Fitness Seller

Alleen maar vet aankomen in bulk? :S (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

uMirin

Cool Novice
Lid geworden
3 aug 2012
Berichten
187
Waardering
3
Beste dbb'rs,

Ik train sinds oktober 5 keer per week in de sportschool. hiervoor heb ik 2 maandjes thuis aangkloot met 1 dumbbell.
Ben begonnen op 59 kg, zit momenteel rond de 68,5 kg..
Sinds ik begonnen ben bij de sportschool wilde ik niet aankloten en direct beginnen met bulken omdat ik een ectomorph lichaam heb.

Dus heb ik sindsdien een voedingsschemaopgesteld, het probleem is, ik eet denk ik zo gezond mogelijk maar het lijk erop dat ik meer qua vet aankom rondom me buik.
hieronder zien jullie mijn voedingschema, die ziet er als volgt uit:

8:45
500 ml half volle melk
100 gr brinta
2 sneedjes bruin brood met pindakaas.
30 gr isolaat perfection.


12:15
200 gr pasta
80 gr rundvlees
150 gr pasta saus.


15:45
5 sneedjes kipfilet met paprika en ketchup
1 banaan


18:30
wat de pot schaft
(voorbeeld: 200 gr rijst 100 gr kipfilet)


19:00
30 gr isolaat perfection
3 gr creatine


21:00
1 sinasappel
1 appel


22:00
500 gr magere kwark


Graag zou ik willen weten wat ik kan verbeteren :).
 
Je eet een beetje te weinig, maar wel gezond.Iets meer gaan eten dus, niet alleen savonds een beetje creatine en isolaat maar ook een maaltijd
(19:00 en 21:00)en rond 10 uur smorgen's ook.

train je wel zwaar genoeg ? meestal win je het eerste half jaar in de sportschool 5-10 kg spiermassa.Weet je zeker dat het alleen vet is.
 
Wow is dat alles?

Wat voor een bulk is dat dan?
 
Sja het kan zijn dat je meer vet dan spier aankomt, kan zijn dat je genetisch niet zoveel aanleg hebt om spiermassa te winnen en je lichaam meer vetgains maakt.
 
Sja het kan zijn dat je meer vet dan spier aankomt, kan zijn dat je genetisch niet zoveel aanleg hebt om spiermassa te winnen en je lichaam meer vetgains maakt.

oei dit is niet het leukste antwoordt om te horen.

Maar ik train nu 14 weken waarvan ik in de 1 maand 3 weken niet kon vanwege werk omstadigheden.
Dus 11 weken totaal begin toen destijds op 62 kg. zit nu ong op 70,2kg voor het trainen en na het eten. maar alles om alles denk ik dat ik dan rond 68 kg zit. 6 kg in 11 weken is nog wel redelijk vind ik zo..

Btw in de ochtend krijg ik niet meer weg dan dit. en ik zit elke ochtend uitgerekend rond de 700 kCal.
Ik probeer ook 3 gr eiwitten per vvm te halen.

2 scoops isolaat per dag is 28x2= 56 gram e.
500 gr magere kwark is 51,5 gr e.
500 ml melk is 17 gr eiwit.
en mijn dagelijks wat ik eet dan kom ik rond 150 gr. eiwitten per dag.
 
2 gram eiwit per kg lichaamsgewicht is genoeg (en dat is ruim genomen). Waar je vet terecht komt is genetisch bepaald. Kom je teveel vet aan dan eet je teveel.
 
@Tythor, raad je aan om ook lager in kh te zitten?
 
@Tythor, raad je aan om ook lager in kh te zitten?
Ik weet niet wat je macronutriënten nu zijn. Reken ff uit wat je macro's zijn, zorg dan dat je minstens 1 gram vet per kg lichaamsgewicht eet (en dus die 2 gram eiwit/kg). Het aantal gram vet mag wel meer zijn, maar hoeft niet. De rest kun je aanvullen met koolhydraten.
 
Hij komt veel vet aan,
en vervolgens raden mensen hem aan om meer te eten.

What is this...



