XXL Nutrition

Alle Nederlands zijn Racisten

Bezoekers in dit topic

BigNL zei:
Je moet wel in een gevangenis gaan kijken en niet in een theehuis. :D

Van dom gelul komt dom gelul.
Ga jij altijd je bakkie thee in het huis van bewaring halen? verklaard een hoop. :rolleyes:
 
Ik vind dat nederland de afgelopen jaren te tolerant is geweest. Als je nu een grote bek opzet dan word je als racist uitgemaakt wat bullshit is. Dit moet nu eens voor altijd een keer ophouden. :mad:

Een voorbeeld a la Geert Wilders. Iemand die recht voor zijn raap is en daar houd ik van (al ben ik het niet helemaal mee eens). Zonder deze mensen is nederland geen democratie meer. Het vrije woord heeft leiders nodig en die zijn er helaas te weinig.
 
BigNL zei:
Je moet wel in een gevangenis gaan kijken en niet in een theehuis. :D

Van dom gelul komt dom gelul.

:flipoff: :fu:

Het enigste domme gelul hier komt van jou ;)
 
Gisteren was er een interview op de Vlaamse tv met een Marrokaan, uiteraard 1 die gestudeerd had en er heel fatsoenlijk/Westers uitzag. Maar goed: hij zelf zei dat de Moslim gemeenschap en allochtonen nu zouden moeten spreken, laten merken dat ze zich hiervan distantiëren. Hij was ook een groot aanhanger van vrije meningsuiting.
Dit is 1 van de weinige goede uitspraken die ik van iemand uit dat kamp heb gehoord.

Maar ik denk dat dit ook het probleem vormd: men laat altijd de slechte kanten zien van de maatschappij en dan ga je snel een algemeen negatief beeld vormen van een bepaalde gemeenschap.
En nu zal er waarschijnlijk door sommigen nog minder over gesproken worden, met de kans dat er nog een grotere kloof tussen allochtonen en autochtonen ontstaat. Je moet gewoon het recht hebben (iedereen) om je mening te kunnen zeggen, het recht op vrije meningsuiting is een RECHT. Ook als je hiermee op tenen trapt.

Men kan wel zeggen: er is nu genoeg gepraat, tijd voor actie. Maar dat is fout, zowel praten als actie is nodig en blijft nodig.
 
Als de goeden zich zo graag willen scheiden van de slechten, laten ze dan zelf hard meewerken, samen met de overheid, om dat tuig op te sporen en resoluut het land uit te gooien.

Maakt mij niet wijs dat er geen 'goede' moslim is die geen Moslims met extremistische gedachten kent.
 
Precies, dat is wat zou moeten gebeuren. Meer openheid en meer zelfkritiek in die kringen. Dat zou héél wat problemen kunnen voorkomen en oplossen.
 
slechte dingen zullen er ook altijd uitgefilterd blijven worden.

de reden waarom is dat als het goed gaat mensen dit vanzelfsprekend vinden.

voorbeeldje:

jij eet in een slecht restaurant het is echt niet te vreten, dit wordt sneller en vaker doorverteld dan wanneer het eten gewoon goed is omdat het vanzelfsprekend is.

Ik denk Tyl datje dat hiervan ook wel kan zeggen slecht nieuws heeft gewoon een grotere nieuwswaarde voor de media dan goed nieuws
 
Zelfkritiek is voor niet hun sterkste punt helaas.
 
de leeuw zei:
Zelfkritiek is voor niet hun sterkste punt helaas.
Ik heb ook die indruk. Er zijn er hoor, héél uitzonderlijk.
 
Leviathan zei:
Maakt mij niet wijs dat er geen 'goede' moslim is die geen Moslims met extremistische gedachten kent.

Nee dat maak je jou niet wijs.

Maar toch bestaan die.. ;)
 
Leviathan zei:
Maakt mij niet wijs dat er geen 'goede' moslim is die geen Moslims met extremistische gedachten kent.

BigNL zei:
Nee dat maak je jou niet wijs.

Maar toch bestaan die.. ;)

Begrijpend lezen is ook een vak!

Tuurlijk bestaan er moslims die geen extremisten zijn of extremisten kennen, dat ontken ik dus ook overduidelijk in mijn post niet.

Maar er zijn geen moslims die ze niet kennen!
 
Je kan het ook wat duidelijker uitleggen... dat is ook een vak apart.
 
Leviathan zei:
Als de goeden zich zo graag willen scheiden van de slechten, laten ze dan zelf hard meewerken, samen met de overheid, om dat tuig op te sporen en resoluut het land uit te gooien.

Maakt mij niet wijs dat er geen 'goede' moslim is die geen Moslims met extremistische gedachten kent.

Lijkt me toch duidelijk genoeg zoals ik het uitleg. Ik heb m speciaal voor jou nog ff gekopieerd. ;)

Mijn punt is dat wanneer je van dat gespuis afwilt zonder een burgeroorlog te ontketenen, dan hebben we wel de hulp van de welwillende moslims nodig. Iedereen kent wel tuig in zn omgeving, of het nu een moslim is die toevallig ook extremisten kent, of een nederlander die dopedealers/inbrekers kent.
 
Back
Naar boven