XXL Nutrition

All season bulk (Test - Bold - Deca - Tren - Mast) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Like a true :sd:
 
Gisteren waren benen weer aan de beurt, deze week niet gesquat voor enkels te laten genezen, merk enkel links nog wat als ik snel trappen afloop (bij het neerzetten van de voet). Heb ook voorzichtig kuiten gedaan gisteren en goed gefocust zodat ik geen last van men zijwaartsheffers had terwijl.
Wel nog altijd zo'n kut gevoel boven men knieschijven als ik leg extensions doe, had ik precies ook bij het squatten vorige keer.

---

Leg extensions
66x10
79x10
93x10
107x10

Lying leg curls
59x10
64x10
68x7

Thigh adductor
66x20
73x20
93x10
Voor mij was een oude man hierop bezig, leek zen eerste keer in de gym en was ook niet zo heel erg mobiel meer. Ging die deze oefening doen met een 30kg en ik weet niet hoeveel reps :o Toen hij klaar was had die ineens O-benen xD en echt zo even vasthouden aan toestel, paar stapjes verder en direct volgende toestel vast nemen. Vroeg hem of alles OK was maar de trotse man waggelde gewoon door :dunno: Langzaam, maar zeker

Thigh abductor
66x20
73x20
86x20

Bodyweight standing calf raises (voet per voet)
20
18
15

Seated calf raise
134x14
134x12
134x10
 
Vrijdag met de vriendin en nog ene vriendin van haar getraind, daarom niet elke oefening gelogd (gewoon vergeten -_-)
Overal ging de training wel heel goed

---

Dumbell shoulder press
30x10
34x10
40x10 :flexgrin:

Dumbel lateral raise
14x10
14x10
16x10
Doe deze de laatste tijd altijd zittend, nu nog eens staand

Dumbell alternate standing lateral raise (Hanging lateral raise eigenlijk)
8x10
12x10
16x10
Om de een of andere reden is dit dus véél gemakkelijker qua gewicht dan gewoon standing, rom is toch groter of denk ik dat maar? Is zo waar je aan die zuil van het smith gaat hangen en dan je lateral delt raised

Machine shoulder press
59x10
73x10
82x10
Bijna de hele stack, ding gaat maar tot 91 en vrees dat ik dat ook snel geduwd ga krijgen

Lateral raise machine
170x12
200x10
200x10 (eigenlijk 91kg, mss toch maar eens het juiste gewicht gaan loggen :rolleyes:)

Nog wat leverage shrugs op zo'n shrug ding, kon je schijven aanhangen, ben tot 50kg per kant gegaan, was best zwaarder, zwaarder dan gewoon een dumbell

---

Gewicht vanmorgen was 98kg, ben aan't twijfelen om misschien even een weekje of twee onderhoud te eten wanneer ik naar tren switch. Dit gaat waarschijnlijk zondag zijn. Plan tot nu is 750mg test en 200mg tren, 500mg bold
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Gisteren niet gaan sporten, had afspraak bij de dokter. Aangezien ik deze week benen ga skippen doe ik donderdag rug.

Ivm dokter: ben in de nacht van zaterdag op zondag wakker geworden en kreeg geen lucht meer, alsof men luchtpijp dicht zat. Probeer zo hard mogelijk te ademen maar meer als wat rare geluidjes gebeuren niet. Echt een super vies gevoel. Vriendin proberen wakker te maken maar die was nog slaapdronken. Toen ik de trap afging kon ik ineens weer ademen :\ Is tweede keer in men leven dat ik dit heb gehad. Heb totaaaaal geen idee wat het zou kunnen zijn maar volgens de dokter misschien slokdarmspasme (en dat duwt men keel dicht?)
Buh, vind het maar een rare diagnose. Iemand zoiets al eens meegemaakt?
 
Gisteren borst gedaan, ging heel erg goed. Kracht zit torenhoog op borst losse halters, barbel daarintegen :o
Denk dat zondag de laatste inject deca erin gaat, dan is het op. Heb men nieuwe gear al liggen, ook ander merk dus ben benieuwd. Ben al geswitcht van test aangezien die al op was :p Heb amper PIP en nu ook niet dus merk niks van de verandering van merk.

Dan is het vanaf volgende week ook de tren erin, ik ga 750mg test en 200mg tren icm 500mg bold gebruiken. Waarom 750mg test en niet op 500 blijven? omdat ik al van +-13 november op 500mg zit, iets met evenveel katabole als anabole hormonen in je lichaam, lichaam die evenwicht zoekt, etc.. :p Waarom maar 200 tren? Als ik cut zet ik het wel eens op 400mg maar dan is het niet erg wanneer je niet kan eten :p Heb schrik dat tren men maag (weer) helemaal naar de klote helpt. Daarom maar 200mg, als ik het gevoel heb dat het geen zoden aan de dijk zet kan ik nog ophogen.