@OP,
weet je zeker dat dit alles is wat je eet? Als je ecto bent en je komt alleen maar vet aan met dit voedingsschema... betwijfel 't.
Daarnaast is 6kg in 11 weken tijd onzin. Dan bestaat 't dus voornamelijk uit vet.
 
Mijn onderhoudsniveau is, 2577 kCal
en bulken heb ik minimaal 2853 kCal per dag nodig.
ik krijg dagelijks zo'n 2900 - 3000 kCal binnen.
 
blijf iets boven je onderhoud eten maar gebruik meer vet. Daardoor kan je lichaam voldoende testosterron maken. Bespaar de calorien van extra vet op koolhydraten
 
mijn stats
bp: 50 kg 4x6 (2 weken geleden hiermee begonnen)
dl: 50 kg 4x6 (vorige week mee begonnen voor het eerst)
sq: 80 kg 4x6 (6 weken geleden voor het eerst begonnen)

btw het lijk alsof ik alles wat ik aankom naar me benen gaat.
hieronder even een update van me benen van 11 weken :S

552w6v.jpg
 
lijkt een prima progressie in die benen.

Maar kan het niet zo zijn dat je nu veel vocht vast houd?
 
Ik zou het niet weten of ik veel vocht vast hou.. het enige wat me erg opvalt is dat me love handles steeds groter worden en me onderbuik. maar progressie in me borst loopt op dit moment gewoon vast, genen denk ik zo...
 
Ik zou het niet weten of ik veel vocht vast hou.. het enige wat me erg opvalt is dat me love handles steeds groter worden en me onderbuik. maar progressie in me borst loopt op dit moment gewoon vast, genen denk ik zo...

in het begin gain je als een beescht en daarna moet je stuk meer moeite doen voor iedere kilogram extra, misschien heb je de beginnersgains nu wel gehad. Hoor veel mensen zeggen dat de borst weinig groeit, ik had daar NOOIT last van, enige spier die altijd goed reageerde op training en waar ook altijd veel pomp in kwam.

Ik deed wel altijd ipv bench press met stang de dumbbell bench press, en dan goed diep laten zakken.
 
Ik zie dat je ook creatine neemt. Mensen reageren heel erg verschillend op creatine, en er zijn mensen bij die er erg "bloated" uit komen te zien door creatine. Ik ben er daar helaas ook 1 van. Krijg een dikkere kop en buik als ik aan de creatine zit. Je zou eens kunnen proberen om 1-1,5 week geen creatine te nemen om te kijken of het daaraan ligt.
Ik neem het overigens wel gewoon, want ik heb het gevoel dat ik er wel iets sterker door ben en net iets meer uit mijn trainingen kan persen. Ik neem de bloat dus maar voor lief. Zelf even afwegen wat je belangrijker vindt :) Succes!
 
Ik zou het niet weten of ik veel vocht vast hou.. het enige wat me erg opvalt is dat me love handles steeds groter worden en me onderbuik. maar progressie in me borst loopt op dit moment gewoon vast, genen denk ik zo...
Wat is je trainschema?
 
thanks voor de tips. over 4 weken heb ik een nieuwe schema. ga dan voor 4x8 dips/incline dumbbell press/ dumbbell press/ crossovers.
 
thanks voor de tips. over 4 weken heb ik een nieuwe schema. ga dan voor 4x8 dips/incline dumbbell press/ dumbbell press/ crossovers.
Hier heb ik niet zoveel aan. Hoe lang rust per elke spier? Als je goed geholpen wilt worden moet je even wat meer informatie geven ;) (je hele trainschema)
 
Wat is je trainschema?
Sorry die vorige reactie was niet voor jou, zag jouw reactie later pas!

btw ik doe nu 2 x per week borst omdat ik vindt dat me brost achter loopt.


Maandag:
bench press
incline bench press
dips
incline dumbbell press

dinsdag:
seated cable row
lat pull downs
deadlift
rear deltiod row
en nog een andere apparaat waar ik de nam niet van weet:p

woensdag:
squats
leg press
seated calf raises
leg curl
thigh abductor
thigh adductor

donderdag:
(zelfde als maandag)

vrijdag:
shoulder press
military press
shrugs
smitmachine behind shrugs
one hand laterial raises
 
Back
Naar boven