MuscleMeat

Alleen nolva in nakuur?

Bezoekers in dit topic

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 mei 2004
goedemorgen trainende vrienden,

ik zag net deze post van Infinity die me aan het denken hebt gezet:

Infinity zei:
En clomid is zeker om de oestrogenen te onderdrukken :rolleyes:
nee j/k;) maar was tog echt van in de veronderstelling dat clomid als primaire functie het opstarten van je eigen test aanmaak had en nolvadex het onderdrukken van oestrogeen..

En de volgende thread komt tog echt van jou af;)
nakuren

omdat ik in mijn laatste kuur nogal veel side effects had ontdekt van clomid en nolva only als nakuur mij in me eerste kuur wel beviel vroeg ik mij af of het raadzaam is de clomid lekker te laten staan.

zit nu in week 11 van de volgende kuur:

wk 1 t/m 11: 75 mg tren ace eod + 100 mg test prop eod + 50 mg proviron ed
wk 12: 75 mg tren ace eod + 50 mg winny tabs ed
wk 13: 50 mg winny tabs ed

dat ik zo raar met de tren en de test uitkom heeft te maken dat ik heb moeten improviceren omdat ik in eerste instantie vanaf week 4 met winny inject zou beginnen als vervanging voor de test maar dat is niet helemaal goed gegaan.

nakuur was als volgt: wk 14 t/m 17: 50 mg clomid + 20 mg nolva

echter ik zit eraan te denken om het als volgt te gaan doen: wk 14 t/m 17: 40 mg nolva ed

of moet ik meer aan zoiets denken:
wk 14 + 15: 40 mg nolva ed
wk 16 + 17: 30 mg nolva ed

roept u maar jongens ben erg nieuwsgierig!

groetjes
Michel

endymion

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 feb 2005
Ik heb in een boek gelezen dat je clomid maar hooguit 14 dagen hoeft te gebruiken. Eigelijk is 10 dagen al genoeg. Als je al last hebt van bijwerkingen zou ik me daar ook maar aan houden.

Eerste 5 dagen 100 mg en daarna 5 dagen 50 mg.

Dan zou je kunnen starten met nolva en clomid en na 10 dagen stoppen met clomid en de nolva gewoon doortrekken tot gewenst.

OP
L

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 mei 2004
hoezo de eerste 5 dagen 100 mg? vind het niet echt logisch in elkaar zitten eigenlijk kerel, kan ik niet gewoon mijn hele nakuur uit nolva only laten bestaan?

spirosz

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 jul 2004
mensen die ik ken gebruiken nolva only, ééntje zit in week vier van zijn nakuur en gaat perfect is nog niets kwijt!!

OP
L

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 mei 2004
hey kerel,

wat zijn de gebruikte hoeveelheden? daar ben ik wel benieuwd naar

patrol

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
23 sep 2004
normaal zou bij licht kuurtje,20 mg/dag gedurende 2-3 weken volstaan.
ik ga mijn 4 de week ingaan met 30 mg/dag en heb geen resultaat.
kracht is nog steeds niets afgenomen,gewicht is 2 kilo verminderd,maar dat komt ook omdat ik droger aan't worden ben. maar libido is nogsteeds niet terug. libido is weggevallen in de 4-5de week na men kuur.
hoelang zou ik kunnen doorgaan met de nolva? tot ik terug geiler word?

spirosz

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
8 jul 2004
kuurtje bestond uit

1-8 500 mg test enth
1-8 300 mg primo
6-12 50 mg winny-ject (eerder mee gestopt door complicaties)

12-13 30 mg nolva
13-14 20 mg nolva

younggod

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2004
Ik hoor wel eens van de wat grotere jongens dat ze 60,40,20 doen en dan de clomid helemaal weg laten.

Misschien ga ik dat zelf ook wel proberen, Clomid vind ik ook te veel site's aan zitten.

