MuscleMeat

allebei mijn pinken en ringvingers verdoofd

Bezoekers in dit topic

ccnp

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
2
Ik heb weer iets raars en wie weet wat ik er tegen kan doen en hoe komt dit.

Van allebei mijn handen zijn mijn pinken en ringvingers verdoofd of wel een doodgevoel.

Hebben jullie dit ook gehad en zoja wat hebben jullie er tegen gedaan.

mmm dat moet haast wel een zenuw in je elleboog zijn. heb zelf last van me ellebogen en dat straalt ook uit naar mijn pinken

Ik heb dat ook wel eens gehad, gewoon een paar weken lang een dood gevoel in mn ringvinger aan een kant. Ik weet niet of t door de training kwam of door t slapen. T volgende heb ik ergens gelezen ooit: Bbers kunnen vaak niet meer op hun zij slapen omdat de spieren de armen beknellen als ze zo liggen.
Aangezien ik een echte 'zij' slaper ben, heb ik erg vaak last van dode handen, armen, etc. Maar na een tijdje gaat t altijd over.

Heb wel eens dat ik mijn elleboog stoot op dat 'stroombotje' en dan krijg je wel eens zo'n extreme tinteling (alsof je vingers slapen). Dat is dan vaak ook in mijn pink en ringvinger. Zal wel iets in je elleboog zijn dan denk ik, wat Jabba al zei.

Man-Mountain zei:
Ik heb dat ook wel eens gehad, gewoon een paar weken lang een dood gevoel in mn ringvinger aan een kant. Ik weet niet of t door de training kwam of door t slapen. T volgende heb ik ergens gelezen ooit: Bbers kunnen vaak niet meer op hun zij slapen omdat de spieren de armen beknellen als ze zo liggen.
Aangezien ik een echte 'zij' slaper ben, heb ik erg vaak last van dode handen, armen, etc. Maar na een tijdje gaat t altijd over.
Wat jij zegt kan inderdaad kloppen, ik ben ook een zij slaper. Dus misschien heb ik het daarom
Laat ik maar hopen dat het snel overgaat, want het is echt een klote gevoel.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven