Fitness Seller

Alistair Overeem Vs Rico Verhoeven

Bezoekers in dit topic

CoronaChris

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
1.112
Waardering
356
Lengte
1m83
Massa
103kg
Vetpercentage
14%

Bijlagen

  • 4F48AFDD-575E-4145-A99D-6A73F6918AE4.jpeg
    4F48AFDD-575E-4145-A99D-6A73F6918AE4.jpeg
    426,7 KB · Weergaven: 193
Het begint een beetje treurig te worden :roflol:
 
23 oktober, lekker snel!
Ben erg benieuwd, denk dat we de nadelen van 41 jaar niet moeten onderschatten.
Het is natuurlijk een wat verzwakte Overeem tegen prime Verhoeven. Misschien maakt dat het nu juist zo spannend, andersom was het namelijk niet makkelijk te kiezen wie zal winnen.

Geen controles wellicht, dus ....Ubereem terug?
 
Ik denk dat die wel weer aan het paardenvlees zit. Hopelijk doet dat z’n leeftijd en de meekomende gebreken ervan wat verlichten.
 
Ik denk dat die wel weer aan het paardenvlees zit. Hopelijk doet dat z’n leeftijd en de meekomende gebreken ervan wat verlichten.

In dat geval stijgen zijn kansen wel. Zou nu 75-25 Rico zeggen maar met paardenvlees 60-40 Rico. En dan ligt het er vooral aan of het zijn kin wat verbetert.
 
Heb de laatste partij van Alistair toen live zitten kijken, wat een teleurstelling. Zat al niks in. Gaat ook niks brengen tegen Rico.

 
In dat geval stijgen zijn kansen wel. Zou nu 75-25 Rico zeggen maar met paardenvlees 60-40 Rico. En dan ligt het er vooral aan of het zijn kin wat verbetert.
Eens. Ik durf het niet te zeggen. Pakt die bijv met die extra spiermassa ook extra incasseringsvermogen op z’n benen? Geeft die horsemeat hem die extra cardio tegen die zieke verzuring in z’n pot? Zullen het moeten zien.
 
Het begint een beetje treurig te worden :roflol:
als je doelt op feit dat er weinig tot geen nieuwe aanwas komt, kan ik je er geen ongelijk in geven. Wil deze pot echter toch graag zien.
 
Heb de laatste partij van Alistair toen live zitten kijken, wat een teleurstelling. Zat al niks in. Gaat ook niks brengen tegen Rico.


Zijn laatste pot leek echt het vechters gif uit zijn lijf. Daarvoor was hij langzamer, maar had die echte spirit nog wel.

Het zou me niet verbazen als Overeem deze toch weer terug heeft kunnen pakken, ook dat zal het paardenvlees een beetje kunnen geven. korte rondjes, ik denk dat deze match geen echte Overeem voor oktober zal weergeven.
Kijk Overeem vs Biggie nog eens, daar was hij scherp. Die Reem maakt kans tegen Rico.
 
En ik maar denken dat Rico natural was :( Jk
 
Nou, als een ietswat oudere Ubereem terugkomt, kan dit wel vonken geven. Hoge shellguard en dan stalken met power punches.
 
Verhoeven heeft nooit echt waardige tegenstanders gehad , vroeger had je Aerts,hoost,sem schilt,ignashov etc etc ... dat was andere koek dan die marokaanse belg en Hesdy gerges etc.
 
Verhoeven heeft nooit echt waardige tegenstanders gehad , vroeger had je Aerts,hoost,sem schilt,ignashov etc etc ... dat was andere koek dan die marokaanse belg en Hesdy gerges etc.
Dat wordt Rico wel vaker 'verweten', maar daar kan hij ook niet zoveel aan doen natuurlijk. En met Marokkaanse Belg bedoel je Jamal Ben Saddik? Is samen met Badr ook niet verkeerd batuurlijk.
 
Dat wordt Rico wel vaker 'verweten', maar daar kan hij ook niet zoveel aan doen natuurlijk. En met Marokkaanse Belg bedoel je Jamal Ben Saddik? Is samen met Badr ook niet verkeerd batuurlijk.
Ligt het dan aan zijn management ?
Zo is het een kampioen van niks. Met gevechten van niks.
De eerder genoemde namen, die leverde nog fatsoenlijke partijen op.
Of ligt het aan de organisatie, Glory ?
 
Er is gewoon weg geen goede aanwas. Maar vergis je niet. Rico heeft gewoon tegen Peter gevochten. Ware het wel dat Peter toen ook al in de 40 was.
Ik denk overigens dat niet het ligt aan z’n management. Ook denk ik dat glory zijn best wel doet maar er gewoon geen vechters zijn die stokje van de oude garde kunnen overnemen. Daarom proberen ze het bij spong(niet rondgekregen), saki(niet rond gekregen), hesdy, badr en nu Overeem.
 
Back
Naar boven