XXL Nutrition

All day protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? All Day Protein is speciaal ontwikkeld om gedurende de dag je eiwitbehoefte aan te vullen. De speciale samenstelling van maar liefst 6 soorten proteïne en glutaminepeptiden zorgt voor een snelle, middellange en lange afgifte van aminozuren aan het lichaam.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Chocolade = ZALIG, Vanille = goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30 mg whey + 200 ml magere melk => 1/2 keer per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Heb al vele keren bestelt en altijd samples en dergelijke gekregen.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20% korting van de normale prijs dmv weekaanbieding
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ben van plan om over 2 weken 5kg te bestellen. De chocolade is tot nu toe de lekkerste proteïne-shake dat ik in mijn leven heb gedronken.

Mijn review:
Ik heb van de webwinkel van XXL nutrition 2 potten van 1kg ADP gekocht (vanille + choco). Het geld heb ik dinsdag overgeschreven (vanuit België) en ik heb de bestelling (300+ €) vrijdag in mijn bus gekregen!

Bij de bestelling zat ook een extra pot CCG. Of dit daadwerkelijk de bedoeling was, weet ik niet, maar ik mocht de pot houden dus hier was ik ook al dik tevreden over!

Dus voor service krijgt XXL van mij zowiezo al 10/10!!!

Ik stond vrij sceptisch over deze shake dus vandaar ik maar 2kg van heb besteld. Moest ik toen hebben geweten hoe verrukkelijk deze is, had ik 10kg besteld (zonder overdrijven). De choco was de eerste die eraan moest geloven. Mijn gebruikelijke dosis is 200ml magere melk + 30gram ADP. Na goed schudden begon de shake een beetje dikker te worden. Heb hem in een glas geschonken en ervan gedronken, en man man man.... de smaaksensatie die erna volgde is onervaren in een shake. En dit komt van iemand dat Whey delicious, Twin lab en performance gewent is (ja ik ben een protein addict :o). Na de vorig genoemde proteine te hebben geproefd dacht ik de crème de la crème gewoon te zijn, maar de ADP choco smaak is echt zalig lekker :meal: :zuip: :bierbang:.

De shake word smeuïg dik, met een lekker laagje schuim die in tegenstelling tot andere shakes helemaal niet storend is. De schuim op zich zou je zo op een pannekoek kunnen doen. De smaak is echt de smaak van lekkere melk chocolade, ben zelf aan het denken om in de zomer hiervan ijslolies of dergelijke te maken :brew:

Wat ik me zeker wel afvraag zijn de verhoudingen. Vooral %melk eiwitten en %whey eiwitten.

Waarom de 9 en geen 10? De vanille was ook lekker, maar toch niet te vergelijken met de chocolade... die is gewoon top.

Al bij al een goede vervanger voor pro80 lijkt me...

All-Day-Protein.jpg
 
Klinkt goed, wat voor resultaten heb je er mee behaald?
 
Je hebt het alleen maar over de smaak. Dat boeit me echt niet :D

Eerder: Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw.
Is dat een beetje gelukt? Heb je betere resultaten geboekt met deze shake dan met 'normaal' eten? enz
 
Je hebt het alleen maar over de smaak. Dat boeit me echt niet :D

Eerder: Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw.
Is dat een beetje gelukt? Heb je betere resultaten geboekt met deze shake dan met 'normaal' eten? enz

Samenstelling spreekt voor zich. Als de smaak dan ook nog goed is is het gewoon een heel goed product :thumbs:
 
Yo rene komen er nog andere smaken van all day protein??
 
Ja, andere smaken zijn in de maak :D
 
Wat waren die nieuwe smaken dan? Zijn die er ondertussen al?

Verder een prima product en erg makkelijk weg te drinken!
 
Heel de review even samengevat : de smaak is goed, de rest boeit nie...
 
Wat waren die nieuwe smaken dan? Zijn die er ondertussen al?

Verder een prima product en erg makkelijk weg te drinken!

Volgens mij was perzik/mango er toen nog niet. Dat was dus de nieuwe smaak.

Vanaf augustus gaan we weer uitbreiden. WOrdt het pand 2x zo groot! Hebben we dus ook weer voldoende ruimte voor nieuwe producten en smaken!
 
Zou het kunnen dat zowel de smaak als het poeder zelf veranderd zijn t.o.v pakweg een jaar geleden? Heb onlangs een grote pot ADP vanille gekocht en zou durven zweren dat hij niet hetzelfde is als een tijd geleden. Misschien andere producent ofzo?
 
Kan per batch mss soms verschillen
 
is all day protein ook een goede keuze om te smorgens en eventueel na mijn eas shake na het trainen te pakken? of kan ik hiervoor beter een isolate pakken?
 
Zou het kunnen dat zowel de smaak als het poeder zelf veranderd zijn t.o.v pakweg een jaar geleden? Heb onlangs een grote pot ADP vanille gekocht en zou durven zweren dat hij niet hetzelfde is als een tijd geleden. Misschien andere producent ofzo?
Zelfde producent maar kan per batch inderdaad soms wat verschillen omdat het een natuurproduct is.
is all day protein ook een goede keuze om te smorgens en eventueel na mijn eas shake na het trainen te pakken? of kan ik hiervoor beter een isolate pakken?
Ik zou dan inderdaad eerder voor Whey Isolaat of Whey Delicious gaan. Tenzij je na je shake een aantal uur niet meer eet. Dan kan je beter All Day nemen omdat die trager opneemt.
 
maar het klopt wel dat er ook een flinke hoeveelheid, * lees veel whey concentraat * in de shake zit en dat de adp dus ook prima is voor de ochtend?
 
zal iemand antwoord kunne geven op mijn vraag? twijfel nog erg tusse whey deli of adp
 
ADP is prima voor elk moment van de dag. ;-)

Maar René heeft je vraag toch eigenlijk al beantwoord?

Ik zou dan inderdaad eerder voor Whey Isolaat of Whey Delicious gaan. Tenzij je na je shake een aantal uur niet meer eet. Dan kan je beter All Day nemen omdat die trager opneemt.
 
Back
Naar boven