Fitness Seller

All season bulk (Test - Bold - Deca - Tren - Mast) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn libido stijgt wel met de dosering test maar dat is niet lineair zoals spambod zegt, mijn libido op 125mg is fantastisch tbh. Denk dat het eerder aan deca/bold ligt.
 
Thanks voor de complimenten! :D Dat motiveert me enorm :)

Ivm test verhogen en libido ga ik het nog een beetje aankijken, vind het zelf niet zo'n probleem maar denk dat men vriendin zich stilaan vragen begint te stellen haha :D
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Thanks voor de complimenten! :D Dat motiveert me enorm :)

Ivm test verhogen en libido ga ik het nog een beetje aankijken, vind het zelf niet zo'n probleem maar denk dat men vriendin zich stilaan vragen begint te stellen haha :D

je kan haar altijd nog naar mij sturen bro dan kan jij je gewoon focussen op je training en log
 
Thanks voor de complimenten! :D Dat motiveert me enorm :)

Ivm test verhogen en libido ga ik het nog een beetje aankijken, vind het zelf niet zo'n probleem maar denk dat men vriendin zich stilaan vragen begint te stellen haha :D
Eist ze het niet op dan?
 
Meer test toevoegen voor een hoger libido is denk ik niet altijd de oplossing. Toen ik 600mg test only deed had ik gedurende de hele kuur echt heel weinig behoefte aan seks, na een paar weekjes cruisen op 125mg daarentegen was ik weer super geil lol. Wellicht te veel oestrogeen ofzo?

zou zomaar kunnen, mijn libido op 750mg test kreeg opeens een sterke dip. Aro doet wonderen op dit gebied
 
Tot zover kan ik haar zelf nog wel aan, moest het niet meer lukken zal ik hier een loting starten :D
 
Ik loot graag mee
 
Ik stel me ook beschikbaar :thumb:
 
Ik loot niet mee... ik ben bang dat ze na mij levenslang in een rolstoel zal zitten en dat wil ik jou ook niet aandoen.
 
Ik loot niet mee... ik ben bang dat ze na mij levenslang in een rolstoel zal zitten en dat wil ik jou ook niet aandoen.
Kan ze ook niet zo snel vreemdgaan mocht hij z’n libido niet op peil krijgen
 
pics? Is ze wel lekker
 
Hahaha :D Pics zouden dan in combinatie met de looting volgen, geen zorgen jongens haha :D

Gisteren waren benen weer aan de beurt, heb ook weer iets zwaarder kunnen squatten zonder last van iets (fuck yeah!) om daarna tijdens de leg press een steek in men linker knie te krijgen (fuck my life!). Heb de training wel nog afgemaakt, waren geen oefeningen meer bij die men knie gingen belasten en had er rest van de training geen last van. Gisteren avond knie wat stijf maar gaat vanmorgen al een stuk beter, ben vollebak voltaren aan't smeren.

Ben ook naar de dokter geweest voor men pols die blijft aanhouden, echo genomen, met zo'n ding wat die gewoon aan zen smartphone kon verbinden. Best wel vet :D Toen hij over echo begon dacht ik al van ja laat maar als ik hiervoor nog naar het ziekenhuis moet ik weet zo ook wel dat het vanzelf geneest :')
Maar die haalde ineens dat ding boven, philips lumify ofzoiets. Anyway, toonde mij mijn onderarmspier ('een spier ziet in principe uit gelijk ne biefstuk') en daarna men pees en er is een "microscheurtje", raadde mij aan om men pols goed stil te houden en weekje of twee met toestellen te trainen ipv losse halters. Key is duim goed stil houden en niet belasten.

De log
Opwarming waren 40 reps leg extensions, 20 met beide benen op 40kg en dan nog 10 per been met 20kg, gewoon beetje pompen dat het gewricht en de spiertjes al wat bewogen hebben.

Barbell squat
60x5
100x5
140x5
150x5
160x3 :flexgrin: Een vierde en vijfde rep hadden er misschien ook in gezeten maar merkte dat die derde al goed zwaar was en kon geen spotter vinden. Trainde samen met men vriendin en die kan me dan ook niet echt helpen vrees ik xD Wel nog altijd mooi parrallel, ben gestopt voor dat men form eronder zou lijden.

Leg Press (45° graden)
240x10
300x10
360x10 Hier bij rep 8 ofzo kleine steek in men linker knie :scold:

Lying leg curls
50x10
59x10
68x5
45x10
Hierna had ik zo'n ongeloofelijke pomp in men hamstrings, heb er heel de avond plezier van gehad

Thigh abductor
79x10x3

Thigh adductor
73x10x3

Bovenstaande twee oefeningen in superset gedaan samen met men vriendin, beetje tempo maken :p

Seated calf raise
137,4x10x3

Standing bodyweight calf raises
10 per voet
20 beide voeten heel traag met stretch onderin
 
Beetje druk gehad waardoor de log van vrijdag nog niet gepost is, die pak ik nu even samen met die van gisteren :)

Week 6 zitten we nu, gewicht deze ochtend was 95,3kg, ben wel minder droog als een tijdje terug denk ik.
Gisteren kerstfeest gehad op't werk waarbij 's middags lekker gegeten, maar dat icm met al die extra rijst en shit heeft me gisteren toch een non-stop opgeblazen gevoel gegeven. Ik lijk gewoon een dikzak door men opgeblazen buik xD Is kei hard en steekt gans uit maar zit maar een klein laagje vet op :p

Dus eerst de training van vrijdag, toen waren schouders en traps aan de beurt.

Dumbell shoulder press
32x10
36x10
40x9
Voelde lekker aan, langs me zat een jongen die ook best buff is maar nooit benen traint, heeft ook gewoon altijd een squatriem aan, ook voor schouders :sukkeltje:
Aaanyway, gast trok grote ogen, eerste set nam hij ook 32kg maar kon er maar 8 uitduwen, ben hem uiteindelijk nog gaan spotten :D Enkel laatste set was iets zwaarder maar ging nog cava

Dumbell lateral raise
16x10
18x10
18x10
Deze had ik al een tijdje niet meer staand gedaan, als je hem altijd zittend doet en dan plots staand ben je precies wel wat sterker. Ben niet zwaarder gegaan omdat ik laatste set wat moeite met uitvoering kreeg

Bent ower low pully lateral
23x10
27x10
32x8
Deze begin ik nu altijd met links en let erop dat ik rechts niet meer reps doe als links. Zou eens iemand me moeten laten filmen of men form checken links. Heb het gevoel dat men linker lat het werk van men delt wilt overnemen terwijl rechts het helemaal zelf doet. (heb links een blessure gehad vorig jaar)

Machine shoulder press
59x10
73x10
82x9
Gaat goed! Moet zeggen dat ik het moeilijk vind de juiste positie in dit toestel te vinden. "Handen iets boven handvaten", ja ok maar dan is men ROM volgens mij te beperkt. Ik wil bij deze op het laagste punt niet dat de platen elkaar raken
(Inb4 zichzelf een polsblessure trainen door mezelf erin te forceren)

Dumbell seated lateral raise
14x12x3

Cable rope face pulls
95,6x12x3

Dumbell shrugs
48x10x3
Normaal pak ik hier 50kg halters maar het is dus iemand gelukt een van die halters te slopen.. En die gast wat daar rondloopt heeft natuurlijk totaal geen idee wanneer die vervangen gaat worden. Super irritant

Hierna door gegaan omdat het te druk werd, had geen zin aan te schuiven voor de smith of olympische barbell voor nog wat shrugs

---

Dan weekend gehad, weer veel cheatmaaltijden gevreten de zaterdag en zondag avond. Hebben ook de film IT chapter two gezien, halverwege in slaap gevallen :p snap niet wat mensen hier zo eng aan vinden. Heb me 3x licht verschrokken en was 3x bij een jump scare xD

---

Gisteren waren dan rug en triceps aan de beurt. De eerste training van week 6

Opwarming waren cable pulldowns per hand, 20 reps met licht gewicht (18kg ofzo). Key is opwarming niet men lats al voorvermoeien :p

