XXL Nutrition

Alles van B&F kan ik weggooien? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het was niet alleen minder eiwit maar ook veel meer kh/suikers, hier ligt het echte probleem. Als je een extra schep neemt om het eiwit te compenseren neem je dus ook een extra schep kh/suikers...
 
Ach het komt niet zo heel nauw, op die paar procentjes verschil iig niet. Gaat er gewoon om dat ze niet leveren wat ze beloven en je dus eigenlijk wordt bedonderd waar je bij staat. Zo'n bedrijf is dus voor 0 te vertrouwen.
 
Het was niet alleen minder eiwit maar ook veel meer kh/suikers, hier ligt het echte probleem. Als je een extra schep neemt om het eiwit te compenseren neem je dus ook een extra schep kh/suikers...

Als je geen suikers wil neem dan naturel. Snap niet waarom je whey met artificiële zoetstoffen haalt en dan om suikers gaat klagen. Ik neem zelf naturel en ik ga nooit meer terug. Het proeft as melk, het word nooit saai, geen rare na-smaken en artificiële zoetstoffen.
 
Geen 1 review van mij met kritiek op hun producten is OOIT goedgekeurd en geplaatst, dus jah....oordeel zelf maar.

En wat dacht je van het hele Trustpilot debakel, of hun facebook pagina waar de recensies werden afgesloten nadat mensen daar het hele verhaal aan het licht brachten.
Censuur ten top.
Zelfs de Walden Farms Chocolate Peanut Spread op hun eigen website heeft 3/5 sterren. Opvallend: Een deel van de reviewers geeft 3 sterren terwijl de smaak tegenvalt...

Ach, het bedrijf is te bekend, te groot en heeft teveel klanten om zoiets tegen te gaan. Het enige wat je kunt doen is onwetenden informeren over het hele onderzoek, maar ook hun acties en reacties naar aanleiding van klagende klanten. Hun omgang hiermee vertelt genoeg over de insteek van het bedrijf.

PS: Verder leuke aanbiedingen. :o
 
Het gebeuren omtrent hun whey perfection is me bekend maar gezien jullie reacties tot op heden heeft er niemand meer vertrouwen in hun eigen merk producten? Wat met de lab tests die er nu bij vermeld staan? En wat met hun eigen merk vitamines bijv? Ik gebruik bijna alles van B&F huismerk, multimen, omega 3, vitamine C en D, ultra fine oats, creatine creapure etc. Allemaal rotzooi? Heb er toch aardig moeite mee om dit zomaar aan te nemen.
 
Het gebeuren omtrent hun whey perfection is me bekend maar gezien jullie reacties tot op heden heeft er niemand meer vertrouwen in hun eigen merk producten? Wat met de lab tests die er nu bij vermeld staan? En wat met hun eigen merk vitamines bijv? Ik gebruik bijna alles van B&F huismerk, multimen, omega 3, vitamine C en D, ultra fine oats, creatine creapure etc. Allemaal rotzooi? Heb er toch aardig moeite mee om dit zomaar aan te nemen.


Dus aan de ene kant wil je een top merk epistane en krijg je daar over een select groepje mensen antwoord over. Aan de andere kant adviseren labtest en een legio aan mensen je om gewoon niets meer bij die oplichters te halen, en daar twijfel je dan vervolgens aan...
Gewoon uit principe niets meer daar halen. Ze zijn een schande voor de sportwereld. Zeg het voort
 
En als je AAS hgh etc gebruikt ben je dan ook een schande voor de sportwereld?
 
Dus aan de ene kant wil je een top merk epistane en krijg je daar over een select groepje mensen antwoord over. Aan de andere kant adviseren labtest en een legio aan mensen je om gewoon niets meer bij die oplichters te halen, en daar twijfel je dan vervolgens aan... Gewoon uit principe niets meer daar halen. Ze zijn een schande voor de sportwereld. Zeg het voort
Ze hebben me bij B&F persoonlijk geprobeerd te overtuigen dat het om een slechte batch ging en dat de huidige batches weer zouden bevatten wat ze beloven, bijgevoegde lab tests zouden daar het bewijs van moeten zijn. Ik slik en drink al een eeuwigheid hun producten, misschien is het dan ook eerder dat ik het niet wil geloven want het idee dat ik al jaren niet binnenkrijg wat ik denk binnen te krijgen baart me zorgen. Moet er ook aan toevoegen dat ik altijd wel een paar keer paar jaar geveld werd door een flinke verkoudheid en / of griepje en dat dit sinds ik me volstop met hun vitamines niet meer het geval is. Placebo? Lijkt me sterk, zal toch vast iets goed zijn aan die vitamines. Maar oke, ik lees er de laatste tijd inderdaad meer negatiefs dan positiefs over. Of de producten van B&F nu wel of niet in orde zijn, ze lijken inderdaad niet altijd even eerlijk in hun info naar buiten te zijn en daarom sluit ik me dan ook aan bij je woorden om ze uit principe links te laten liggen. Ik ga ook maar eens overstappen op XXL Nutrition.
 
Ze hebben me bij B&F persoonlijk geprobeerd te overtuigen dat het om een slechte batch ging en dat de huidige batches weer zouden bevatten wat ze beloven, bijgevoegde lab tests zouden daar het bewijs van moeten zijn. Ik slik en drink al een eeuwigheid hun producten, misschien is het dan ook eerder dat ik het niet wil geloven want het idee dat ik al jaren niet binnenkrijg wat ik denk binnen te krijgen baart me zorgen. Moet er ook aan toevoegen dat ik altijd wel een paar keer paar jaar geveld werd door een flinke verkoudheid en / of griepje en dat dit sinds ik me volstop met hun vitamines niet meer het geval is. Placebo? Lijkt me sterk, zal toch vast iets goed zijn aan die vitamines. Maar oke, ik lees er de laatste tijd inderdaad meer negatiefs dan positiefs over. Of de producten van B&F nu wel of niet in orde zijn, ze lijken inderdaad niet altijd even eerlijk in hun info naar buiten te zijn en daarom sluit ik me dan ook aan bij je woorden om ze uit principe links te laten liggen. Ik ga ook maar eens overstappen op XXL Nutrition.

Verstandig man. Los van de kwaliteit van B&F gaat het ook om het jaren lang oplichten van klanten. En ze gaan er gewoon mee door.
Mond op mond info is de enige manier om hun praktijken te stoppen.
 
Wat is de reden dat B&F hier niet meer actief is? Verplicht of eigen keus?
 
Wat is de reden dat B&F hier niet meer actief is? Verplicht of eigen keus?

Gezamenlijke beslissing. (B&F en Big T)
B&F pastte gewoon niet meer op dit forum met wat ze de mensen geflikt hebben.
 
Ik lees allerlei reacties maar nog niet het volgende: Ik zou het terugsturen naar Body en Fitshop en ze in de gelegenheid stellen om je een nieuwe pot vanuit een nieuwe (betrouwbare) batch toe te zenden.
 
Ik lees allerlei reacties maar nog niet het volgende: Ik zou het terugsturen naar Body en Fitshop en ze in de gelegenheid stellen om je een nieuwe pot vanuit een nieuwe (betrouwbare) batch toe te zenden.

Het probleem is dat een batch daar gewoonweg niet te vertrouwen is
 
Back
Naar boven