Fitness Seller

allergisch voor uien?

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
ik had gisteren toevallig 2 broodjes gezond + vis met uitjes (flinke lading ) gehad (heerrrlijk btw :) ).

maar toen een paar uur later kreeg ik beetje last van me keel.. heb vanacht ook superslecht geslapen en ben nu al de hele dag moe/grieperig en last van me keel.

lijkt op een griepje ofzo dat ik heb opgelopen.. maar ik ben eik amper buiten geweeest.. en als ik naar buiten ging hak een jas aan.

maar iig, het valt me gewoon op dat na elke keer dat ik uitjes heb gehad.. een paar uur derna gewoon dezelfde symptonen krijg als wat ik nu heb.. en dat duurt dan een of 2 dagen en dan ist voorbij.

zou t kunnen zijn dat ik gewoon alergisch ben voor uitjes? of is dit gewoon elke keer toeval?..
 
Straks als je weer beter bent Frenkpie, weer een lading uien nemen. Dat is denk ik de enige manier om er achter te komen. Zou zonde zijn als je voortaan de uien zou laten staan, ze zijn nl erg gezond.

Check:
http://www.c3.nl/tijdelijk/uien.htm

Dat is ook logisch, want uien zijn erg gezond. Ze bevatten veel vitamine B en C, calcium en ijzer, en helemaal geen vet. Een ander bestanddeel van uien is quercetine, een belangrijke anti-oxidant. Anti-oxidanten beschermen cellen tegen beschadiging door het wegvangen van vrije radicalen.
 
ja nu voel ik me stuk beter.

ik zal t es een keer proberen een hoop uitjes te eten :)

thnx voor de link
 
Ik krijg van rauwe uien hoofdpijn.
Had je gebakken of gefrituurde vis op?

Ik krijg namelijk van friet en gefrituurde snacks pijn in mijn mond en soms ook keelpijn.
 
Back
Naar boven