Wide grip lat pulldown
86x10
93x10
100x7
Fuack yeah! 7 reps met 100kg toch alweer. ROM werd laatste twee reps wel iets minder maar fuck it :p

Narrow grip lat pulldown
93x10
100x6
100x5

Cable elevated rows (small grip)
73x10
79x10
86x6
Probeer deze altijd strict uit te voeren, dus gewoon bovenlichaam stilhouden, lats strekken en dan terug trekken terwijl bovenlichaam stil blijft

Cable straight arm push down
73x10
77x10
77x8
Grootste probleem hierbij is dat naarmate ik meer vermoeid geraak ik moeilijker kan blijven staan met dit gewicht dat aan me trekt

Dumbell one arm rows
44x10
44x10
46x10
Godver rug was verreweg op, die 46kg halter heeft men laatste kracht gekost

Triceps vbar pushdown
77x10
91x9
91x7
Max gewicht van de pulley bereikt! :lifter: Kan er nu nog van die kleine blokjes van 2,3kg elk bij hangen gelijk ik bij face pulls ook doe

Dip machine
91x10
95,6x10x2

Behind the neck tricep extension (hand per hand)
9x10x3

Moet triceps wat beperken want kan nog geen reverse grip oefeningen doen met respectabel gewicht.

----

Ben btw naar de dokter geweest voor men pols, haalt die gewoon zo'n echografie ding uit dat hij kon verbinden met zijn smartphone. Hij zag een microscheur in men duimpees, hiervoor heb ik nu een onstekingsremmer (meloxicam) gekregen en raadde me aan in men vrije tijd die polsbrace te dragen. Dat icm met "geen losse halters".. hmm dat wordt moeilijk :p heb hem beloofd het enkel te doen met men wrist wraps om :p

Sorry voor de lange post, hier is een vial tren om het goed te maken
1576567424650.png
 
Als je non stop een opgeblazen gevoel hebt zou ik een fiber supplement nemen en daarnaast wellicht wat aanpassingen doorvoeren in je dieet. Is niet goed voor muscle building als je problemen hebt met je spijsvertering.
 
Als je non stop een opgeblazen gevoel hebt zou ik een fiber supplement nemen en daarnaast wellicht wat aanpassingen doorvoeren in je dieet. Is niet goed voor muscle building als je problemen hebt met je spijsvertering.
Yeah ik heb blijkbaar een redelijk spastische darm oid, heb dit elke keer weer als ik ineens veel meer kcals ga eten. Fiber supplement, bedoel je dan voor meer vezels? Ik ben namelijk speciaal overgestapt van havermout naar vezels omdat het daarmee nog veel feller was :p ik zit gemakkelijk 4 a 5 keer per dag op WC.. Ik heb wel spasmomen dat helpt er tegen icm met panthomed (dit is ook kwasi een must bij high tren voor mij omdat ik anders de hele dag oprispingen heb)

Gisteren borst gesloopt, heb wat meer reps kunnen doen met de bench press maar voelde niet helemaal lekker aan men linker biceps. Dumbell presses hebben zo hard mijn voorkeur enkel zit ik daar stilaan aan het limiet van onze dumbells

Bench press
100x10
110x5
120x6 => kon nog wel een rep of twee meer maar gebrek aan goeie spotter icm niet lekker aanvoelen gestopt bij 6. Heb mezelf al vaak geblesseerd door door te duwen.

