AndroidHealthClinic

allee, 'k zal ekik ook 'ns mijn foto's tonen.

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
ik zal hier al de foto's posten die ik ooit al gepost heb.

beginnende met de foto's van toen ik nog in mijn vroegere gym trainde.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
nu die van mijn eerste powerlifting kampioenschap, die plaatsvond in Oostende en waar ik de overwinning behaalde.

eerst de 'test' foto :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

dit is mijn eerste poging. een gemakkelijke 150kg squat

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Dit is mijn tweede poging. een eveneens gemakkelijke 175kg

[Abeelding niet meer beschikbaar]

En mijn laatste squat. 200kg voor drie witte lichtjes

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
hier de Bench (2pics) en Deadlift (1pic)

mijn 2de poging. 115kg gemakkelijk

[Abeelding niet meer beschikbaar]

mijn derde bench. 125kg. feitelijk ver onder mijn normale maxen.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

en mijn 175kg deadlift...

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by smalluser
Prachtig resultaat Spike........

Maak de foto's iets kleiner en "edit" ze d'r effe in, dat komt de duidelijkheid ten goede.

Groet Smalluser :thumb:

thx.

heb wel niets om ze te editen. ik had de kwaliteit hoger moeten zetten bij't inscannen.. nou ja... zo gaat het ook :D
 
Good job :banana:


Hmm, ik zie steeds meer dat mijn benen een beetje achter lopen....
Benchen enzo met 130 en hoger lukt mij ook wel en de rest ken ook aardig zwaar maar als ik 130 squat, jezusmina, daar komk echt misselijk onderuit (kdoe um wel goed :D )
Toch wat meer op mijn benen concentreren dan, klote spiergroep

Edit: heb je btw bij die bench nou je rug zo hol getrokken? Is dat wel goed? of juist niet? Ik hoor namelijk altijd dat dat smokkelen en slecht is.... ???
 
Originally posted by WoUz
Good job :banana:


Hmm, ik zie steeds meer dat mijn benen een beetje achter lopen....
Benchen enzo met 130 en hoger lukt mij ook wel en de rest ken ook aardig zwaar maar als ik 130 squat, jezusmina, daar komk echt misselijk onderuit (kdoe um wel goed :D )
Toch wat meer op mijn benen concentreren dan, klote spiergroep

Edit: heb je btw bij die bench nou je rug zo hol getrokken? Is dat wel goed? of juist niet? Ik hoor namelijk altijd dat dat smokkelen en slecht is.... ???

ik heb altijd de indruk dat ik mijn amper een brug kan maken bij de bench. die foto's bewijzen het tegendeel ??? maare, brug maken is toegestaan (tot zekere mate) en zeker niet slecht.

met zeker niet slecht bedoel ik dat ik nooit enig wetenschappelijk onderzoek heb gelezen waarin het staat dat het slecht is. empirisch zie ik namelijk ook geen kwaad erin.

en een brug maken kan ik niet echt smokkelen noemen. enkel de ROM wat verkleinen.
 
Is dat niet smokkelen dan? :P
nee maar ik d8 ook juist dat het om die reden ook werd aangeraden om met je beentjes opgetrokken te liggen als je bencht, alhoewel ik dat zelf ook niet doe als ik zwaar druk. Kmoet er niet aan denken wat er gebeurd als je met 100+ kilo je evenwicht een keer per ongeluk verliest, dan liggie aan bonken :)
 
Originally posted by WoUz
Is dat niet smokkelen dan? :P
nee maar ik d8 ook juist dat het om die reden ook werd aangeraden om met je beentjes opgetrokken te liggen als je bencht, alhoewel ik dat zelf ook niet doe als ik zwaar druk. Kmoet er niet aan denken wat er gebeurd als je met 100+ kilo je evenwicht een keer per ongeluk verliest, dan liggie aan bonken :)

nee is niet smokkelen hoor. het blijft een deftige bench press.

trouwens, benen op bankje is idd niet goed ivm met evenwicht. het is ook gevaarlijk.

doe ik nooit, en heb ik nooit een serieuze (lees grote) bencher zien doen.
 
Hee Spike, leuke dumbbelletjes op die eerste foto's! (hoe zwaar zijn die krengen wel niet? ??? :D)

Enne, Wouz, vergeet niet dat Spike zoveel mogelijk gewicht omhoog wil krijgen, dat is wel een ander doel dan met BB, waarbij je niet zozeer zoveel mogelijk gewicht wil drukken alswel de spier een maximale stimulans tot groei wil geven.
 
Originally posted by wateengedoe2
Hee Spike, leuke dumbbelletjes op die eerste foto's! (hoe zwaar zijn die krengen wel niet? ??? :D)

Enne, Wouz, vergeet niet dat Spike zoveel mogelijk gewicht omhoog wil krijgen, dat is wel een ander doel dan met BB, waarbij je niet zozeer zoveel mogelijk gewicht wil drukken alswel de spier een maximale stimulans tot groei wil geven.

idd


en die krengen wegen 53kg elk, de zwaarste dan, de anderen wogen 48kg

filiep kan daar ook mee reppen als ik me niet vergis.
 
