AndroidHealthClinic

alles voor jongens van 13 tot 16 jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DEZE topic.... :roflol:

j58lu9.png
 
ik zat er al op te wachten ;)


@ MacB hoe kom je aan die heftige plaatjes man of verklap je dat geheim niet, meschien een leuke toevoeging voor de dbb emoticons
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dus het is de bedoeling dat we een 15-jarige om advies vragen?...
 
hoe krijg je een pomp in je penis?
 
Als ik curls doe met 6 kilo kan ik dan better eerscht beginne met links of rechtss ????????????
 
wtf hoesow dat nou weer en zitten hier zat jongen van 13 tot 16 jaar en mijn vader heeft een eigen gym hij zij probeer deze site eens en maak een profiel aan met je eigen leeftijd en begin een eigen topic van jongen rond jou leeftijd dan geef hij mij informatie op de vragen van jongeren:mad:;)

Als ik curls doe met 6 kilo kan ik dan better eerscht beginne met links of rechtss


Kunnen jongens van 13-16 jaar niet meer schrijven of hoe zit het? Echt beschamend, zo'n slechte taalkennis. Of je doet het er natuurlijk om...
 
Kunnen jongens van 13-16 jaar niet meer schrijven of hoe zit het? Echt beschamend, zo'n slechte taalkennis. Of je doet het er natuurlijk om...
Ik deed het erom.;)
 
Kloontje? Dat moet wel. Dit kan niet waar zijn :roflol:.
 
als ik 15 ben en ik zeg anaal is fun, wat ben jij daar dan mee?
 
ik zat er al op te wachten ;)


@ MacB hoe kom je aan die heftige plaatjes man of verklap je dat geheim niet, meschien een leuke toevoeging voor de dbb emoticons

0 Baasjes voor Mac


Bedankt voor het stelen van al onze plaatjes uit de bazen topics die op FOK.nl / FOK!frontpage staan.
Voor meer fotoshops van de mensen die deze plaatjes gemaakt hebben
en niet zomaar klakeloos overkopieren als een stel lompe boeren zonder een bronvermelding te doen,
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] heee hoor ik hier 13 tot 16 jaar?!?!?

Goed topic!!! :meal:
 
whaha tjookie!
 
ik zat er al op te wachten ;)


@ MacB hoe kom je aan die heftige plaatjes man of verklap je dat geheim niet, meschien een leuke toevoeging voor de dbb emoticons

vraag je dat aan mij ???????
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar] heee hoor ik hier 13 tot 16 jaar?!?!?

Goed topic!!! :meal:


jonge wel effe serieus iedereen zit me hier af te kraken en dan zeg jij so goede topic geloof er niks meer van:(:eek:
 
Nee dit is echt een goed topic! Heb je al een pm ontvangen van onze grote kindervriend?
 
wtf hoesow dat nou weer en zitten hier zat jongen van 13 tot 16 jaar en mijn vader heeft een eigen gym hij zij probeer deze site eens en maak een profiel aan met je eigen leeftijd en begin een eigen topic van jongen rond jou leeftijd dan geef hij mij informatie op de vragen van jongeren:mad:;)

:eek:

Is jouw vader toevallig MarcW?

Edit: Tjooky was me voor... :mad:
 
Back
Naar boven