk-train-slaapritme dat gaat ook schelen.
Zusje kwam net onverwachts langs en alleen dat al deed me heel erg goed. Die had heel lief een bosje bloemen meegenomen en mn pakketje met sportkleding die ik bij mn ouders had laten bezorgen 🫶🏼
Als je alleen woont en doordraait op low kcal, low carbs en weinig slaap is het heel fijn als je weer ff sociaal contact hebt met iemand die je zonder woorden ook begrijpt (en zelf ook veel traint en met voeding bezig is etc).
Anyways nieuwe mealpreps zijn as we speak weer in de maak dus zodra ik er weer lekker in zit alles vastleggen & hup de reverse in👍🏼
![]()
Het eerste wat ik ga doen is cardio wat omlaag schroeven! Dat vond ik nu fysiek het meest energie vragen dus dat ga ik van 40 min naar 30 min terugbrengen (en 10 min minder op de stairmaster is echt een wereld van verschil haha). Voeding ook wel ietsje hoger al hoor!Oh maar ik bedoel ook niet om een hele shape weg te gooien. Ik snap heel goed dat Alisa zó commited is, en daar heb ik veel respect voor, maar volgens mij schreeuwen alle signalen dat even de rem erop moet. Dat kan ook best even op 70-80% focus zijn, bijvoorbeeld. Dan beter nu even op een iets lager pitje en wat progressie verliezen, dan dalijk écht opgebrand zijn, niks meer kunnen en alle progressie verliezen.. Maargoed, dat is mijn bescheiden mening en daar mag iedereen mee doen (of niet) wat die wil![]()
Ja super lief! Soms zijn het de kleine dingen 🫶🏼Lief van je zusje!
Herkenbare bakjes ook haha, die heb ik ook lang gehad. Toevallig gehaald via Amazon?
Ja eenmaal meer carbs er in dan kun je blijven eten hahaha maar mn vertering kan dat helemaal niet aan al zou ik het willen, heb er nu al last van😂Knap dat je zo doorpakt! De periode na een cut is vaak erg lastig (ik vind het persoonlijk lastiger dan een cut, tenminste, om het op de juiste manier te doen). Het helpt vast wel dat je een doel voor ogen hebt!
Zonde van de framboos en aardbei, maar goed dat het getest is.
Sinds afgelopen week cardio van 40 min naar 30 min per dag⬇️
Carbs (havermout/aardappel) omhoog die zitten nu net iets boven de 100g⬆️
➡️ fruit toegevoegd vorige week + vanaf deze week bij 1 van de oats-maaltijden echte pindakaas ipv de poeder-variant dus vetten ook iets omhoog. Frambozen en aardbeien kreeg ik altijd een soort allergische reactie van (histamine vrijmakers) en dat blijkt nog steeds zo te zijn helaas dus hou het maar ff bij blauwe bessen & granaatappelpitjes👌🏼
Volgende week carbs weer een stapje ophogen.
Gewicht ging echt alle kanten op, van verder omlaag naar ineens 2kg omhoog en wisselt nog steeds heel erg. Focus op gewicht laat ik even een weekje los want ik word er alleen maar onrustig van😂 Focus voor nu even op energie weer herstellen & waar het kan zoveel mogelijk tijd ook met de fam doorbrengen want die hebben me even een beetje extra nodig laatste tijd🫶🏼
Ja godver ik vind aardbeien en frambozen juist het lekkerste fruit wat er is hahaha maar krijg dan meteen last van eczeem weer rond mn ogen dus beter maar ff niet. Misschien als mn vertering en alles weer beter wordt het nog een kans geven😝Omg aardbei is zo lekker 😲 en goed besluit om gewicht even los te laten als het zo alle kanten op gaat. Wij vrouwen zijn daar nou eenmaal gevoelig voor. Sterkte met de familie 😘
Oh dat heb ik nog nooit gehoord! Maar het proberen waard!👌🏼👌🏼Ja precies dat lijkt mij ook echt kakka. Vooral nu het seizoen er is voor verse aardbeien. Miss pureren? Vriendin van mij was allergisch voor appels maar niet als ze er puree van maakte. Zo had ze dat met meer fruit.