• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

alistair overeem naar mike's gym

Bezoekers in dit topic

CoronaChris

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
356
Lengte
1m83
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Hallo lieve kijkbuis kinderen,

Ik kwam dit bericht tegen op http://www.staredown.nl/index.php/mma/721-alistair-overeem-traint-bij-mikes-gym.

UFC VECHTER ALISTAIR OVEREEM TRAINT BIJ MIKE'S GYM
Gepubliceerd op maandag 08 april 2013 21:53
En weer heeft een topper zich gemeld bij Mike's Gym. Dit keer is het UFC vechter Alistair Overeem. Hij zal zjin voorbereiding bij Mike's Gym genieten voor zijn volgende partij. Overeem meldde zich dinsdag op de sportschool en zal per direct beginnen aan zijn voorbereiding. Aan sparringspartners geen gebrek, aangezien er zwaargewichten als Gokhan Saki, Badr Hari, Melvin Manhoef en Ismael Londt rondlopen. Verder heeft Mike's Gym met Remco Pardoel een prima BJJ trainer in huis.

Foto's van Alistair Overeem in training bij Mike's Gym zullen zeer snel hier gepost worden!

Andere linkjes die dit suggeren zijn:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?127827-Alistair-Overeem-traint-bij-Mike-s-Gym!
[Link niet meer beschikbaar]

Iemand enig idee? Ik heb geen contacten die dit kunnen bevestigen.

Sorry, mijn bericht mag weg.

Laatst bewerkt:
huh? wat was je vorige bericht dan die heb ik niet gelezen.

Hallo lieve kijkbuis kinderen,

Iemand enig idee? Ik heb geen contacten die dit kunnen bevestigen.

Jawel..gewoon een training bij Mike. Azad doet dat vaker ook met Etugrul. Gewoon elkaar beter maken en gebruik maken van elkaars kennis.
Alistair is nu even in Nederland en dan traint hij bij Joop kasteel's FPA onder Azad.

Beter blijft hij ook in NL

Dat hele Blackzillian camp is een bij elkaar geraapt zooitje ongeregeld, 90% van de goeie fighters die daar heen gaan komen er slechter uit..

Ik zag hem maandag toevallig bij Mike's.

Ik hoop dat ze er een spuit in zetten daar. Hij moet terug naar de top. tremendes, duw die spuit er in!

Jawel..gewoon een training bij Mike. Azad doet dat vaker ook met Etugrul. Gewoon elkaar beter maken en gebruik maken van elkaars kennis.
Alistair is nu even in Nederland en dan traint hij bij Joop kasteel's FPA onder Azad.

ooh op die fiets. Ben al lang niet meer bij fpa geweest. Maar kan me wel herinneren dat melvin manhoef wel eens lans kwam wippen. Maar wist niet dat dit ook wel eens andersom gebeurde. Achteraf gezien is het ook wel logisch aangezien joop en mike volgens mij goede vrienden zijn.

Beter blijft hij ook in NL

Dat hele Blackzillian camp is een bij elkaar geraapt zooitje ongeregeld, 90% van de goeie fighters die daar heen gaan komen er slechter uit..

mwah... dat weet ik niet maar voor toppers zoals alistair lijkt het me idd niet de juiste plek. De mensen waarmee hij traint zijn gewoonweg niet van zijn niveau. Enige drie beetje bekende vechters die ik daarvan ken zijn matt mitrione(die niveau van alistair nooit zal halen), rashad evans(ben niet gek op zn vechtstijl; denk ook niet van alistairs niveau) en tyrone spong(goed voor kickboksen maar met 1 sparringsmaat voor staande werk van eigen niveau kom je ook niet ver).

Ik vraag me trouwens af waarom gebruikt die geen peptides, insuline en hgh. Dit is volgens mij bijna niet te testen toch? (ik heb echt de balen verstand van peptides en insuline dus correct me if I am wrong)

Overeem heeft nooit anaboluh gebruikt.. pfffffffffff...

Dadelijk gaan jullie nog beweren dat Markus Rühl en Jay Cutler ook anaboluh gebruikt hebben terwijl die alleen maar supplementen van All Stars, BPI en muscletech gebruiken....

