XXL Nutrition

Alleen voor vrouwen: welk lichaamsdeel vinden jullie het meest van belang bij een man (1 bezoeker)

Alleen Voor Vrouwen: Welk Lichaamsdeel Vinden Jullie Het Meest Van Belang Bij Een Man


  • Totaal stemmers
    330

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan druip ik ook maar af he, want ik heb een niks pack!
 
een bulk buikje is niet mooi blijkbaar.
 
Iemand kan nog zo'n mooi lichaam hebben,maar als er een grafkop bovenop zit,dan maakt dat ook niks uit.
 
Handen dan maar.Een man met lange nagels vind ik niks.
 
Hmm, lastig... ik kan niet echt 1 lichaamsdeel noemen, want het is niet zo dat als dat ene deel mooi is, het er dan niet meer toe doet dat de rest prut is.

Ik vind het vooral mooi als een man een x-vorm heeft (ipv de altijd genoemde v-vorm, want het onderstel is ook belangrijk).

Maar als het hele lichaam mooi en in verhouding is, zijn er wel bepaalde lichaamsdelen die ik extra kan waarderen :D
Squatkont, volle ronde schouders en mooi gevormde pecs en staan dan wel in de top 3.

Maar eigenlijk kan ik niet kiezen, want een paar lekkere benen, brede rug, dikke armen en een mooi middel/buikje zijn ook niet vervelend om naar te kijken :lick:
 
Mooi, dan weet ik ook weer waarom ik op het moment de nadruk op mijn schouders wil leggen ;)
hahaha neem aan dat je het voor je zelf doet;)
 
Ja om bij het onderwerp te blijven en we hier toch op een bb site zitten, een paar mooie sterke armen wohhhhhhhhhh !
 
Waarom stemt niemand op borst?:(
 
Ja daar had ik ook meer stemmen op verwacht :/


Zal ze ook nooit begrijpen...:rolleyes:

:roflol:

Volgens mij vinden mannen gewoon zelf borst het belangrijkst :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven