XXL Nutrition

Alle vrouwen opgelet! - Krultang werkt het? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SuperKnurft

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
13.990
Waardering
61
Mijn vriendin vroeg zich af of een krultang echt werkt, ze heeft van zichzelf al een beetje dik haar en beetje slagen dus zou dat dan werken? :D

ohjah eeuwige karma voor wie mn vriendin happy maakt ;)
 
Laatst bewerkt:
Carmen set schijnt beter te werken. Volgens mij beschadig je je haar met een krultang.
 
Ik heb wel een ander toestel dat hele dikke slagen kan maken, is dat niet iets voor d'r?
 
Mijn Oma zweert bij Krulspelden :D Werkt iig wel.
 
krultang ...is alleen je haar verbranden .
Je droogt je haar uit namelijk .
Lekker krulspelden doen of papilotten ..krijg je ook mooi effect van .
succes
 
Krultang is idd niet echt geweldig.. wat marry al zegt; krulspelden of papilotten geven in mijn ogen het mooiste resultaat.. carmen set trouwens ook wel.. niet echt heel slecht voor je haar en beter dan je haar extreem verhitten.. daar verliest het haar glans mee, dus dof haar wat uitgedroogt is en snel breekt..
 
de pro-krultang van babyliss werkt perfect tis alleen ff 1 a2 uurtjes werk.. zit zelf ook altijd te vechte met me bos..
 
Wat bedoelen jullie trouwens met: "carmen set" een krultang van het merk carmen? :o
 
zoeken bij google afbeeldingen naar 'carmen set' (vergeet spatie niet)

Dan zie je het 10e plaatje, dat is een carmenset ;) Waarom ik het zo doe? nou omdat de link van dat plaatje niet werkt en ik geen zin heb om verder te zoeken tussen alle Carmen Electra's :p
 
Ik heb wel een ander toestel dat hele dikke slagen kan maken, is dat niet iets voor d'r?


Mijn Oma heeft er wel oren naar Klaas.

Adres: Van Leeuwenstraat 10 te IJmuiden Have fun :)
 
caremn zet is wel mooi.. alleen als je haar dik/lang of zwaar is zakt het zo snel uit.. ondanks toupage of een berg lak :S
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zulke dingen!? :D, Jff je bent een grote hulp! ;)
 
caremn zet is wel mooi.. alleen als je haar dik/lang of zwaar is zakt het zo snel uit.. ondanks toupage of een berg lak :S

Ondanks dat ik lang haar heb blijft het bij mij (wel met veel haarlak) prima zitten.. maar ik heb niet heel dik haar, eerder vrij dun, dus daar kan het wel aan liggen.. misschien minder grote plukken nemen dat het dan minder uitzakt doordat je meer krullen hebt? ipv een paar grote?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Zulke dingen!? :D, Jff je bent een grote hulp! ;)

nee ;) eerder zoiets [Afbeelding niet meer beschikbaar]

(had printscreen gemaakt van zoekresultaten bij google en deze vervolgens geupload, vandaar dat het plaatje zo klein en misschien onduidelijk is)
 
nee ;) eerder zoiets [Afbeelding niet meer beschikbaar]

(had printscreen gemaakt van zoekresultaten bij google en deze vervolgens geupload, vandaar dat het plaatje zo klein en misschien onduidelijk is)

Aah oke dankje! :D, zijn dat rollers voor in je haar ofzoiets? :P :o
 
ik ben kapster en probeer alles wat er is...
carmen is idd heel mooi... alleen voor mijn is het krultang, papilotte of een berg mouse met diffeuser en lak :D
 
degene die ik heb die zitten in houders en staan rechtop zeg maar en dan doe je de stekker in het stopcontact, dan worden de rollers warm en dan doe je een warme roller in je haar (die rol je er dus in ;)) en dan zet je ze vast met een speld (zie je als je goed kijkt onderin dat bakje liggen) als de krullers koud zijn haal je ze eruit, en dan heb je dus krullen..

waarom dit in mijn ogen beter is? met een krultang (ik heb er maar 1 geprobeerd maar alsnog) krijgt je haar constant heel veel warmte, bij een carmen set zijn de krullers warm genoeg om te krullen, maar ze verpeste niet je haar..

Verder (naar ik weet :P) niet wetenschappelijk bewezen maar dit is wat er bij mijn haar werkt.. het verschilt nogal per persoon meen ik..
 
ik ben kapster en probeer alles wat er is...
carmen is idd heel mooi... alleen voor mijn is het krultang, papilotte of een berg mouse met diffeuser en lak :D

Diffeuser nog nooit uitgeprobeerd.. is dat nou wat? ik vind het veel te veel op een fohn lijken.. krijg je daar krullen van? Sorry als het een domme vraag is :o
 
Back
Naar boven