MuscleMeat

Alles kan kapot! Maar ik niet ... Ushh! By Alex Soze

Bezoekers in dit topic

Derksen

Massive Warrior
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
23.462
Waardering
21.206



Alsof je naar een rijdende trein kijkt waarbij het niet de vraag is of maar wanneer er bussen zullen worden ingezet.
 
Wat moet je als agent met zo iemand aan als hij met zijn cameratje aan komt lopen.
 
Wat moet je als agent met zo iemand aan als hij met zijn cameratje aan komt lopen.
Kan weinig. Schijnt te mogen zolang het openbaar terrein is. Wel moet je denken aan portretrecht als je een filmpje wil publiceren. Dan zal je hen onherkenbaar moeten maken. En je mag niet hinderen tijdens werkzaamheden, als er gevraagd wordt om afstand houden zal je daar gehoor aan moeten geven. Een aanhouding filmen op 30cm afstand is voor de voeten lopen en dat kan leiden tot aanhouding. In het kader van waarheidsvinding kan camera in beslag worden genomen, beelden mogen niet gewist worden en camera moet ook worden teruggegeven.
 
Kan weinig. Schijnt te mogen zolang het openbaar terrein is. Wel moet je denken aan portretrecht als je een filmpje wil publiceren. Dan zal je hen onherkenbaar moeten maken. En je mag niet hinderen tijdens werkzaamheden, als er gevraagd ordt om afstand houden zal je daar gehoor aan moeten geven

Ik bedoel meer qua gesprek. Er valt geen gesprek te voeren maar je wordt wel 5 minuten als bitch behandeld en staat voor lul voor half Nederland.
 
Ik bedoel meer qua gesprek. Er valt geen gesprek te voeren maar je wordt wel 5 minuten als bitch behandeld en staat voor lul voor half Nederland.

Waarom niet? Omdat je dan volgens het boekje moet handelen?
 
Waarom niet? Omdat je dan volgens het boekje moet handelen?

Ik heb geen idee bij die mafketel. Ik weet niet of je voor belediging aangehouden kan worden en mee moet naar het bureau? Dat zou hilarisch worden.
 
Ik heb geen idee bij die mafketel. Ik weet niet of je voor belediging aangehouden kan worden en mee moet naar het bureau? Dat zou hilarisch worden.

Goed voor de views :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het eerlijk gezegd een klein wondertje dat deze man nog vrij rond loopt. Sowieso voer voor psychologen.
 
Laatst bewerkt:
"liever een zus als hoer dan een smeris als broer.."
 
Ik ga de krant halen... de krant halen...
 
Hij moet eens een keertje met Joel Beukers gaan trainen.
 
Ik vind het eerlijk gezegd een klein wondertje dat deze man nog vrij rond loopt. Sowieso voer voor psychologen.
Hoe cringewaardig deze gast ook is, joke's on you als inderdaad alles een act is, en als hij inderdaad 3 eigen zaken heeft. Dan is hij toch niet zo dom als mensen denken..
 
Deze gast moeten ze geen podium geven.
 
Hoe cringewaardig deze gast ook is, joke's on you als inderdaad alles een act is, en als hij inderdaad 3 eigen zaken heeft. Dan is hij toch niet zo dom als mensen denken..
Want je moet heel intelligent zijn om een of meerdere eigen zaken te hebben?
 
Hoe cringewaardig deze gast ook is, joke's on you als inderdaad alles een act is, en als hij inderdaad 3 eigen zaken heeft. Dan is hij toch niet zo dom als mensen denken..
Zo heb ik er ook in de straat. Beetje zwart klussen met een uitkering, s'nachts met de scooter weg, en youtube. Ondernemer.
 
Back
Naar boven