AndroidHealthClinic

Allergie shakes?

Bezoekers in dit topic

roxxer

Cool Novice
Lid geworden
3 apr 2012
Berichten
35
Waardering
0
Lengte
1m80
Hallo,

Ik drink inmiddels al zo'n 8 jaar eiwit shakes (Meestal whey perfection). Sinds een tijdje kreeg ik elke dag gruwelijke buikpijn. Dus naar de dokter geweest enzo, maar na zelf wat onderzoek gedaan te hebben lijkt het wel door de shakes te komen.
Dit was wel het laatste waar ik aan dacht aangezien ik die al een pot of 40 op heb😅. Dus een tijdje gestopt met shakes, nergens meer last van. Laatst dacht ik ik probeer het nog eens. Half uurtje later meteen weer buikpijn en uiteindelijk zelfs kotsen.

Iemand enig idee hoe dit kan, en betekent dit dat ik nooit meer shakes kan drinken?

Ik heb ook een pot shakes van de lokale sportschool geprobeerd maar hier krijg ik het ook van. Verder kan ik wel gewoon nog tegen melk, en eet ik nog steeds veel eiwitten. Kwark etc is allemaal heen probleem.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
 
Egg protein, Vegan Protein, kijk op de pot van je huidige whey en vergelijk die met anderen. Veel gaan op zoek naar de reden achter waarom iets zo is en dat kun je OOK doen, maar het is vaak veel effectiever om gewoon alvast een alternatief te hebben en dan besluiten of je de echte reden wilde weten ;)
 
Back
Naar boven