Overeem heeft nooit anaboluh gebruikt.. pfffffffffff...

Dadelijk gaan jullie nog beweren dat Markus Rühl en Jay Cutler ook anaboluh gebruikt hebben terwijl die alleen maar supplementen van All Stars, BPI en muscletech gebruiken....

lezen is ook moeilijk vandaag de dag... t**ing de t**ing... Er is hier niemand die beweerd dat niet gebruikt heeft.
Ik vraag me af waarom die niet door blijft gaan met insuline, gh of peptides. Dit is in mijn optiek(omdat ik er geen kennis van heb) toch niet te traceren? Het was een vraag. Ik zeg helemaal niet dat die nog nooit gekuurd heeft(sterker nog ik heb in zijn gym getraint en mijn oude coach is ook zijn oude kracht coach geweest;))
Daarbuiten zegt calimera alleen dat er een spuit in moet om terug te top in te gaan. Maar lees nergens dat die zegt dat overeem nog nooit gekuurd heeft.
Lees volgende keer alsjeblieft even het topic voordat je reageert.

Ik begrijp de verkeerde opvattingen ook niet. Op het grapje na dat Tremendes ervoor moet zorgen ben ik wel serieus. Wil hij echt bij de top behoren zal hij moeten gebruiken. Dit is geen doodzonde, het geld namelijk voor nog veel meer vechters binnen UFC die al gebruiken. Het zou me verbazen als tegenstanders van Overeem zelf allemaal clean zijn geweest. Technisch komt hij wat mij betreft te kort maar met een sterkere fysiek zou hij dat kunnen compenseren.

Of hij neemt het risico en kan mee met de top of hij wordt helaas een broodvechter. Mocht het mis gaan lonkt k-1 wel weer, daar zijn er geloof ik geen controles. Hij kan nog een jaar of 3 mee, ik hoop dat hij er veel voor over heeft.

Ik begrijp de verkeerde opvattingen ook niet. Op het grapje na dat Tremendes ervoor moet zorgen ben ik wel serieus. Wil hij echt bij de top behoren zal hij moeten gebruiken. Dit is geen doodzonde, het geld namelijk voor nog veel meer vechters binnen UFC die al gebruiken. Het zou me verbazen als tegenstanders van Overeem zelf allemaal clean zijn geweest. Technisch komt hij wat mij betreft te kort maar met een sterkere fysiek zou hij dat kunnen compenseren.

Of hij neemt het risico en kan mee met de top of hij wordt helaas een broodvechter. Mocht het mis gaan lonkt k-1 wel weer, daar zijn er geloof ik geen controles. Hij kan nog een jaar of 3 mee, ik hoop dat hij er veel voor over heeft.

+1.
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen. En ik was benieuwd of je geen andere middelen buiten androgene androgene anabole steroïden die niet te traceren zijn. Zoals hgh, peptides, insuline, SARMS of wat dan ook die niet te traceren zijn.

lezen is ook moeilijk vandaag de dag... t**ing de t**ing... Er is hier niemand die beweerd dat niet gebruikt heeft.
Ik vraag me af waarom die niet door blijft gaan met insuline, gh of peptides. Dit is in mijn optiek(omdat ik er geen kennis van heb) toch niet te traceren? Het was een vraag. Ik zeg helemaal niet dat die nog nooit gekuurd heeft(sterker nog ik heb in zijn gym getraint en mijn oude coach is ook zijn oude kracht coach geweest;))
Daarbuiten zegt calimera alleen dat er een spuit in moet om terug te top in te gaan. Maar lees nergens dat die zegt dat overeem nog nooit gekuurd heeft.
Lees volgende keer alsjeblieft even het topic voordat je reageert.

Dude...relax!! Was een Joke hoor....
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat wel duidelijk was...quess not!!!!

Maar ik blijf van mening dat Overeem een veel betere vechter is dan hij heeft laten zien in zijn gevecht tegen bigfoot.
Had hij die arrogantie achterwege gelaten had ie hem gepakt.

Ik denk ook niet dat een paar kilo meer of minder hem een betere vechter maakt. Z'n attitude maakt hem een betere vechter.

Anyway...no hard feelings man!!!!!!

Back
Naar boven