Klote aan zwaar bankdrukken vind ik ook de nood aan een spotter, vroegah trainde ik samen met een kerel en daar kon ik ook op rekenen: die wist ook hoe je goed moet spotten. Nu ben ik altijd aan't rondkijken wie het zou kunnen xD Of dan grijpen ze te vroeg of te laat in, etc. Ik probeer wel altijd goed aan te geven van "laat de barbell maar los" of "ok nu moet je echt wel ff helpen xD"
100kg duw ik nog met gemak zelf uit maar alles daarboven voelt instabiel aan ivm men pols en doe ik dus enkel als iemand me kan helpen met uitduwen. Als ik de stang eenmaal vast heb is alles heel stabiel, enkel uitdrukken blijft vies

Dumbell incline bench press
40x10
44x7
46x5

Dumbell incline fly
20x10
24x10


Machine fly (butterfly?)
120x10
127x10
134x10 => toestel gemaxed! Nice :flexgrin: Begin toch men oude hardcore gym te missen :p

Cable lower chest raise
18x10x3

Borst zal goed vol hierna, waardoor tijd voor biceps!

Alternate hammer curl
20x10
24x10
26x10 (een zak cement per hand :D)

Dumbell alternate preacher curl (zo over de leuning van een bankje)
14x10
18x10
20x8

Cable standing one arm bicep curl
14x12
18x12
18x12

21en
30x21

Kracht is nog altijd in stijgende lijn en moet mezelf soms inhouden uit schrik weer wat te begaaien :p Alle bodybuilding gerelateerde blessures heb ik volgens mij in de laatste twee jaar gehad.
Zou zeggen dat het vanaf men 30e wat sneller pijn begint te doen :p
 
Heb nu vakantie tot 2 januari, donderdag had ik nog een halve en dan vanaf vrijdag vrij :D

Donderdag benen iets rustiger aan genomen ivm knie pezen

Barbell Squat
60x50
100x5
140x5
140x5
Ging nog goed zonder last maar toch niet zwaarder gegaan, volgende week wel weer

Thigh adductor
59x12
73x12
79x12

Thigh abductor
79x10
79x10
79x10

Lying leg curls
50x10
59x10
64x5
45x4

Leg press machine
79x10
100x10
120x10

Standing calf raises
60x10
120x10
180x8

Seated calf raises
134x10
137,4x10x2

---

Vrijdag dan rond de middag gaan trainen, ik train liever 's avonds na een hele dag eten maar in men vakantie komt 's morgens eigenlijk altijd beter uit :p Ook heb ik moeite men kcals zo clean te behalen tijdens vakanties omdat ik de regelmaat van men werk mis

Dumbell shoulder press
28x12
32x12
36x10

Dumbell seated side lateral raises
14x12
14x12
16x10

Cable rope face pulls
95,6x12x3

Dumbell one arm incline lateral raises (zo liggend op je zij op een bankje)
8x10x3

Barbell shoulder press
Heb ik niet meer sinds schoudeblessure gedaan, daarom gewoon heel licht, voor en achterkant
0x20 (lege barbell)
10x10
20x10

Cable cross overs
9x20
14x20
18x20

Dumbell shrugs
50x10x3

Niet veel spannends te melden, gewicht deze ochtend as 94,9 maar verwacht real gewicht eerder rond de 94 momenteel
 
Even korte pauze genomen tussen kerst en nieuwjaar, tijd om de pijntjes te laten genezen en wegens de vele familiebezoeken amper tot trainen geraakt.
Vanaf gisteren terug aan't werk, terug aan het voedingsschema en terug naar de gym!

Ondanks dat ik heel de dag men rechterknie al wat voelde ging dit weg na een opwarming

Opwarming zijn leg extensions, 40kg 20 reps met 2 benen, daarna 20kg 10 reps per been direct erachter, dan 10 squats met lege barbell eventueel

Barbell squat
100x5
140x5
160x2
160x1

Leg press
200x10
300x10
320x10
ipv weer richting de 400kg te gaan en dalijk wéér ergens last van te hebben gewoon iets minder gewicht genomen en dan iets trager uitgevoerd. Benen brandden hierna :D

Lying leg curls
50x10
54x10
59x10

Leg extensions
60x10
80x10
107x10

Adductors
59x14
73x12
79x10

Abductors
79x10
79x10
86x12

Standing calf raises
60x10
120x10
120x10

Seated calf raise
137,4x10x3

Vanavond ga ik borst en rug samen doen, zo heb ik toch alles gehad deze week
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Die 160 squat was even om te proberen?
 
Back
Naar boven