Originally posted by Spike


idd


en die krengen wegen 53kg elk, de zwaarste dan, de anderen wogen 48kg

filiep kan daar ook mee reppen als ik me niet vergis.
LOL, ik zei laatst tegen ErEf, in een discussie over straf en beloning in de opvoeding, dat ik ook wel had gewild dat mijn vader mij als dumbbell had gebruikt, zoals hij wel eens voor de grap met zijn kinderen doet .. Jij kunt dat nu nog! :D (ik weeg 55 kg)
 
met mijn kids kan ik side lateral raises doen :D dan hangen ze aan m'n armen als aan een tak en draai ik rond, maar niet te lang hoor want dat houden m'n armen natuurlijk ook niet.

@spike

top hoor!!! vlaams kampioen, congrats
 
Originally posted by wateengedoe2
Hee Spike, leuke dumbbelletjes op die eerste foto's! (hoe zwaar zijn die krengen wel niet? ??? :D)

Enne, Wouz, vergeet niet dat Spike zoveel mogelijk gewicht omhoog wil krijgen, dat is wel een ander doel dan met BB, waarbij je niet zozeer zoveel mogelijk gewicht wil drukken alswel de spier een maximale stimulans tot groei wil geven.

Jah dat snap ik, het ging mij ook meer om het feit dat men zegt dat het slecht is voor je rug.... Maargoed, ik weet het zelf niet. ik lig iig altijd stil tijdens het benchen :)
 
Cool Spike :thumb: Gefeliciteerd met je titel!
 
Originally posted by Spike


idd


en die krengen wegen 53kg elk, de zwaarste dan, de anderen wogen 48kg

filiep kan daar ook mee reppen als ik me niet vergis.

Ze zijn best wel zwaar!
K'heb die 53's trouwens zelf gemaakt!

Met de 48's heb ik, ooit flyes gedaan. Maar ben hiervan teruggekomen. Het blessuregevaar is te groot.
Nu ga ik nog tot 40kg flyes, maar hou deze oefening voor later in mijn borsttraining waardoor ze al behoorlijk moe zijn.

Leuk dat je mijn raad gevolgd hebt Spike en naar Merchtem bent gaan trainen. Da's de beste oplossing voor jou. Hier zitten de beste powerlifters en daar hoor jij tuis.

Knappe prestatie trouwens op je wedstrijd.
Groetjes aan Hugo!
 
Originally posted by SQUAT


Ze zijn best wel zwaar!
K'heb die 53's trouwens zelf gemaakt!

Met de 48's heb ik, ooit flyes gedaan. Maar ben hiervan teruggekomen. Het blessuregevaar is te groot.
Nu ga ik nog tot 40kg flyes, maar hou deze oefening voor later in mijn borsttraining waardoor ze al behoorlijk moe zijn.

Leuk dat je mijn raad gevolgd hebt Spike en naar Merchtem bent gaan trainen. Da's de beste oplossing voor jou. Hier zitten de beste powerlifters en daar hoor jij tuis.

Knappe prestatie trouwens op je wedstrijd.
Groetjes aan Hugo!

ha ok zal ik zeker doen!
en mercie! zaterdag zit ik trouwens in Merelbeke voor 't Belgisch Kampioenschap. bij Luc dobbelaere,s&s fitness.

ja ge had gelijk. 't is door met orhan en hugo te trainen da'k echt hard zal vooruit gaan. de sterksten van gans't land zitten daar.

't is trouwens echt typisch, in oostende mochten toevallig weer de physical in't potje gaan pissen. ik vond dat ZO grappig 'fijn ja, we nemen daar met ons klein team toch ook meer dan de helft van de overwinningen. ik mocht trouwens ook meteen gaan voor controle! hahahaha!

maare philiep, als ge Olivier nog ziet, doet hem de groeten van mij! hoe zit het nu feitelijk met hem?
 
Originally posted by Spike


ha ok zal ik zeker doen!
en mercie! zaterdag zit ik trouwens in Merelbeke voor 't Belgisch Kampioenschap. bij Luc dobbelaere,s&s fitness.

ja ge had gelijk. 't is door met orhan en hugo te trainen da'k echt hard zal vooruit gaan. de sterksten van gans't land zitten daar.

't is trouwens echt typisch, in oostende mochten toevallig weer de physical in't potje gaan pissen. ik vond dat ZO grappig 'fijn ja, we nemen daar met ons klein team toch ook meer dan de helft van de overwinningen. ik mocht trouwens ook meteen gaan voor controle! hahahaha!

maare philiep, als ge Olivier nog ziet, doet hem de groeten van mij! hoe zit het nu feitelijk met hem?

Olivier heeft het een tijdje kalmer aan gedaan. Hij moest terug werk zoeken en is hierdoor het tempo wat kwijtgeraakt. Heb vorige week nog een nieuw trainingsschema voor hem gemaakt. En volgend jaar help ik hem die belgische titel binnen te halen. Ik zal hem de groeten doen.
 
hey mercie !!

en 't is te hopen dat hem da volgend jaar wint, diene verdient het!
 
Back
Naar boven