AndroidHealthClinic

Alles wat je nooit wilde weten over Pumper.

Bezoekers in dit topic

Hou enorm van Geuze bier.
Maar een lekkere gin tonic op z'n tijd moet kunnen.
Al ligt mijn consumptie voor 97% bij wijn.

Bedoel je een fles in me poepgaatje of op een tampon en der in?

Moeilijk, zal hier later op terug komen.
Sowieso mannelijk, never state the obvious.
Natuurlijk niet in een tampon, die paar ml is de moeite niet en met rode wijn is dat toch maar een heel raar zicht
 
Is Klusmier je vader?

neen ,mijn biologisch vader is een voormalig motorcoureur en sportschoolhouder

mijn stiefvader (sinds mijn 12e ) is een ingenieur uit een zwarte kousen gemeenschap :roflol:
 
neen ,mijn biologisch vader is een voormalig motorcoureur en sportschoolhouder

mijn stiefvader (sinds mijn 12e ) is een ingenieur uit een zwarte kousen gemeenschap :roflol:
Dus moeders is into zwarte euh ''sokken''?
 
Natuurlijk niet in een tampon, die paar ml is de moeite niet en met rode wijn is dat toch maar een heel raar zicht
Je laat zoiets toch niet zien?
Beetje als in je broek poepen, je toont het aan niemand maar wel een heerlijk warm gevoel.
Draait om het effect niet?
 
Neen, wat is een zwarte sokken gemeenschap?


Orthodox-gereformeerden vormen een stroming binnen het gereformeerde protestantisme in Nederland. Zij worden in de literatuur onderscheiden van bevindelijk gereformeerden (de laatste groep werd in het verleden in de volksmond ook wel aangeduid als de zwartekousenkerken).



dus niet op zondag vissen ,voetballen enz ,voor een puber vrij irritant en dodelijk saai

(alleen bij de verdeling van de erfenis ,boerderij ,veestapel en landerijen werd alles even goddeloos ,lol)
 
Orthodox-gereformeerden vormen een stroming binnen het gereformeerde protestantisme in Nederland. Zij worden in de literatuur onderscheiden van bevindelijk gereformeerden (de laatste groep werd in het verleden in de volksmond ook wel aangeduid als de zwartekousenkerken).

dus niet op zondag vissen ,voetballen enz ,voor een puber vrij irritant en dodelijk saai
Ah zo eentje.
Mijn vader zijn tweede vrouw was ook zo nieuw geloof type.
Gelukkig duurde dat huwelijk maar 12 jaar...
 
Je laat zoiets toch niet zien?
Beetje als in je broek poepen, je toont het aan niemand maar wel een heerlijk warm gevoel.
Draait om het effect niet?
Ow, ik denk juist dat het een leuke party-starter is
 
Als mijn vader zwarte kousen zou dragen ging ik op zaterdag flink doorhalen met veel bier en drugs om dan zondag Ko te liggen. Zoals God het wilt.
 
Als mijn vader zwarte kousen zou dragen ging ik op zaterdag flink doorhalen met veel bier en drugs om dan zondag Ko te liggen. Zoals God het wilt.
Als je de zondag al K.O. ligt zwarte kousen of niet, dan is onterven de enige optie.
Als jij zo een waardeloze zoon wilt zijn.
Dan breekt je m'n hart.
 
Als je de zondag al K.O. ligt zwarte kousen of niet, dan is onterven de enige optie.
Als jij zo een waardeloze zoon wilt zijn.
Dan breekt je m'n hart.
Een vader die zijn geloof onzin opdringt heb ik sowieso niet veel mee. Dat zou niet goed geëindigd zijn.
 
Een vader die zijn geloof onzin opdringt heb ik sowieso niet veel mee. Dat zou niet goed geëindigd zijn.
Niks mis met een opdringerig vader, ow je schreef geloof opdringen. Ja dat hoeft niet nee.
 
wat is je lievelingskleur?


hou je van clownen?
Geen lievelingskleur.
Bestaat dat dan echt mensen die een lievelingskleur hebben?

Clownen mogen er zeker wezen.
Humor is zeer belangrijk.
 
Ah zo eentje.
Mijn vader zijn tweede vrouw was ook zo nieuw geloof type.
Gelukkig duurde dat huwelijk maar 12 jaar...
Alles na 1500 is vaak overbodige nieuwigheid, goed perspectief.
Weet je toevallig van welke stroming ze was?

Het is me niet duidelijk wat humor en clowns met elkaar te maken hebben. Kun je dit uitleggen?
 
Alles na 1500 is vaak overbodige nieuwigheid, goed perspectief.
Weet je toevallig van welke stroming ze was?

Het is me niet duidelijk wat humor en clowns met elkaar te maken hebben. Kun je dit uitleggen?
De pinkstergemeente.
Gelukkig beginnen meer en meer mensen te begrijpen dat het belangrijker is geloven in jezelf dan in een onzichtbare hogere ''entiteit''.

Snap je onduidelijkheid wel ergens. humor is per definitie niet gelijk aan een clown. Er zijn er wel die me aan het lachen brengen.
 
Back
Naar boven