AndroidHealthClinic

All The Whey - Vitalife

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het gebruik van een exclusief instantiseringsproces maakt van All the Whey een gemakkelijk te mixen eiwit, wat er tevens voor zorgt dat All the Whey gemakkelijk door het lichaam wordt opgenomen. All the Whey is een zeer hoogwaardig proteinepoeder, welke speciaal is ontwikkeld voor maximale spieropbouw en spierherstel. All The Whey voedt je spiercellen met zuivere whey hydrolisaat, en behoort tot de allerbeste proteines verkrijgbaar.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekkerrrrrrrr
  • Welke dosis heb je gebruikt? 150 gram per dag.
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 2500 gram - € 49,95-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat vitalife zwaar onderschat is , terwijl ze een prima hydro vorm van whey aanbieden voor een nog scherpere prijs.

Mijn review:

Omdat bio iso whey was uitverkocht werd ik op deze whey vorm gezet. Het was super en smaakte ook nog eens heerlijk ook. Ik gebruikte hem in afwisseling met whey isolaat van dymatize, maar deze had toch nog wat meer kcal en vet dan deze whey hydrolisaat van vitalife.

Een toppertje dus!

allthewhey.jpg
 
Hoe heet die whey dan Ryu? Ik ken die helemaal niet namelijk.

Oo het is gewoon die All the Whey! ja die ken ik wel..
Maar ik vind het gek dat er nog 4 gram vet en 4 gram kh inzitten..
Je zou toch zeggen dat een Hydrolisaat vet en kh loos moet zijn..
 
Het is er 1 van de ''all the whey'' series.
 
Jeetje, is die 5kg van XXL alweer op dan?
 
Back
Naar boven