OP
L

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 mei 2004
oke thanks jongens voor het advies. ga denk ik de clomid laten staan en doe het als volgt:

wk 1 -2: 40 mg nolva
wk 3 -4: 30 mg nolva

laat jullie wel weten hoe het zaakje weer op gang komt :D

kevinlorenzin

Superbuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
29 aug 2004
ik heb totaal geen last van clomid, in mijn eerste kuur kuurde ik alleen na met clomid ik merkte duidelijk dat mijn zaakje beter op gang komt dan met nolva,, ik hou nog steeds de regel aan dat clomid om op te starten is en nolva tegen de oestrogenen

doet nolva dan iets aan de eigen test productie?? ik merk alleen al van clomid dat mijn ballen dikker worden na een kuur.

groeten

MrJ

10 year + member
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
LOL. Dit staat zelfs nog in m'n CTRL+V.

So which one should you use? Well personally, I'd have to say Nolvadex. Both as an on-cycle anti-estrogen and a post-cycle therapy. As an anti-estrogen its simply much stronger, demonstrated by the fact that better results are obtained with 20-40 mg than with 100-150 mg of clomid. For post-cycle, this plays a key role as well. It deactivates rebound estrogen much faster and more effective. But most importantly, Nolvadex has a direct influence on bringing back natural testosterone, where as clomid may actually have a slight negative influence. The reason being that Tamoxifen (as in Nolvadex) seems to increase the responsiveness of LH (luteinizing hormone) to GnRH (gonadtropin releasing hormone), whereas clomid seems to decrease the responsiveness a bit.

http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm

endymion

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 feb 2005
Latin spirit zei:
hoezo de eerste 5 dagen 100 mg? vind het niet echt logisch in elkaar zitten eigenlijk kerel, kan ik niet gewoon mijn hele nakuur uit nolva only laten bestaan?

De eerste dagen hoger doseren heeft te maken met een lange halfwaarde tijd.

Je kan ook alleen nolva doen ja maar zoals al is vermeld is nolva meer een oestrogeen blokker en een beetje een test opstarter en clomid is meer een opstarter en een beetje een blokker.

Beste is dus om het te combineren.

Big'r

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 dec 2004
MrJ zei:

K*t J. je bent me voor :D

Wilde ook dat stukje gaan opzoeken.
Scheelt me iig weer wat werk.

Needless to say i'm with MrJ.

En de bijwerkingen van clomid waar je niet vrolijk van wordt: Het mogelijke onomkeerbare slechte effect op je ogen + (wat ik op de US forums altijd las) de kans dat je er emotioneel nogal onstabiel door wordt. Ik las stukjes van heren die door de clomid in allerlei huilbuien terecht kwamen en zich niet meer echt mannelijk voelden.

Big'r

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 dec 2004
endymion zei:
Je kan ook alleen nolva doen ja maar zoals al is vermeld is nolva meer een oestrogeen blokker en een beetje een test opstarter en clomid is meer een opstarter en een beetje een blokker.

Beste is dus om het te combineren.

???

Nolvadex has a direct influence on bringing back natural testosterone, where as clomid may actually have a slight negative influence. The reason being that Tamoxifen (as in Nolvadex) seems to increase the responsiveness of LH (luteinizing hormone) to GnRH (gonadtropin releasing hormone), whereas clomid seems to decrease the responsiveness a bit.

patrol zei:
hoelang zou ik kunnen doorgaan met de nolva? tot ik terug geiler word?

Heb in ieder geval verhalen gehoord van personen die 6-8 weken aan de Nolvadex zitten.

Wanneer je daarna nog niks merkt, zou ik toch overwegen iets anders te gaan gebruiken. Misschien tribulus of dat sativa spul.

patrol

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
23 sep 2004
Heb in ieder geval verhalen gehoord van personen die 6-8 weken aan de Nolvadex zitten.

Wanneer je daarna nog niks merkt, zou ik toch overwegen iets anders te gaan gebruiken. Misschien tribulus of dat sativa spul.[/QUOTE]

ga er nog één week mee door gaan en zal wel zien. en binnen een paar weken bloed onderzoek laten doen. thanks voor de reaktie's

Naar boven