Ik slik nu elke morgen 20mg pantoprazole (panthomed) voor men spastische darm etc, dit zou iig ook moeten helpen met het extra maagzuur dat ik van tren krijg.

Ik weet niet of ik die 750mg test wil opdelen in 2 injects, misschien 1 inject op zondag met test en tren en dan eentje op woensdag met enkel de bold ofzo.. Lijkt me niet verkeerd? Volgens mij ligt de piek met 1 inject ook hoger dan met 2 injects per week? Heb dat zo al eens gesimuleerd met zo'n website, ik ken er de naam momenteel niet meer van.

Worst case wordt het 6ml in men benen :p en anders dan nog maar eens 12 weken+ 2x per week injecten :p

Dumbell incline bench press
40x10
44x10
46x10

Dumbell incline fly
22x10
26x10
30x10

Machine incline chest press
40x10
50x10
60x8
Zaaalig toestel, individuele armen, gewoon schijven eraan hangen en gaan. Geen pulleys e.d. :D Toestel wordt ook amper gebruikt, denk omdat de mensen hier niet zoveel kunnen pakken als op de kabels of de smith >_> Welke quasi altijd bezet zijn :p

Lower chest raise (dumbells)
10x10
12x10
14x10

Dumbell alternating hammer curl
18x10x3
Voelde beetje raar aan men rechter elleboog, daarom niet zwaarder gegaan

EZ Bar curl
25x10
30x12
30x14
Biceps die schreeuwen "Waarom the fuck zit je volume te draaien op ons?!" :D Toch frappant wat die paar extra reps aan verschil maken als je anders altijd maar tot 10 gaat :p Dikke pomp ook :D

Dumbell concentration curl
18x10x3
 
200mg tren vind ik in een bulk persoonlijk ook beter dan 400. Zou 400 nooit kunnen ‘out eaten’.
 
Hoelang ga je nog blasten met de test/tren/bold dan?
 
Damn half jaar bijna :P
Daarna cruise into cut ?
Dat is inderdaad het plan :D Even een ruime tijd cruisen en dan rustig de cut in, hoop boven de 100kg uit te komen deze bulk zodat ik richting 100kg kan cutten
 
Gisteren met andere gsm gaan sporten, had JEFIT erop geïnstalleerd en dat wist al men stats nog :D Vandaag kijk ik in men oude gsm heeft die het precies niet opgeslagen >_>

Dan maar uit het hoofd :p
Heb gisteren rug gedaan ipv benen voor ze eindelijk dat beetje rust te geven, als ik aan men zijwaartsheffers voel doen ze al bijna geen pijn meer (kan er zo met men andere scheen tegen duwen, beetje raar om uit te leggen)

Wide grip lat pulldown
86x10
100x6
100x4
Hmm wou deze keer niet mee

Wide grip lat pulldown machine (armen los van elkaar, schijf loaded)
60x10
80x10
100x6
80x8
60x10
Veeeeeeel beter als die eerste oefening, vind dit ook gewoon veel fijner kwa beweging
Gewicht is per arm, mijn enigste ergernis bij deze oefening is dat ik grip kracht verlies in de laatste set en vaak het even opnieuw moet vastnemen. Proberen grip te versterken of men straps gebruiken. Ding heeft zo best brede handvaten, denk dat het daardoor moeilijk is

Straight arm lat push down
Man ik vergeet zelfs de namen precies >_>
63x10
72x10
80x8

Small grip lat pulldown
Aan de kabel station, dus gewicht is maar de helft ofzo. Rest was allemaal bezet, dus trage uitvoering, helemaal strekken en hard squeezen
91x12
95,6x14
95,6x15
Dit doe ik zittend op de grond met de pulley op het hoogste, benen open rond de stack met gewichten zeg maar. Probeer die kabel maar eens rustig terug los te laten na de laatste set :')

Tricep v bar pushdown
73x10
86x10
91x8

Tricep behind the neck extension
12x10
14x10
16x10

Dip machine
95,6x12x3
 
Gisteren begonnen met test en tren, inject protocol ook iets veranderd
Vanaf nu zet ik zondag test + tren (750/200) en op woensdagen 500mg bold, kan ik deze eventueel nog uppen indien gewenst.
Ik weet dat men bloedwaardes nu even wat gaan schommelen maar in the end is the peak max dosering toch hoger bij 1 inject als bij 2x per week (2x pw 250mg != 500mg bvb)
Wil hoofdzakelijk niet met halve MLs gaan werken.

Verwachting: kracht gaat beetje achteruit terwijl de deca eruit gaat maar wordt hopelijk opgevangen door de hogere test en en de tren.
Ben nu ook van merk geswicht maar vind dat de tren heel erg licht is. Ik ben gewend dat tren toch echt wel donker zou moeten zijn maar buh :o Vertrouw men leverancier wel en het is een bekend UG merk.

