XXL Nutrition

Alles van B&F kan ik weggooien?

Bezoekers in dit topic

AwesomeSauce

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 jun 2010
Berichten
956
Waardering
38
Lengte
1m98
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Hoi allemaal,

Ik ben pas deze maand achter de grote "scam" gekomen van B&F shop. Mijn vriendin en ik bestelden heel vaak bij body en fit shop. Onder andere eiwit poeder, vitaminen, mineralen en eiwit repen.

Wat moet ik nou nu met die troep?

Als er 20% te weinig eiwit in de whey perfection zit en ook te weinig eiwit in de whey isolaat en micellar caseïne, hoe kan ik dan hun andere producten vertrouwen? Die eiwitrepen zijn natuurlijk ook met whey perfection e.d. gemaakt! :mad:

Of kan ik gewoon stellen dat er nog genoeg eiwit in zit maar VEEL minder wat aangevuld is met nutteloze losse aminozuren en suiker?

Ben echt een beetje gedesillusioneerd. Wij stappen nu sowieso over op xxl. Maar ja, hoe kan ik alles van xxl vertrouwen? :shrug:
 
Als jet dit hebt ontdekt van B&F dan heb je waarschijnlijk ook ontdekt dat er onafhankelijke testen zijn gebeurd bij XXL, Bodylab, Bulkpowders,......... Niemand van hen is daar door de mand gevallen!

Dus kies voor één van de huidige sponsors van dit forum. Die hebben ons vertrouwen.
 
Hier laatst ook wat potten van die rommel weggegooid.
Mijn vriendin bestelde er al jaren, ik sport pas sinds een tijd weer.
Ook daar besteld. Wist ik veel...Tot we meer gingen lezen, kwamen we meer aanbieders tegen.
Inmiddels al verschillende bestellingen bij xxl voor ons gedaan. Veel beter.

Jammer van het geld, maar zoveel fructose is echt niet gezond hoor.
Al verkopen ze ook producten die wel goed zijn, maar ja, gun je ze het geld nog? Bij een ander kan je het ook uitgeven.
 

Oh top, dat topic had ik nog niet gezien. Thanks!

Als jet dit hebt ontdekt van B&F dan heb je waarschijnlijk ook ontdekt dat er onafhankelijke testen zijn gebeurd bij XXL, Bodylab, Bulkpowders,......... Niemand van hen is daar door de mand gevallen! Dus kies voor één van de huidige sponsors van dit forum. Die hebben ons vertrouwen.

OK, mooi dat er nog wel betrouwbare zijn!
 
ja gooi maar weg.
 
Als jet dit hebt ontdekt van B&F dan heb je waarschijnlijk ook ontdekt dat er onafhankelijke testen zijn gebeurd bij XXL, Bulkpowders,..........

Het rijtje is niet helemaal compleet...!;)
 
Alles weg gooien van B&F. Zie het als een nieuw begin van je leven.
 
Spot on SF! Verdient zeker inderdaad even vermelding nog.

En ja, ik zou ze dan toch eens mailen als je echt veel bij ze had besteld van die huismerk toeli en het zou de moeite waard zijn, dat je alsnog per ommegaande een compensatie van 20% wil (als ik het zo lees hebben jullie de laatste paar jaar voor december 2014 er behoorlijk wat besteld?). Ik zou het niet gelijk powerplayen, maar proberen vriendelijk aan te geven dat ze bij deze een kans krijgen naar behoren en redelijkheid van je bestelgeschiedenis te compenseren, en dat je anders juridische opties zal verkennen. En ja, hetgeen je hebt liggen zit inderdaad niet in wat er op staat, maar je kan het net zo goed nu opmaken denk ik. Weggooien is zonde. En alles na eind januari 2015 is denk ik gewoon goed vanwege de nieuwe batches die wel op orde zullen zijn.

Verder. Ja, nooit meer bestellen. En als je iets anders leuks ziet wat ze goedkoop aanbieden gewoon je nieuwe vaste adres contacten dat je het graag voor dezelfde prijs bij hun koopt, krijg je kortingscouponnetje en hoef je het niet bij B&F te halen. Want het zijn gewoon echt ratten. Punt.
 
Grappig dat mensen ineens aanraden om alles weg te gooien!!! Het klopt dat enkele producten slecht getest zijn. Maar het is niet bakpoeder dat je gekocht hebt. Er zitten nog steeds eiwitten in, waarom zou je dan ineens je whey enzo weg gooien? Als je met een voedingsschema werkt, herbereken dit dan met de geteste waarden. Ik zeg niet dat je daar opnieuw moet kopen, dat moet je zelf beslissen, ik zou dat ook niet direct doen. Maar de al gekochte producten weg gooien is alleen maar in je eigen nadeel.
 
Zou whey perfaketion voor Carbload gebruiken :P
 
Grappig dat mensen ineens aanraden om alles weg te gooien!!! Het klopt dat enkele producten slecht getest zijn. Maar het is niet bakpoeder dat je gekocht hebt. Er zitten nog steeds eiwitten in, waarom zou je dan ineens je whey enzo weg gooien? Als je met een voedingsschema werkt, herbereken dit dan met de geteste waarden. Ik zeg niet dat je daar opnieuw moet kopen, dat moet je zelf beslissen, ik zou dat ook niet direct doen. Maar de al gekochte producten weg gooien is alleen maar in je eigen nadeel.

Idd, whey perfection is gewoon fructolicious.
 
Grappig dat mensen ineens aanraden om alles weg te gooien!!! Het klopt dat enkele producten slecht getest zijn. Maar het is niet bakpoeder dat je gekocht hebt. Er zitten nog steeds eiwitten in, waarom zou je dan ineens je whey enzo weg gooien? Als je met een voedingsschema werkt, herbereken dit dan met de geteste waarden. Ik zeg niet dat je daar opnieuw moet kopen, dat moet je zelf beslissen, ik zou dat ook niet direct doen. Maar de al gekochte producten weg gooien is alleen maar in je eigen nadeel.

Haha. Kijk je wel eens the Big Bang Theory? Daar heeft er ook eentje moeite met grapjes/sarcasme/etc.
 
Zelfs de hema huismerk whey is nog beter
 
Grappig dat mensen ineens aanraden om alles weg te gooien!!! Het klopt dat enkele producten slecht getest zijn. Maar het is niet bakpoeder dat je gekocht hebt. Er zitten nog steeds eiwitten in, waarom zou je dan ineens je whey enzo weg gooien? Als je met een voedingsschema werkt, herbereken dit dan met de geteste waarden. Ik zeg niet dat je daar opnieuw moet kopen, dat moet je zelf beslissen, ik zou dat ook niet direct doen. Maar de al gekochte producten weg gooien is alleen maar in je eigen nadeel.

+1. Waarom zou je weggooien? Gewoon nooit meer bestellen is voldoende.
 
waarom zou je het weggooien?
 
Dus als er in bolletje ontbijtkoek 20 procent minder eiwit in zit moet je het weggooien? Wat een onzin, maak het op en bestel voortaan elders
 
Weggooien is zonder. Kachel brand er prima op
 
*myprotein heeft trouwens ook vaak goede prijzen*
 
Back
Naar boven