- Lid geworden
- 20 mei 2004
goedemorgen trainende vrienden,
ik zag net deze post van Infinity die me aan het denken hebt gezet:
omdat ik in mijn laatste kuur nogal veel side effects had ontdekt van clomid en nolva only als nakuur mij in me eerste kuur wel beviel vroeg ik mij af of het raadzaam is de clomid lekker te laten staan.
zit nu in week 11 van de volgende kuur:
wk 1 t/m 11: 75 mg tren ace eod + 100 mg test prop eod + 50 mg proviron ed
wk 12: 75 mg tren ace eod + 50 mg winny tabs ed
wk 13: 50 mg winny tabs ed
dat ik zo raar met de tren en de test uitkom heeft te maken dat ik heb moeten improviceren omdat ik in eerste instantie vanaf week 4 met winny inject zou beginnen als vervanging voor de test maar dat is niet helemaal goed gegaan.
nakuur was als volgt: wk 14 t/m 17: 50 mg clomid + 20 mg nolva
echter ik zit eraan te denken om het als volgt te gaan doen: wk 14 t/m 17: 40 mg nolva ed
of moet ik meer aan zoiets denken:
wk 14 + 15: 40 mg nolva ed
wk 16 + 17: 30 mg nolva ed
roept u maar jongens ben erg nieuwsgierig!
groetjes
Michel
ik zag net deze post van Infinity die me aan het denken hebt gezet:
Infinity zei:En clomid is zeker om de oestrogenen te onderdrukken![]()
nee j/kmaar was tog echt van in de veronderstelling dat clomid als primaire functie het opstarten van je eigen test aanmaak had en nolvadex het onderdrukken van oestrogeen..
En de volgende thread komt tog echt van jou af
nakuren
omdat ik in mijn laatste kuur nogal veel side effects had ontdekt van clomid en nolva only als nakuur mij in me eerste kuur wel beviel vroeg ik mij af of het raadzaam is de clomid lekker te laten staan.
zit nu in week 11 van de volgende kuur:
wk 1 t/m 11: 75 mg tren ace eod + 100 mg test prop eod + 50 mg proviron ed
wk 12: 75 mg tren ace eod + 50 mg winny tabs ed
wk 13: 50 mg winny tabs ed
dat ik zo raar met de tren en de test uitkom heeft te maken dat ik heb moeten improviceren omdat ik in eerste instantie vanaf week 4 met winny inject zou beginnen als vervanging voor de test maar dat is niet helemaal goed gegaan.
nakuur was als volgt: wk 14 t/m 17: 50 mg clomid + 20 mg nolva
echter ik zit eraan te denken om het als volgt te gaan doen: wk 14 t/m 17: 40 mg nolva ed
of moet ik meer aan zoiets denken:
wk 14 + 15: 40 mg nolva ed
wk 16 + 17: 30 mg nolva ed
roept u maar jongens ben erg nieuwsgierig!
groetjes
Michel