XXL Nutrition

All bullshit aside ... Game On!!!

Bezoekers in dit topic

Masallah

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
7.607
Waardering
20
Goedenavond mede ijzervreters,

Mijn laatste update wat betreft trainen stamt uit november 2009, sinds die tijd ook waardeloos
of helemaal niet getraind (afgelopen half jaar). Blessures, druk met de studie jullie kennen het wel.
Inmiddels tweemaal afgestudeerd en opzoek naar werk, oftewel tijd genoeg om te trainen.

Vanaf nu wil ik weer een log bij gaan houden om me te motiveren en goede ideeën op
te doen wat betreft de invulling van mijn trainingsdagen. Alle bullshit dit keer aan de kant
geen excuses meer van te druk zijn met school of gezeik met blessures. Schone lei .. GAME ON!!!

Denk er zelf weer aan om UB/LB te trainen, ma/di .. do/vr

Vandaag eerste training


Opwarmen

Veel shoulder dislocates (standaard elke training)

Powercleans + Pushpress

8x50 kg
5x55 kg
2x60 kg

The Modified Gymnast's Back Routine / Charles Poliquin

(Set 1 reps / Set 2 reps)

1) Wide-grip pull-up, AMRAP (as many reps as possible) (5xbw / 1xbw)

2) Rest for ten seconds

3) Medium-grip pull-up, AMRAP (5xbw / 1xbw)

4) Rest for ten seconds

5) Medium-grip chin-up, AMRAP (Notice your palms are now facing you.) (5xbw / 2xbw)

6) Rest for ten seconds

7) Narrow-grip chin-up, AMRAP (5xbw / 1xbw)

8) Rest ten seconds

9) Parallel grip chin-up (see below), AMRAP (5xbw / 1xbw)

10) Rest for three minutes

11) Drag your sorry butt off the floor and repeat the whole thing twice. (Rest about two minutes in between sets)

Seated rows - V-grip
8x35 kg
8x40 kg
8x45 kg

Incline dumbbell press
8x22 kg
8x24 kg
8x26 kg

Dips
8xbw
8xbw
7xbw

Straight bar cable preacher curls
8x15 kg
8x17,5 kg
8x20 kg

Commentaar

Conditioneel op een schaal van 1 tot 10 zit ik op -1, veel werk aan de winkel maar zal
in de loop van de tijd wel goed komen. Onderarmen verzuren snel niks meer gewend.
Al met al wel tevreden met zo'n 'eerste' training. (Twee weken al bezig, maar wat aan
het aanklooien geweest).
 
haha, welkom terug man. kan je je sig wel gelijk veranderen ;)

je optrek strength is compleet weg i.v.m. vroeger... ben benieuwd hoe snel je weer op niveau zit!
 
Ja die sig kan inderdaad wel geheel weg, volgens mij niemand meer van over op dbb.

Had die routine vanuit mijn oude log gekopieerd, was inderdaad van een ander niveau. Het waren toen
pull ups met extra gewicht, we zullen zien hoe lang het duurt voordat dat terug is. De spierpijn voelt
in ieder geval weer goed.
 
Maaashallahh lan! Wat was je top op DL BP SQ? Succes abi
 
Goedendag dan. Weer een oude bekende die wederkeert. Succes en voor motivatie moet je eens langskomen dan kun je squatten in je oude cage.
 
Haha, Traps boy is back :D
 
Welcome back Trapsallah!
 
Kijk aan er zijn er toch nog wat van de oude garde, welkom.

Gijs, zeker dat ik die kan op wil komen om te trainen, filmpjes zien er vet uit, veel andere oefeningen
te doen. Eerst weer een beetje op niveau komen, anders is het na 2 oefeningen weg met de energie.

Ari70 hoe is het met dat speerwerpen van je, vooruitgang geboekt?

Hoi sanca :hello:

 
Je bent nog altijd dezelfde freak zie ik :roflol:
 
Wat betreft een schema dat ik wil gaan volgen, is wezen kijken in mijn oude log en had
ongeveer het volgende in gedachten. Als er opmerkingen/aanbevelingen zijn dan hoor
ik het graag.

Maandag
Powerclean & Pushpress
Bent over row met stop
Flat dumbbell press
Side raises
Face pulls
Barbell curls

Dinsdag
Backsquat
Zercher squat
Goodmornings met schijven
Toepress
Side bends
Leg raises

Donderdag
Chin ups
Deadlift / Romanian deadlift
Bent over row met stop
Wide grip benchpress
Skullcrushers
Straight bar cable preacher curls

Vrijdag
Frontsquat
Goodmornings
(Weigthed) dips
Powershrugs
Calve raise
Kneeling weigthed crunches​

Uiteraard zal er een shitload aan eten in moeten gaan.
 
Nice one, waar train jij nu dan? Wat zijn de doelen? PL/BB/..?
 
Ari70 hoe is het met dat speerwerpen van je, vooruitgang geboekt?

