AndroidHealthClinic

Alleenstaande rijke vrouwen! Waar vind ik die?

Bezoekers in dit topic

meer kans heb je bij vrouwen die getrouwd zijn met een rijke gast die altijd weg is voor het werk en eens coïtus willen met macho man, dan ben je ook maar hun speeltje maar deze grietjes zien er gemiddeld wel beter uit dan de genen die zichzelf rijk gewerkt hebben ;)
 
gayer kan haast niet :D

ik zou nog liever sterven dan een partijtje te moeten golfen

De eerste ''sport''miljardair wordt waarschijnlijk wel een golfer(Tiger Woods). :D
 
Het feit dat je zwijgt over haar uiterlijk, doet het ergste vermoeden.


als ik ook nog ga vertellen dat ze gruwelijk lekker was dan geloven ze me al helemaal niet meer ;) Nee heb dr een keer gezien, toen was ik 15 en geilde ik nog niet op vrouwen van in de 30.
 
Hahaha, dude. Geef gewoon toe dat je er geen hol van snapt. Ik heb al 2 keer een korte date/coïtusrelatie gehad met een rijkere vrouw van begin in de 30, al was hun geld absoluut niet iets waar ik op uit was.

Ze houden goed in de gaten dat je niet van hen profiteert en willen dat je presteert in bed. Ze scheppen over je op bij hun vriendinnen en je krijgt mss wat telefoonnummers van andere rijke vrouwen owv haar connecties maar thats it. Daarnaast kan je wel vergeten dat je ooit meekan naar een afspraak met haar collega's of wanneer ze in groep uitgaat. En zelfs als je mee zou kunnen zou je je niet amuseren. Dan mag je mss wel hun drank gaan halen :roflol:
 
In je verbeelding niet nee, maar als het er op aankomt sophiej... dan weet je donders goed dat dit niet waar is
Die paar gesprekken op msn betekenen niet dat ik een zielig hoopje ben wachtend tot de ware me voor het fornuis zet.:rolleyes:
Heb genoeg babbels en kan best van me afbijten (imo, zou je het anders ook niet redden als member op zo'n forum) dit betekend niet dat ik geen 'zachte' kant heb. Dominant is niet hetzelfde als bitch eh.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, dude. Geef gewoon toe dat je er geen hol van snapt. Ik heb al 2 keer een korte date/coïtusrelatie gehad met een rijkere vrouw van begin in de 30, al was hun geld absoluut niet iets waar ik op uit was.

Ze houden goed in de gaten dat je niet van hen profiteert en willen dat je presteert in bed. Ze scheppen over je op bij hun vriendinnen en je krijgt mss wat telefoonnummers van andere rijke vrouwen owv haar connecties maar thats it. Daarnaast kan je wel vergeten dat je ooit meekan naar een afspraak met haar collega's of wanneer ze in groep uitgaat. En zelfs als je mee zou kunnen zou je je niet amuseren. Dan mag je mss wel hun drank gaan halen :roflol:

:roflol:
 
zo heb ik ze graag rijk en een los kantje

nicolas24
Competitive Bodybuilder

nicolas24's Avatar

Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België
Leeftijd: 16

:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Haha, die heb je flink te kakken gezet, "penischef"
 
Daar heb je wel gelijk in maar ik heb het over van die wijven die mannen willen domineren en daar moet ik dus echt niet van weten, steenrijk of niet. We evolueren naar een maatschappij waarin mannen makke lammetjes worden die gewillig ja knikken op alles wat (hun) vrouw(en) vertellen.

so true!!
gisteren nog een discussie gelezen op netlog over iemand die van zijn vriendin niet meer bevriend mocht zijn met vriendinnen die hij gemaakt had op kamp. En hij zei gewillig ja :p Ik denk dat het zoiets is van "ik ben mooi en kan krijgen wie ik wil dus jij doet wat ik zeg en dan is het goed - attitude" Al weet ik niet of zijn vriendin mooi is maar het is echt wel vaker zo!!!
 
so true!!
gisteren nog een discussie gelezen op netlog over iemand die van zijn vriendin niet meer bevriend mocht zijn met vriendinnen die hij gemaakt had op kamp. En hij zei gewillig ja :p Ik denk dat het zoiets is van "ik ben mooi en kan krijgen wie ik wil dus jij doet wat ik zeg en dan is het goed - attitude" Al weet ik niet of zijn vriendin mooi is maar het is echt wel vaker zo!!!

Ik rest my case.:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die paar gesprekken op msn betekenen niet dat ik een zielig hoop ben wachtend tot de waren me voor het fornuis zet.:rolleyes:
Heb genoeg babbels en kan best van me afbijten (imo, zou je het anders ook niet redden als member op zo'n forum) dit betekend niet dat ik geen 'zachte' kant heb. Dominant is niet hetzelfde als bitch eh.

Alsof je babbels nodig hebt voor dit forum. Wat een onzin.
 
Tip aan marky : schoonheids salon , tennis veld , paarden manage ( duurdere ) , welness center speciefiek voor vrouwen ( sorry je moet er wat voor over hebben :) )

Nice. :D

De teugels liggen nog net zo strak en bestuurbaar tussen m'n ringvingers en pink als vroeger. Denk dat ik idd maar eens ga rond kijken op zo'n elite manege en desnoods tegen een prijsje m'n draaf en galopeer kunsten toon in de binnen bak.
 
staan die niet in een rubriek in de gouden gids dan??
 
Alsof je babbels nodig hebt voor dit forum. Wat een onzin.

Ben ik het helemaal mee eens.

Je koopt een muis met gigantische scroll knop. Aangezien 80% van de pagina uit date aanvraag vernedering of foto vraag bestaat. Heb je geen praatjes voor nodig. MAar maakt het wel leuker voor anderen mikki. Denk is niet zo aan jezelf:mad: :roflol:
 
Geen babbels, maar wel social skill tot op zekere hoogte. ALs je afgezeken word dat je iig iets fatsoenlijks terug te typen heb.

ok ok, geen social skill maar keyboardwarriorskills :cool: lol
 
Ga eens kijken in de duurdere wellness en sauna faciliteiten tijdens een weekdag op de werkuren.

Plaats waar ik voorbij fiets op weg naar de gym is er zo eentje, parking staat altijd vol range rovers, jags, bmw's, ed... Enkel nog maar milfs uit zien stappen!
 
haha lol:D maarja welke 16 jarige droomt daa rniet van?:rolleyes::o

De OP is toch ook 17?

Maar tjee, ik zou zelf al het gevoel hebben dat ik iets onetisch deed als ik met een jongen van 16, 17 zou gaan. Ik denk niet dat het echt nette vrouwen van eind dertig, begin veertig zijn die met zulke jonge jongens gaan.
 
Back
Naar boven