XXL Nutrition

Allergisch, zoekt alternatief voor noten in voedingsschema! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Senderious

Novice
Lid geworden
2 jan 2014
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
67kg
Vetpercentage
14%
Hé dbb'ers! Ik ben momenteel al een hele tijd bezig met gezond eten, maar ik eet nog steeds naar mijn inziens te weinig voor als ik serieus wil gaan bulken. Ik heb hier geen overzicht van omdat ik nog geen voedingsschema heb. Deze ga ik binnenkort wel maken. Er wordt vaak aanbevolen om als tussendoortje noten te eten zoals cashewnoten, omdat deze erg voedzaam zijn. Helaas kan ik dit niet eten omdat ik hier heel erg allergisch voor ben. Ik ben allergisch voor alle noten, pinda's, zaden etc. Nu zoek ik een alternatieve voedzame snack om te eten in plaats van noten. Ik dacht zelf misschien aan wat extra sneetjes volkorenbrood met rookvlees, jonge kaas of kipfilet. Alleen eet ik er daarvan al 6.. Hopelijk kennen jullie een goed alternatief!
 
Vette vis of (half)volle melk, eiwitrepen wellicht alleen moet je dan ff checken of ze geen sporen van noten kunnen bevatten.. ;-)
 
noten hoeven imo niet in je schema te zitten, ik overleef ook prima zonder (behalve dat ik twee sneedjes met pindakaas eet :$)

gewoon opvullen met koolhydraten zoals rijst, pasta of brood etc.
als je het voor de vetten doet, kan je evt wat olie oid toevoegen.
 
Noten doe je toch alleen maar voor de vetten? Gewoon wat extra eieren dr in knallen!
 
Noten doe je toch alleen maar voor de vetten? Gewoon wat extra eieren dr in knallen!

kzal is wat extra eitjes in jou knallen

no homo
 
Notenpasta
 
Oke: eieren, olijfolie, kokosolie, volle melkproducten, rijst, pasta, etc.
Top, bedankt! Hier heb ik veel aan!
Ik zoek inderdaad een alternatief de vetten!
Zijn er gezonde snacks om aan vetten te komen? Of hoeft het niet pers gezond te zijn?
 
Vette vis zoals zalm wellicht? Veel proteïne maar ook goede vetten (omega 3)
 
Back
Naar boven