Hoi sanca :hello:


Zeker vooruitgang, in de tijd dat je weg bent... Dit jaar nog niet... Maar zondag NK dus we zullen zien... Komt volgens mij wel goed
 
Succes! Hopen dat je indo genen je niet in de steek hebben gelaten
 
Nice one, waar train jij nu dan? Wat zijn de doelen? PL/BB/..?

Train weer bij Olympic zoals ik al in je log aangaf. Doelen op BB zijn er niet echt, geen wedstrijden
die gasten in de junioren zijn al zo groot tegenwoordig. Geen nut voor mij om daar aan mee te doen.

Wil me meer focussen op PL, veel lifts doen, strongman trainingen en dergelijke.
Overall massa kweken.

Zeker vooruitgang, in de tijd dat je weg bent... Dit jaar nog niet... Maar zondag NK dus we zullen zien... Komt volgens mij wel goed

Waar vindt dat NK plaats? Ben benieuwd.

Succes! Hopen dat je indo genen je niet in de steek hebben gelaten

Mijn stofwisseling werkt in ieder geval nog goed, niet veel aangekomen de afgelopen tijd
dat terwijl ik wel aardig wat fastfood naar binnen werk, niet meer heb getraind
en alleen nog maar in de auto zit ipv op de fiets :D

Training dinsdag 26 juli

Backsquat
8x40 kg
8x50 kg
8x55 kg
8x60 kg

Zercher squat
8x40 kg
8x45 kg
8x50 kg

Goodmornings met schijf
3x8x15 kg

Toepress
15x70 kg
15x80 kg
15x90 kg
15x100 kg

Side bends
3x8x16 kg

Leg raises

4x10

Commentaar
Na de squats zat ik al volop in het zweet, conditie van niks, verzuring vanaf het begin.
Volgende keer ook toepress aan het eind, kon bij de side bends niet eens meer normaal
staan door die vol gelopen kuiten. Verbaasde me dat ik geen kramp in me kuit kreeg bij
het intrappen van het gaspedaal :p. De bruine bonen soep gelukkig binnen kunnen houden,
volgende keer wat meer ruimte tussen eten en trainen laten (was een kwartier)
 
Rustig aan het opbouwen zie ik! Wou dat ik dat kon als ik een tijd niet heb getrained:D

Heb hetzelfde qua stofwisseling, liefste ga ik na iedere training ff langs de mac aangezien ik toch niet in bf stijg, jammer genoeg is me trainingsmaatje een belanda dus die vlieger gaat niet op:o

Olympic zit bij Hengelos Es toch?
 
Tof masallah, je log... ;)
De zomer is bijna voorbij (althans.. ''zomer'') en meneer gaat trainen :D

geeft niet...goeie zhizzle!
Succes!
 
Rustig aan het opbouwen zie ik! Wou dat ik dat kon als ik een tijd niet heb getrained:D

Heb hetzelfde qua stofwisseling, liefste ga ik na iedere training ff langs de mac aangezien ik toch niet in bf stijg, jammer genoeg is me trainingsmaatje een belanda dus die vlieger gaat niet op:o

Olympic zit bij Hengelos Es toch?

Hehe rustig aan het opbouwen :rolleyes: het is omdat het niet anders kan, alle kracht is echt verdwenen.
Dat waren de goede tijden, altijd langs de mac met de hele groep, ik ben echter de enige die nog
traint (althans weer traint).

Olympic zit inderdaad bij de Hengelose es, woon je in de buurt?

Tof masallah, je log... ;)
De zomer is bijna voorbij (althans.. ''zomer'') en meneer gaat trainen :D

geeft niet...goeie zhizzle!
Succes!

Yo, hoe is het in sesamstraat? Ach ja zomer, droog ben ik sowieso wel, haha. Op naar de zomer in 2012 :cool:

Olympisch Stadion, A'dam

Als het hier bij het FBK was dan was ik wel ff langs gekomen. Succes alvast.
 
Donderdag 28 juli

Wide grip chin ups
7xbw
6xbw
5xbw

Deadlift
8x60 kg
6x70 kg
5x80 kg
3x3x90 kg

Bent over row met stop
4x8x50 kg

Wide grip benchpress
10x50 kg
8x70 kg
7x70 kg
8x60 kg

Endorotatie met pulley

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
3x10x5 kg

Voor de rest was alles bezet, dus maar even wat voor de schouder doen om blessures te voorkomen.

Skullcrushers - met tricep bar
3x8xbar+20 kg

Barbell preachter curls
2x8xbar+ 15 kg

Straight bar cable preacher curls
3x8x17,5 kg

Commentaar
Vandaag de halve dag gezwommen, voldoende spierpijn al in de benen met name van
de training van dinsdag. Deadlift maar niet overhaast aangevuld met gewichten, veel
op de techniek gelet, diep zitten en veel uit de benen halen. Al met al aardige training.
Morgen ook nog sollicitatie dus moet er niet al te brak aankomen :p
 
Back
Naar boven