XXL Nutrition

Alleen voor vrouwen: welk lichaamsdeel vinden jullie het meest van belang bij een man (1 bezoeker)

Alleen Voor Vrouwen: Welk Lichaamsdeel Vinden Jullie Het Meest Van Belang Bij Een Man


  • Totaal stemmers
    330

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

Volgens mij vinden mannen gewoon zelf borst het belangrijkst :D

Hehe, iedereen wil een chest als Arnold toch.

Rare wezens vrouwen, er zij onlangs nog 1 tegen me je moet meer borst doen de rest is goed en je rug is om verliefd op te worden, terwijl borst juist het enige is waar aan je kan zien dat ik train de rest loopt gewoon achter, agh wist zij veel.
 
Hehe, iedereen wil een chest als Arnold toch.

Rare wezens vrouwen, er zij onlangs nog 1 tegen me je moet meer borst doen de rest is goed en je rug is om verliefd op te worden, terwijl borst juist het enige is waar aan je kan zien dat ik train de rest loopt gewoon achter, agh wist zij veel.

:roflol:

Arme Herkuul,

misschien was de kennis van dat vrouwtje wat spieren betreft een beetje beperkt.
Niets van aan trekken toch, hèhè....
 
Als de vrouwtjes aan mijn spieren willen voelen en met hun hand richting mijn armen gaan, span ik ook altijd even mijn borst aan en lijd ik de hand naar mijn meest ontwikkelde spiergroep.
 
Jammer dat er geen stemmen voor borst zijn :( is imo het leukst om te trainen.

Armen zijn gelukkig wel populair :P
 
Tss ik ben teleurgesteld iedereen valt op breezers met dikke armen. Niemand de benen.
Met rug ben ik ook gelukkig.
 
Zelf ga ik voor de rug, Mooi V vorm. Is de goed getraind dan is de rest waarchijnlijk ook wel in verhouding
 
' Ik ben een kerel, toon me de resultaten! ' 90,18% van de stemmen :D



whooops, sorry voor de bump :D
 
wrm kan ik niet meer dingen kiezen hehehe
 
Geen idee, ik kon 3min geleden nog wel kiezen :P
 
Whaha 207 kerels die de resultaten willen zien, waarbij een paar vrouwen een stem uitbrengen. :D
 
viel wat te verwachten niet:rolleyes:
enkele vrouwelijke kennissen heb ik de vraag gesteld, ze houden blijkbaar allemaal van armen, benen, en het kontje???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven