XXL Nutrition

All-in-one Rack ervaringen

Bezoekers in dit topic

Vypaw

On a so called medicine
Elite Member
Lid geworden
24 aug 2020
Berichten
9.177
Waardering
18.255
Lengte
1m72
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Op dit moment train ik samen met een vriend van mij in zijn loods en hij wilde eigenlijk (wanneer ze weer leverbaar zijn) een all-in-one rack bestellen.
Nu is hij opzoek naar een soortgelijke opstelling zoals dit:

1609614553069.png

Er is voldoende ruimte aanwezig echter is het gewoon handig om een alles-in-1 rack te hebben.
Aangezien wij beide niet heel bekend zijn met het kopen van apparatuur was onze vraag of jullie wellicht betere alternatieven weten.
Of dat jullie zelf thuis zo'n soortgelijke opstelling hebben staan en welk merk en of jullie deze aanraden.
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
 
Er is voldoende ruimte aanwezig echter is het gewoon handig om een alles-in-1 rack te hebben.
Dat is toch juist niet zo, zeker niet als je met twee man wilt trainen.
 
Dat is toch juist niet zo, zeker niet als je met twee man wilt trainen.
Hij wilt over x aantal jaar het weer verkopen als hij eenmaal uit huis gaat
 
Waarom vanuit Engeland bestellen? Fitness Seller heeft ook hele goede varianten van ATX. Dat merk heeft een hele goede naam en ik zie prima recensies. https://www.fitness-seller.nl/krachtapparatuur/krachttoestellen/multistations/
Topmerk, maar je denkt toch niet dat iedereen gaat wachten totdat er een keer iets op voorraad is toch? :roflol: Mensen hebben spullen nodig en willen bestellen, dus kijken ook naar andere shops en merken.

Ik weet dat Fitness Seller hun uiterste best doen en dat ze zich uit de naad werken, maar laten we eerlijk zijn.
 
Back
Naar boven