MuscleMeat

ALLE soorten vragen door elkaar!

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Heyz Edele Zwaartekracht Sadisten :D ,

Ik heb ff wat vraagjes in algemeen. Maar zijn allemaal verschillend dus post ze maar hier .

1. ) Las laatst in de flex over dat je whey drankje anders moet halen in de gym als je het thuis niet hebt. Maar hier hebben ze het niet over een shake. Bestaan er dan ook nog drankjes ( zoals AA ofzo dat formaat ) waar gewoon 25 gram whey in zit?

2.) Vervolgens las ik ook dat hun shake na de training uit 80 gram Kh bestond 40 druivensuiker 40 Maltro. en 40 gram Whey. Nou met water vind ik echt niet te zuipen dan moet ik gewoon KOKHALZEN! lol :D dus met water ok. maar ik dacht toen eerder aan smaakloze whey te doen. met de suikers en dan eventueel klein scheutje siroop voor de smaak. Goed idee of steek het maar in je reet ryu ? Wat ik overigens niet eens zo erg zou vinden :rolleyes: nee hoor :p

3.) Iemand ervaring gehad met vitamine kuren ? Ik heb het er laats al met kale over gehad en zeg er ook een boekje te koop over staan.

4.) Weet iemand dan ook of er boek of site is met combi supplementen kuren ?

5.) En las dat arnold S wel eens een split schema deed. Ik weet dat dit door zijn AS gebruik wel kon. maar nou vroeg ik me af om dat 2 x per jaar eens te doen. Zou dit kwaad kunnen ? Of is het dan alsnog puur overtraining ? Ik zat dan aan te denken daarna een week rust te nemen. Goed idee? Of steek het maar in je reet ryu ?

6.) Wie kijkt er allemaal nog meer prins of bel air ? Ik vind dat zo cool :cool: :D

Greetz,

Ryu uit Monaco :cool:

Ryu zei:
Heyz Edele Zwaartekracht Sadisten :D ,
hij kan t altijd zo mooi formuleren he:p

Ryu zei:
1. ) Las laatst in de flex over dat je whey drankje anders moet halen in de gym als je het thuis niet hebt. Maar hier hebben ze het niet over een shake. Bestaan er dan ook nog drankjes ( zoals AA ofzo dat formaat ) waar gewoon 25 gram whey in zit?
hoezo anders halen? snap de zin niet zo goed:). waar hebben ze t dan over. en ik denk niet dat er ander dranjes zijn waar wei inzit

2.) Vervolgens las ik ook dat hun shake na de training uit 80 gram Kh bestond 40 druivensuiker 40 Maltro. en 40 gram Whey. Nou met water vind ik echt niet te zuipen dan moet ik gewoon KOKHALZEN! lol :D dus met water ok. maar ik dacht toen eerder aan smaakloze whey te doen. met de suikers en dan eventueel klein scheutje siroop voor de smaak. Goed idee of steek het maar in je reet ryu ? Wat ik overigens niet eens zo erg zou vinden :rolleyes: nee hoor :p wei met water vind je smerig? heb ik met melk, maar ligt ook aan t soort wei wat je hebt vind ik. diegen die ik nu heb vind ik juist met water lekkerder maar ja...smaak he:)
en smaakloze wei?. waarom dit zo, is t dan de smaak dus die je smerig vind want je wil er siroop bij doen maar raad je dus aan om ander merk/smaak te proberen. en smaakloze wei, waar kan je dat krijgen? bij de kaasboer???:)

3.) Iemand ervaring gehad met vitamine kuren ? Ik heb het er laats al met kale over gehad en zeg er ook een boekje te koop over staan.nope, staat wel een topic over in suppsectie

4.) Weet iemand dan ook of er boek of site is met combi supplementen kuren ? sorry, kan je niet helpen, kan beter helemaal niet posten hier besef ik me nu:D

5.) En las dat arnold S wel eens een split schema deed. Ik weet dat dit door zijn AS gebruik wel kon. maar nou vroeg ik me af om dat 2 x per jaar eens te doen. Zou dit kwaad kunnen ? Of is het dan alsnog puur overtraining ? Ik zat dan aan te denken daarna een week rust te nemen. Goed idee? Of steek het maar in je reet ryu ? kan geen kwaad imo, zolang je goed eet en je volstouwt met AS:D. nee hoor, serieus denk ik dat t wel een paar weken kan om je spiren op zn donder te geven maar rust daarna wel lekker uit idd

