Fitness Seller

All bullshit aside ... Game On!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

2 uur rijden of zo?

Ik zelf woon er 1 uurtje vandaan dat is nog wel te doen

Voor mij is het een uur en een kwartier als het verkeer meezit, dus een keer een weekend
in de zoveel tijd mee pakken kan wel. Als het nou om de hoek was dan financierde ik RPB
wel vaker :D

sterkte met de knopen, ik hoop voor je dat het redelijk snel weggaat. Fijn dat het lekker gaat:D

Het is niet dat ik er ineens anders om zal trainen, maar ben benieuwd wat die allemaal gaat vinden.
In ieder geval niet lullen maar pellen :cool:
 
Ik ga je ook maar weer volgen Mass!:D
 
Ik ga je ook maar weer volgen Mass!:D

Welkom :cool:

Vandaag getraind maar eigenlijk het vermelden niet waard, maar goed het is weer een training.

Frontsquat
2x10xstang
10x40 kg
5x50 kg
4x80 kg
3x80 kg
3x80 kg

Backsquat
4x5x80 kg

Leg extensions
4x10x40 kg

Leg curls
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg

Toepress
10x120 kg
10x140 kg
10x140 kg
10x160 kg

Tricep rope pushdown
10x15
2x10x20
10x25

V-bar pushdown
2x10x20 kg

Toen was de puf er uit, veelste weinig gegeten vandaag en dan krijg je dit. Bij de fronts
last van de rug, althans deze was aan het zeuren, daarom ook snel vermoeid geraakt.
Volgende keer hopelijk beter.
 
zonder eten kan je niet groeien:D
goed gedaan de training, ik denk dat je leg ex en de curl snel zal groeien qua gewicht:D
 
Ik denk dat die leg ext en die leg curl geen donder uit maken qua gewicht. Zolang hij eerst maar kapot gaat op SQ en DL! Daarna kan hij nog pakken wat hij wil om het af te maken.
 
zonder eten kan je niet groeien:D
goed gedaan de training, ik denk dat je leg ex en de curl snel zal groeien qua gewicht:D

100% waarheid, ritme is hierin belangrijk .. en denk dat nu ik weer aan het werk ga 40 uur in
de week vanaf maandag, goed zal doen aan dit ritme.

En het tweede, wat g-men hieronder zegt, kapot gaan op de SQ en DL. ****ed up is wel dat
ik geen vaste trainingspartner meer heb, twee zijn er als het goed is vertrokken naar een
andere sportschool.

Ik denk dat die leg ext en die leg curl geen donder uit maken qua gewicht. Zolang hij eerst maar kapot gaat op SQ en DL! Daarna kan hij nog pakken wat hij wil om het af te maken.

:o

Training vrijdag 2 september


Shoulder dislocates
Shitload

MP
8x20 kg
8x40 kg
5x50 kg
5x60 kg
3x65 kg
1x70 kg fail ... vanaf hier pushpress

3x70 kg
2x75 kg
1x80 kg vorige keer was dit fail, nu wel gelukt
1x85 kg
1x90 kg fail .. pr staat op 110 kg

Wide grip chin-up
3x8xbw

V-grip pulldown
8x50 kg
8x55 kg
8x60 kg

Seated rows
8x40 kg
8x45 kg
8x50 kg

Tricep rope pulldowns
8x20 kg
8x25 kg
8x20 kg

V-bar pushdowns
3x8x20 kg

Endo rotatie met pulley - L/R
3x8x3,75 kg

Commentaar
Tevreden met me MP en pushpresses.
 
De pulldown is sterk hoor:D

Ik denk dat g-men wel gelijk heeft, maar mijn gevoel zegt dat de squat en de DL niet helemaal deze spiergroep zo zwaar van bijv extensions aanpakt:o
 
Back
Naar boven