XXL Nutrition

Alles Kraakt! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Younman1991

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2008
Berichten
46
Waardering
0
hallo DBB-ers.

ik heb echt elke keer het gevoel dat me hele nek super vast zit, als ik eht dan ook kraak gaat het super hard.
verder is het zo dat als ik me ellebogen naar achter duw dat ik een kraak uit me rug krijg.

het gekraak word steed harder!

iemand ervaring/idee over wat het zou kunenn zijn?
 
Bij mij kraakt ook alles .. al een hele tijd, maar heb er verder geen last van .. Je hoort overal verhalen over wat het is en dat het goed en slecht is .. ik laat het lekker zo ;)
 
Ik heb ook last van krakende gewrichten, vooral rug, knie, enkels, polsen.
 
gebruik je al glucosamine en omega3 ?
 
Maybe strek je te veel bij een oefening? beetje spanning op de spieren houden
 
Ga maar eens naar een osteopaat of manueel therapeut ofzo. Nek en rug horen niet constant te kraken.
 
Je bent niet de enige die kraakt, bij mij kraakt ook alles, vooral mijn knieen! ..Krakend ijs is goed ijs he wist je dat??
 
Mijn schouder kraakt en sleutelbeen ook.
 
Heb ook last van krakende schouders. Alleen niet in mijn rug. Misschien eens even langs de chiropractor of zoiets dergelijks.
 
Bij mij kon het trouwens geen kwaad, krakende wagens rijden het langst zegt de chiro.
 
Bij mij kraken m'n nek en m'n rug ook..
Ben al verschillende keren na de osteopaat geweest, maar die zegt dat het deels aan mijn houding ligt.. Voor de rest weet hij er geen verklaring voor..
Het is wel echt slecht voor je gewrichten, maar een echte oplossing zie ik niet bepaald..
 
bij mij kraakt zo'n beetje elk gewricht :/ .....met het squatten had ik echter een ongezonde knak in me knieën die later in blijvende pijn is veranderd...ze zeggen dat het koolstof is dat ontsnapt en dat veroorzaakt een "knakje"..lukt ook vaak maar 1/2 keer achter elkaar..dan kraakt het gewricht even niet meer
 
Koolstof ontsnapt? :roflol: Waaruit?
 
Het kraken van gewrichten heeft op die leeftijd niets met de kwaliteit van het kraakbeen te maken.

Mijn ervaring is anders. ...wij weten niet hoe zuinig hij op zijn gewrichten is.

bij mij kraakt zo'n beetje elk gewricht :/ .....met het squatten had ik echter een ongezonde knak in me knieën die later in blijvende pijn is veranderd...ze zeggen dat het koolstof is dat ontsnapt en dat veroorzaakt een "knakje"..lukt ook vaak maar 1/2 keer achter elkaar..dan kraakt het gewricht even niet meer

bedoel je een soort plop geluid?
Ik meende dat het veroorzaakt wordt door verplaatsing van gas:P
 
Laatst bewerkt:
Bij mij kraakt ook alles,

Vooral me schouders en polsen (polsen denk ik door verkeerde techniek bench press)
 
Als ik dit zo lees zie ik dat ik niet de enige ben^^
Heb al zo'n jaar last van een krakende en vast zittende knie, fysio wist er niks van, MRI-scan laten doen => irritatie van het kraakbeen achter knieschijf. Fysio behandeling liep op niks uit, zit nu bij een andere fysio en het gaat al beter :).
Schouders kraakte ook bij side raise, nu niet meer, achterkop van mn schouders en binnenste gedeelte van rug waren gewoon relatief onder ontwikkeld.
Nu kraakt mn rechterschouder bij frontraise..mss daarvoor een keer naar de fysio :eyes:
zelfde geld voor mn rechterelleboog, maar deze is vanzelf veel minder is geworden.

en dat omega 3 en glucose stuff..is dat niet slecht als je dat al moet gebruiken als je onder de 30 bent? -_^
 
Back
Naar boven