6.) Wie kijkt er allemaal nog meer prins of bel air ? Ik vind dat zo cool :cool: :D goede vraag, keek t vroeger wel, maar nu helaas niet meer. maar ik denk dat je voor deze vraag beter een topic kan aanmaken in de trainingssectie

Greetz,

Ryu uit Monaco :cool:

monaco, niet verkeerd kerel:thumb:
hebben ze daar Le prince de frech de Bel Air?:D

edit: steek deze hele topic maar in je reet
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Vraag 1.) ze hadden daar over drankje met proteine. Maar dat was dan gewoon drankje en geen shake. Dat bedoel ik eigenlijk

Vraag 2.) smaakloze whey kan je in zwolle krijgen zag ik laats was meen ik van M Double You maar weet niet zeker

ey maar ryu bedoel je met een spil schema dat je dan 2x per dag gaat trainen dus bv smorgens en savonds ofzo?

jep you got it bro !

cool dat ga ik ook eens doen in de volgende vakantie :D

maar moet je dan ook al je spiergroepen 2x in de week trainen of moet je bv smorgens borst doen en dan savonds weer of moet je dan wat anders doen?

zowiezo ideaal natuurlijk als je tijd hebt!

zo voldoende intensiteit voor beide spiergroepen

en dan bijv
ma: borst en triceps later op dag
di: quads en hams later
do: rug en biceps later
vr: shcouders en kuiten later

he wel on topic blijven he :P ik ben wanhopig :d

dat ga ik idd uns doen in de kerstvakantie heb ik veel tijd om te trainen en goed te eten :D

hey ryu ik zal je wel ff uit je lijden verlossen! :suicide:

1. wellicht hadden ze het over een drankje met vloeibare whey, oftewel liquid whey amino. Dit zijn aminozuren uit whey en te koop in een flesje. Lekker duur en geen extra meerwaarde imo.

2. Ik heb smaakloze whey van Muscles.nl. is te drinken met water en dextro. niet lekker maar hoef ook niet te cockhalzen ;)

3&4 idd ff kijken in de supp sectie. Stond iets over een spacy vitamine-B kuur. Die kwam van good ol´ ergogenics.

5. dunno maar ja idd variatie kan nooit kwaad, zou het gewoon een weekie proberen als je tijd hebt , in de vakantie ofzo.

6. Prince of bel air is idd cool. Waar is dat er tegenwoordig op dan en hoelaat? al een tijdje niet meer gezien

ennuh dandyboy, mrT rules ook :)

later boefjes, v.l.e.k.-jes mij.

oh ja das al afgelopen he! ben niet zo´n tv-kijker. weet ook nooit wat erop is. boeie ook:D
Ryu: dit is die vitamine kuur:
[Link niet meer beschikbaar]

Quote Mr T!

SHUT UP YOU STUPID FOOL!

ey maar nog ff over dat 2x per dag trainen he...moet je dan niet ook 2x zoveel eten ofzoiets?

D. zei:
hey ryu ik zal je wel ff uit je lijden verlossen! :suicide:

1. wellicht hadden ze het over een drankje met vloeibare whey, oftewel liquid whey amino. Dit zijn aminozuren uit whey en te koop in een flesje. Lekker duur en geen extra meerwaarde imo.

Yep en je hebt het in twee soorten. Eentje die je zelf even moet mixen met wat water en ook kant en klare zooi in een mooi flesje. Die je zelf moet mixen heb ik wel eens gehaald, beetje zure shit was 't, maar niet vies ofzo. Ik zou het iig niet als vervanging van whey aanraden. Of je het er naast wilt nemen moet je zelf weten.

Toen ik mijn eigen weidrankje vergeten was, heb ik wel eens gevraagd of ze wat met eiwit verkochten.Bleek een onduidelijk bruin glazen flesje te zijn met melkachtige vloeistof.
Weet helaas niet meer of het wei was, wel nog dat het niet erg smakelijk was en duur ook..
Dat was toen ik ook als post-WO drank geen KH nam, alleen wei met kokos (en beetje slagroom).

Espi

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven