MuscleMeat

Alle Nederlands zijn Racisten

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Moet natuurlijk zijn ''Alle NEDERLANDERS zijn Racisten'' :D

Wat mij opgevallen is. Op het moment dat wij als nederlander een uitspraak doen tegenover het geloof van een buitenlander dan niet de cultuur of het volk zijn wij direct rasisten. Zelf een mening geven kan niet meer.

Op het moment dat jij als nederlander uitgescholden wordt is het doodnormaal.
''Nederlandse vrouwen zijn allemaal sletten''
''Over een paar jaar hebben wij de macht''
''Jullie nederlanders zijn allemaal dom''
''Jullie doen niet aan ramadan dus jullie willen niet weten hoe het is om te voelen hoe mensen zonder eten het hebben, jullie zijn egoisten''

Op het moment dat je maar een beetje je mening geeft ben te meteen maar een racist, lekker makkelijk om steeds maar te zeggen ''wij zijn zielig we worden gediscrimineerd''

Ik vraag me soms af wie de racist nou is.
 
Dat moet je aan Ernesto en Building Body vragen.. die weten áááááalles daarover :mad:
 
Sommige uitspraken heb ik idd ook wel vaker gehoord ja....
 
Helemaal gelijk in. Mensen moeten eens wat verdraagzamer zijn, in plaats van meteen overal aanstoot aan te nemen. Doe toch relaxed man.
 
dit zie je ook wel terug in veel films.
negers > blanke
 
En ik vraag me af wie dat roepen?
 
Nee nog nooit gehoord van die uitspraken in het openbaar wel op tv.
 
Inderdaad stelletje aanstellers die buitenlanders....
 
jah, en het erge is, iedereen vindt het maar ok. Als wij bijvoorbeeld met een nederlandse vlag zouden lopen, wordt het als racistisch beschouwt, maar loopt een buitenlander met een vlag van zijn land vindt iedereen opeens dat het wel kan. hier in mijn woonplaats rijden ook van die gasten, doen de hele dag niks, maar hebben wel 2 mercedessen en 1 bmw voor de deur staan, en die gozer is net 19. Iedereen weet hoe hij aan de auto's komt, zelfs de politie weet het, maar ze doen er gewoon niks aan! moeten wij Nederlanders eens proberen. beetje omgekeerde wereld.
 
Juriaan zei:
Nou jij iig niet :D

laat ik het anders zeggen, als molsim organisaties zich uitspreken over de moord op van Gogh en die actie veroordelen zijn het allemaal huichelaars....
 
Nee tuurlijk zijn niet alle Nederlanders racisten, dat slaat nergens op. Ik vind nederlanders zelfs een heel erg tolerante natie.

Maar als je begint te generaliseren en te schelden op een reliegie zoals het geval was bij de thread van Theo, dan kun je mij toch ook niet kwalijk nemem dat ik het gevoel krijg dat er een paar van die mensen racisten zijn. Ik krijg het gevoel dat ze soms zitten te wachten tot zoiets gebeurt om er dan meteen boven op te springen en te zeggen: I told you so!
 
ERNESTO M. zei:
Nee tuurlijk zijn niet alle Nederlanders racisten, dat slaat nergens op. Ik vind nederlanders zelfs een heel erg tolerante natie.

Maar als je begint te generaliseren en te schelden op een reliegie zoals het geval was bij de thread van Theo, dan kun je mij toch ook niet kwalijk nemem dat ik het gevoel krijg dat er een paar van die mensen racisten zijn. Ik krijg het gevoel dat ze soms zitten te wachten tot zoiets gebeurt om er dan meteen boven op te springen en te zeggen: I told you so!

Eigenlijk niks meer aan toe te voegen.

Wie de schoen past trekt hem aan !!!!!!!!!! :D
 
In amsterdam bij tip de bruin kon je botticelli's kopen met een marrokaans of turkse vlag eropgenaaid.

Nou moet je als nederlander eens een vlaggetje op je schoen hebben dan ben je meteen zwaar NAZIE
 
Laatst bewerkt:
Misschien omdat al die kaalkopjes die er openlijk voor uit komen zulke dingen dragen?
 
frietbakker zei:
Misschien omdat al die kaalkopjes die er openlijk voor uit komen zulke dingen dragen?

Nou die lopen er nog altijd mee op de jas he.
 
BuildingBody zei:
Eigenlijk niks meer aan toe te voegen.

Wie de schoen past trekt hem aan !!!!!!!!!! :D


Hahaha ja.
Ik denk dat er heus wel racisten op dit forum zitten, met zoveel members.
En dan nog zullen de meesten daar niet voor uitkomen.
Maar om te zeggen dat alle nederlanders racisten zijn is net zo raar als dat je beweerd dat alle moslims "slecht "zijn. :D
 
en op hun legerkisten met witte veters uiteraard!
 
In mijn ogen betekend racisme dat je een hele bevolkingsgroep /ras haat.

De mensen waarvan wordt gezegd dat ze racist zijn haten vaak alleen de mensen die echt voor problemen zorgen en niet onschuldige mensen die gewoon leven zoals een normaal burger zou moeten leven.
 
**** it, 'k heb er genoeg van, nuke the world , 4 more years of bush, alles kapot, great
/me is officially out en gone to blow one
 
Back
Naar boven