MuscleMeat

Gestopt Alles doen, niks laten.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 apr 2007
Berichten
2.155
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
...mijn nieuwe motto en het gaat beter dan ooit.

Vanaf begin dit jaar probeer ik alles te doen voor BB maar niks te laten. Bijna 3 jaar ben ik obsessief bezig geweest, niet stappen, tegen m'n zin in vroeg in bed liggen, balen als ik een keer weinig slaap had en de realiteit was ik ook ver kwijt.

Nu leef ik naast mijn BB leven een ardig intensief sociaal leven. Ga ongeveer 3x per weer stappen, avondje bij Sjekoog chillen en CHICKS(heeeeeeeeel afentoe).

Training:
Veel crossfit style, HIIT en het normale pompen. Puur op kracht wat minder omdat ik daar niet super goed op reageer. Elke spiergroep wordt minstens 3x per week aangepakt. Ik train nu 5 of 6 dagen per week.

Voeding:
streng! Dit jaar 2 keer junkfood op waarvan 1 macdonalds dag en 1 zakje drop. Ik wissel high carb met high fat af. Een doorsnee dag nu is:

1:
150 gram havermout
90 gram isolaat whey
2 kiwi's

2:
200 gram zalm
200 gram worteltjes
2 bananen

3:
300 gram panga
75 gram noten
2 bananen
1 kiwi

4:
BCAA's tijdens training, vitargo + amino's na.

5:
150 gram havermout
90 gram isolaat whey
1 kiwi
1 banaan

6:
5 eieren


Foto in m'n gallerij!!!


xx
 
Je zit wel vrij laag in de carbs en vetten ofniet?
 
hoe ziet je trainingsschema erzo uit, ben ik wel benieuwd naar want zou ook zoiets willen gaan doen ipv split
 
Mooie logtitel!

Post je trainingsschema eens.

Succes!
 
Je leeft wel erg strikt kerel. Maar goed, ik herinner me dat jij het was die knetterhard wou komen op de contest, dus neem ik een abbo. ;)

Succes Bro!
 
Succes, abbo!
 
Succes! You are under my survailance.
 
Succes Sjap!!

Wat is de reden dat je high fat en high KH days afwissel? Het ene lichaam reageerd namelijk beter op vet, en het andere op KH... jij dan?
 
Neuken is ook maar aftrekken met een vrouw om je penis...

Je leeft wel erg strikt kerel. Maar goed, ik herinner me dat jij het was die knetterhard wou komen op de contest, dus neem ik een abbo. ;)

Succes Bro!

Wat sjap nu doet is echt netjes, hij heeft de afgelopen 2 á 3 maanden superstrict gedieet. Doordat hij geen enkele keer gejunkt heeft die tijd kwam hij wel leeg te staan buiten de trainingen om wat wel een enorme boost voor mijn ego was aangezien ik epische vocht-en-koolhydratenbommetje vol stond en mijzelf nogal groot vond...
Afgelopen maandag heeft hij mij leven verziekt... hij was een weekendje weggeweest en had flink wat gegeten waardoor hij klapvol stond wat mijn ego terugstampte op niveautje brugklasser...het zag er echt goed uit...ik heb mij achtereenvolgend teruggetrokken op mijn studeerkamer en in een hoekje zitten huilen...

Goed bezig Sjeknek!
 
Wat sjap nu doet is echt netjes, hij heeft de afgelopen 2 á 3 maanden superstrict gedieet. Doordat hij geen enkele keer gejunkt heeft die tijd kwam hij wel leeg te staan buiten de trainingen om wat wel een enorme boost voor mijn ego was aangezien ik epische vocht-en-koolhydratenbommetje vol stond en mijzelf nogal groot vond...
Afgelopen maandag heeft hij mij leven verziekt... hij was een weekendje weggeweest en had flink wat gegeten waardoor hij klapvol stond wat mijn ego terugstampte op niveautje brugklasser...het zag er echt goed uit...ik heb mij achtereenvolgend teruggetrokken op mijn studeerkamer en in een hoekje zitten huilen...

Goed bezig Sjeknek!


Thanks dude!! Doet me goed dit te horen van een genetische BOM.
 
...mijn nieuwe motto en het gaat beter dan ooit.

Vanaf begin dit jaar probeer ik alles te doen voor BB maar niks te laten. Bijna 3 jaar ben ik obsessief bezig geweest, niet stappen, tegen m'n zin in vroeg in bed liggen, balen als ik een keer weinig slaap had en de realiteit was ik ook ver kwijt.

Nu leef ik naast mijn BB leven een ardig intensief sociaal leven. Ga ongeveer 3x per weer stappen, avondje bij Sjekoog chillen en CHICKS(heeeeeeeeel afentoe).
Hoe doe je dit dan, gewoon minder slapen en toch dezelfde gains maken? En met uitgaan, ghb ofzo? En crossfit??:p
 
succes beest
 
Success gozer, laat ze een poepie ruiken!
 
Niet echt een "cutschema" toch?? 5 bananen, vanwaar? Succes met je doelen en je staat op je foto wel droger dan 12% man!
 
Thanks allemaal!!

Sinds vandaag weer overgestapt op high carb, heerlijk! Had 1 week low carb/high fat geprobeerd ivm m'n libido maar het heeft niet geholpen. Weet iemand mischien hoe dat kan? Is dat gewoon een bijzaak van een laag BF?

Dit zal voorlopig mijn schema zijn:

1:
150 gram havermout
90 gram iso
2 st fruit

2:
500 gram aardappelen
400 gram witte vis
200 gram groente

3:
300 gram volkoren pasta
400 gram witte vis
2 st fruit

4:
150 gram havermout
90 gram whey
2 st fruit

5:
5 ei-eiwitten
2 dooiers
handje noten

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Niet echt een "cutschema" toch?? 5 bananen, vanwaar? Succes met je doelen en je staat op je foto wel droger dan 12% man!

Stats zijn verouderd, BF op foto is 10%. Gewicht is 90 loaded.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Succes Sjap!!

Wat is de reden dat je high fat en high KH days afwissel? Het ene lichaam reageerd namelijk beter op vet, en het andere op KH... jij dan?

Beetje afwisseling vind ik wel lekker, daarnaast denk ik dat het niet gezond is om lang op <50 gram vet te zitten per dag.

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Je leeft wel erg strikt kerel. Maar goed, ik herinner me dat jij het was die knetterhard wou komen op de contest, dus neem ik een abbo. ;)

Succes Bro!

Dat is idd het doel, groot gaat 'm niet worden. Zal het echt van mijn spierkwaliteit en hardheid moeten hebben. Het streven is(niet perse voor de contest) om de zelfde look als de atleten van Layne Norton te krijgen. Ga nu gewoon heeeeel langzaam door dieeten en we zien wel hoe ik erbij sta met de contest.
 
Sinds vandaag weer overgestapt op high carb, heerlijk! Had 1 week low carb/high fat geprobeerd ivm m'n libido maar het heeft niet geholpen. Weet iemand mischien hoe dat kan? Is dat gewoon een bijzaak van een laag BF?

High vet (vooral verzadigd) zou in principe meer test moeten betekenen!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven