XXL Nutrition

alistair overeem vs. travis browne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CoronaChris

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2009
Berichten
1.112
Waardering
356
Lengte
1m83
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
Zag dit voorbij komen op twitter van overeem.

Alistair Overeem vs. Travis Browne slated for UFC 164
by Justin Pierrot on May 13, 2013 in News, UFC
Posted on 13 May 2013


5
A heavyweight tilt is being arranged for UFC 164 between Dutch specimen Overeem and Jackson’s MMA product Browne.
MMA Sucka has learned this from a source very close to the fight.
Alistair Overeem (36-12), currently training with the Blackzillians, was last seen in a losing effort against Antonio “Bigfoot” Silva at UFC 156. The “Demolition Man,” known as much for his exciting offense as he is for PED-related scandals these days, is hoping to remind people that he is first and foremost a fighter to be feared. He will be searching for his first victory since his December, 2011 destruction of former heavyweight champion, Brock Lesnar.
Travis “Hapa” Browne (14-1-1) comes into this bout on the heels of a controversial TKO victory over Gabriel Gonzaga at the Ultimate Fighter 17 finale on April 11. The Hawaiian transplant is one of the current crop of prospects making their way up at Jackson’s MMA, and has earned himself another shot at a top 10 opponent after an injury led to his defeat at the hands of common opponent Antonio Silva back at UFC on FX 5.
UFC 164 is scheduled to take place on August 31st, 2013 at the Bradley Center in Milwaukie, Wisconsin. This is the first bout announced for the card, with more to come.

http://instagram.com/p/aJNy_jRQyQ/

http://www.mmasucka.com/news/alistair-overeem-travis-browne-targeted-ufc-164/
 
Ja was al even bekent. Jammer dat hij nog bij die blackzillians zit. Daar moet ie weg..
 
oke, ja ik volg hem niet echt meer eerlijk gezegd. En wat betreft die blackzillians ben ik het totaal met je eens. Zonde... hopen dat ie deze partij gaat knallen.
 
Kan toch een leuke partij worden.

Overeem - Bigfoot was enkel boksen en clinchen.

Deze partij zal toch wat anders worden hoop ik.
 
Zit er nou zoveel tijd tussen al die gevechten of ligt dat aan mij. Tegen de tijd dat ie weer moet vechten is Alistair onderhand 40.
 
Hij zou al eerder knokken maar raakte geblesseerd. Beter voor hem want tegen JDS was ie er keihard afgegaan hehe
 
Zit er nou zoveel tijd tussen al die gevechten of ligt dat aan mij. Tegen de tijd dat ie weer moet vechten is Alistair onderhand 40.

klopt heeft sinds december 2009 maar vijf wedstrijden gevochten...
 
2010 heeft hij zich meer gericht op de k-1. Daarna betrapt op doping. Blessure, zware k.o. Dan is het eigenlijk niet meer dan logisch hoe jammer ook.
 
2010 heeft hij zich meer gericht op de k-1. Daarna betrapt op doping. Blessure, zware k.o. Dan is het eigenlijk niet meer dan logisch hoe jammer ook.

UFC heeft het helemaal verdoet voor Overeem, hypocriete zooi daar.
 
wat ik er van begreep scheen die een aantal vertrouwelingen en sparringpartners mee terug te hebben genomen naar Amerika. Ik ben benieuwd maar ik denk dat AO zich dondersgoed beseft dat die wat goed moet maken en dat Travis Browne de pineut is
 

Niet. Dat was tijdelijk.

Nee en zelfs niet eens tijdelijk, heeft een paar traininkjes daar afgewerkt. FPA en Mikes gym hebben niet meer dan een goed kontakt met elkaar. Zo was afgelopen maandag Mike bij FPA om de wedstrijdvechters een gastles te geven.
 
Ow oke mijn excuses
 
Tremendes dat bedoelde ik eigenlijk. Gewoon trainen toen hij langere tijd in nl was.
 
UFC heeft het helemaal verdoet voor Overeem, hypocriete zooi daar.

Onzin. Mss dat hij gepakt is met AS, terwijl wellicht bijna iedereen juiced.
Maar hij wel zelf dat hij een zwakke kin heeft, heeft hier zijn hele manier van vechten op aangepast. Dan moet je niet met je knuisten naar beneden gaan staan stompen.
Iedereen maakt fouten en AO blijft een topatleet, het kan niet anders dat hij Travis aanpakt zoals we dat van hem gewend zijn.

Wat heeft volgens jullie Blackzillians hiermee te maken? Ja, ten tijde hebben veel vechters hun partij verloren. Maar ligt het aan de groep? Weet iemand iets van hun methode, mogelijkheden,sfeer, en andere dingen die meedragen tot succes?
 
Wat heeft volgens jullie Blackzillians hiermee te maken? Ja, ten tijde hebben veel vechters hun partij verloren. Maar ligt het aan de groep? Weet iemand iets van hun methode, mogelijkheden,sfeer, en andere dingen die meedragen tot succes?

Wat ik er van vernomen heb is dat er een cultuur is bij de blackzillians van wij zijn alistair, rashad, Mario, tyrone etc en dat dat allemaal mannetjes zijn. Logisch natuurlijk en niks mis mee maar het word zorgelijk als, laten we alistair als voorbeeld nemen, Alistair op de training lekker met de handjes naar beneden aan het vechten is niemand hem aanpakt omdat hij nu eenmaal alistair is.
Daar zit het probleem van de blackzillians.
 
dat dus. En veel van zijn vertrouwelingen/sparringspartners zijn mensen die gescout zijn door hem onder andere en bij fpa zijn terecht gekomen(tenminste dat is wat ik zelf heb meegekregen toen ik bij fpa trainde). Deze heeft hij (denk ik) meegenomen naar amerika. Want je kon die vechters terug zien in afleveringen van the reem. Wat ik zelf wel eens met eigen ogen heb gezien is dat hij die vechters een voor een achter elkaar de ring liet betreden. Hij sloopte ze allemaal. En hup volgende. Een paar van deze gasten zijn toen na zn overstap van golden glory meegegaan in zijn eigen team.
Het zijn goede vechters daar niet om. De paar keer dat ik mee heb getraind met de wedstrijd groep vn fpa sloopte ze me voluit. Maar hij kon ze achter elkaar afwerken in de ring. En om op niveau te blijven heb je toch echt wat betere weerstand nodig. Daarom denk ik zijn team van vertrouwelingen bij blackzillians niet van zijn niveau. En wat tremendez verteld over de manier waarom hij dus daarom zo behandeld word en zo kan gaan vechten met zn handjes naar beneden verbaast me daarom ook niets.

---------- Post toegevoegd 9 June 2013 om 08:40 ----------

ps moet er wel bij zeggen dat dit niet zijn hele team mssn betreft. Maar ik zag in ieder geval bij een van zijn laatste afleveringen wel wat bekende koppies terug.
 
Laatst bewerkt:
Als hij deze gast niet op spectaculaire wijze in elkaar pompt, dan is hij echt z'n naam verloren!
 
klopt. zou zonde zijn. zeker na wat hij heeft opgebouwd met die k-1 en strikeforce titel in een jaar.
 
Back
Naar boven