---------------

Vrijdag schouder training gehad

Machine shoulder press free weight
20x20
35x10
50x10
55x10

Lateral raise machine
200x10
200x10
207x10
De kleine mini gewichtjes van 1,1kg erbij! :')

Cable rope face pull
95,6x15x3
Ik voer de reps op omdat het toestel niet zwaarder kan, hierbij helemaal stretchen en squeezen

Dumbell seated side lateral raise
8x12
10x12
12x12
focus op achterkant/zijkant

Weight plate shrugs
50x10x3
 
Kleur van de tren zegt niet zoveel man
 
Gevoel had ik ook, lijkt me sterk dat ik nu ineens slechte tren zou krijgen. Misschien straks een foto in de echt/nep sectie plaatsen.

---

Gisteren rug gedaan, pulldown was bezet dus maar naar de 'andere' pulldown gegaan, stang is hier breder en is ineens totaal anders kwa kracht. raar

Wide grip lat pulldown
86x10
86x10
86x7

Small grip lat pulldown
91x12
95,6x14
95,6x14
Was op een gewoon pulley station, was de hele stack mja met al die pulleys ertussen >_>

T bar row
40x10
60x10
70x6
60x2

Cable straight arm pushdown
68x10x3

Dumbell one arm row
44x8
46x10
46x10
Godver, zwaar, zweten gelijk een varken :')

Dumbell seated tricep extension
40x10
44x10
50x10
Was al even geleden maar het zit er nog in :D Het kutte is dat we niet zo'n half hoog bankje met leuning hebben, dus ik pak een gewoon bankje en zet dat net niet recht ( / => zo ongeveer), dan zet ik mij rug tegen, pak het gewicht op men schouder, en zet me dan recht. Maakt het moeilijker want je moet je core aanspannen om niet achterover te vallen :p

Dip Machine
95,6x12x3

Cable reverse grip triceps pushdown
41x20x2
Voelde niet goed aan men duim/pols, kan het nog steeds niet en heb hier en daar nog wel een steek in men pols
Denk dat alles 'reverse grip' nog een tijdje nogo is. Skull crushers kan ik ook vergeten met respectabel gewicht..

Cable high pulley overhead tricep extension
41x10
45x10
45x10
 
Kleur heeft volgens mij te maken met het verhittingsproces.

Post even in echt/nep ben benieuwd
 
Foto komt er straks aan, ben momenteel op't werk.

Ik ga ook een weekje men kcals terug schroeven, vandaag terug op 4200 ipv 5200, gewoon door koolhydraten omlaag te halen, wil een beetje recompen de eerste week/twee weken
 
Kut, helemaal vergeten een foto te trekken xD anyway ik heb vanavond een vrije avond en zet me nu een herinnering om een foto te posten, nog even geduld haha :D

---
Gisteren eerste dag met minder kcals, begin je de eerste oefening denk je al direct van wtf heb ik NU al minder kracht O_O, maar dat was eerder gewoon de PWO die nog niet werkte haha, na de tweede set kwam de focus en kracht weer :p

Dumbell incline bench press
40x10
44x10
48x8

Dumbell inclince fly
24x10
28x10
32x10
34x10
Hoppa! Nog geen krachtverlies dus :flexgrin:
Ik maak mezelf ook gewoon te gek in de kop soms

Machine fly
113x10
134x10x2

Cable lower chest raise
18x10x2
23x10

Hierna zat borst goed vol, tijd voor biceps

Dumbell alternate hammer curl
20x10
24x10
26x9

EZ bar curl
30x14x2
30x12
poooomp in biceps :D

Dumbell concentration curls
18x10x2
20x10
Niet easy nog goed te squeezen met dikke pomp, we maken er het beste van :p

Gewicht vanmorgen was 97,1. Ik schommel momenteel tussen de 97 en 98kg
Kga een week of twee op of juist boven onderhoud eten om te recompen en dan terug kcals uppen, ben ook al zo lang zoveel koolhydraten aan't eten, voel me stukken beter als ik me niet zo extreem vol duw :o
Ga de kcals verhoging ook rustiger aanpakken als ik nu heb gedaan, ben misschien iets te snel omhoog gegaan en daardoor vind ik mezelf nu een dik zwijn :p
 
Foto komt er straks aan, ben momenteel op't werk.

Ik ga ook een weekje men kcals terug schroeven, vandaag terug op 4200 ipv 5200, gewoon door koolhydraten omlaag te halen, wil een beetje recompen de eerste week/twee weken
Zou je je voedingschema van 5200 kcal kunnen delen, ben benieuwd hoe die eruit ziet.
 
Back
Naar boven