Fitness Seller

Alles is slank, behalve mijn buik. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
26 sep 2016
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
13%
Ik plaats dit topic namens iemand anders.

Diegene is vrij slank in de armen, benen, borst valt ook reuze mee. Het enige wat hem dwars zit is zijn buik. Geen hangbuik enkel wat veel vet. Sport zich suf, let op zijn eten (niet die hard, 51 jarige leeftijd en gewoon full-time job).

Hebben jullie nog tips om dit vetverlies er af te trainen? Hij is al begonnen met het combineren van krachttraining en cardio. Miscchien hebben jullie nog tips?

Of zit er niks anders op en echt hard te gaan cutten?
 
Ik bedoel geen dikke strak staande buik i.p.v. hangende*
 
Is het niet slappe buikspieren
Heb zelfook last dat mijn darmen minn buik naar drukt. Zo heb je dus een bolle pens :)
 
Kwestie van je lichaamscompositie aanpassen. Als je een pensje hebt is je vetpercetage gewoon te hoog. Punt.

Het probleem waar mensen die hier "last" van hebben vaak tegenaan lopen is dat ze voor de rest bijna geen spiermassa hebben. Dit bedoel ik niet eens gerelateerd aan een bodybuilder of fitchicks of dudes, maar gewoon voor een normaal mens. Daar kom je echter pas achter als je vetpercentage dropt. Dan zie je er al heel mager en boderline ongezond uit, terwijl je vetpercentage eigenlijk nog vrij hoog is.

Wil je dat oplossen, dus een laag en pensloos verpercentage zonder eruit te zien alsof je twee jaar op vakantie bent geweest in een goelag, dan zul je moeten werken aan wat meer spiermassa. Ook als het niet je doel is om gespierd te worden. Je ziet dan gewoon een stuk gezonder uit.

Bij mensen die ouder zijn krijg je ook nog de kwestie dat je een verschuiving krijgt op de hormoonbalans. Je lichaam gaat vet dan op andere plekken opslaan. Dit is waarom meisjes van 20 meestal uitdijen bij de heup en kont, waar vrouwen van 50 eerder vet opslaan bij de buik. Daar doe je niet zoveel aan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven