MuscleMeat

Alli is gewoon Xenical ?

Bezoekers in topic

Streetwize

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
27 apr 2009
Is dat zo? Werkt het goed?

Dan zal ik mijn zus eens daarheen sturen om zo'n ding op te halen:p

Ano_1986

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 feb 2007
Las het vanmorgen in de krant. :D

Dit betekent dat wanneer iemand met alleen een dieet 2 kilo zou afvallen, de combinatie van dieet plus alli resulteert in 3 kilo gewichtsverlies. De capsule zorgt ervoor dat ongeveer 25% van het vet in het eten niet geabsorbeerd wordt door het lichaam, waardoor het niet kan worden omgezet in extra kilo’s

Nu vraag ik me af of dit soort afvallen gepaard zal gaan met hartkloppingen, temperatuurverhogingen en dergelijke? Dat is het nadeel van de huidige 'fatburners'. Je voelt je nerveus en niet op je gemak wanneer je dat soort producten inneemt.

Gelukkig dient dit spul wel samen te gaan met intensief cardioeen, anders zou iedere imbeciel dit spul gaan kopen en strak over het strand lopen te pronken met zijn droge buik en zou in ieder geval mijn motivatie als sneeuw voor de zon verdwijnen.. ;)

Mensen die toch teveel vetten eten krijgen immers af te rekenen met een niet onder controle te houden diarree.
GSK geeft de mensen die Alli (Xenical) in de warenhuizen kopen dan ook de raad overwegend zwarte broeken te dragen en zich te voorzien van vervangingskledij, teneinde de gevolgen van mogelijk ‘lekken’ te neutraliseren.

:roflol:

Laatst bewerkt:

joep7

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2007
Zullen 15 koppen koffie en groene thee per dag niet hetzelfde effect geven?

Geddie

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 feb 2008
Lengte
1m85
Massa
100kg
De handelsvergunning volgt naar verwachting in de komende maanden. Wanneer de Europese vergunning een feit is, is dit geneesmiddel straks zonder recept bij de apotheek verkrijgbaar voor mensen van 18 jaar of ouder met een BMI van 28 of meer.alli is daarmee het eerste geregistreerde geneesmiddel tegen overgewicht dat vrij verkrijgbaar is.

****, ik zit op een BMI van 27,2. Maar hierbij is het gebruik van BMI om overgewicht te berekenen eindelijk in het voordeel van de bodybuilder!

joep7

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2007
****, ik zit op een BMI van 27,2. Maar hierbij is het gebruik van BMI om overgewicht te berekenen eindelijk in het voordeel van de bodybuilder!

Een extra motivatie om meer massa te gainen, desnoods wat extra vet in de bulk. Heb je eenmaal de BMI-drempel bereikt dan kan je na extra veel van het middel te hebben ingeslagen weer fijn de cut in.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
De luiheid van de mens wordt weer eens beloond...

Geddie

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
22 feb 2008
Lengte
1m85
Massa
100kg
Een extra motivatie om meer massa te gainen, desnoods wat extra vet in de bulk. Heb je eenmaal de BMI-drempel bereikt dan kan je na extra veel van het middel te hebben ingeslagen weer fijn de cut in.

Jup, haha.

Maar werkt dit uberhaupt? Er staat weinig wetenschappelijks op die site namelijk.

Anoniem_1989_9

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 jun 2008
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
13%

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Is dit middel niet brutaal ongezond.. De mens beweertook dat je vetten nodig hebt, in de cut krijg je er al minder van binnen, en met dit middel wordt ook nog eens het vet 'weggewerkt' dus 'onschadelijk' gemaakt.. Lijkt me egt zwaar beroerd voor je hormoonhuishouding..

Nee, niet voor mij, alleen als het afvallen zo beroerd gaat ga ik er pas aan beginnen..

+1

Ken een gast die sinds die het neemt erectie probs heeft

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 okt 2007
Waarom zou je ervoor willen zorgen dat je lichaam minder vetten opneemt? Steek je al die tijd in het opbouwen van een deftig voedingsschema en met dat middel erbij klopt je vetinname dan weer voor geen meter.

Enige manier waarvoor het nuttig zou kunnen zijn imo is inname voor een bezoek aan de McDo...

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Dus dat is hoe het werkt? Het voorkomt dat je lichaam vetten opneemt? Wat een achterlijk dwaas idee. Vetten zijn niet alleen essentieel, maar door dit soort baggerpillen leren mensen nog steeds niet anders te eten, je beloont niet alleen hun luiheid, maar ook nog eens hun slechte eetgewoonten. En de overheid laat deze troep op de markt komen? Zegt weer genoeg over de macht van de farmacie.

ILLUSION

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2004
Je kan enorme diarree krijgen van deze medicatie, waardoor je plots echt wel zeer snel naar het toilet moet lopen
(gehoord van iemand die dit reeds geprobeerd heeft maar er snel weer mee gestopt is)

Dus als je ze gaat proberen, zorg je best dat je steeds binnen de 2 minuten het toilet op kan...

knikker

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mei 2009
Ja je darmen zullen goed slieren door al het vet dat niet verteerd wordt, Het enige dat helpt om het op te houden is een buttplug. Als je het zou gebruiken is het tijdens een junkmaal ideaal.

royvdh65

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
13 mrt 2006
luiheid wordt inderdaad echt beloond, ben hard voor jezelf en ga hardlopen ofzo. Inplaats van simpel wat van die chemische zooi eten

hicham1971

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
7 jan 2005
Dus dat is hoe het werkt? Het voorkomt dat je lichaam vetten opneemt? Wat een achterlijk dwaas idee. Vetten zijn niet alleen essentieel, maar door dit soort baggerpillen leren mensen nog steeds niet anders te eten, je beloont niet alleen hun luiheid, maar ook nog eens hun slechte eetgewoonten. En de overheid laat deze troep op de markt komen? Zegt weer genoeg over de macht van de farmacie.

Helemaal mee eens!!!!!!:):):)

hicham1971

Novice
+15 jaar member
Lid geworden
7 jan 2005
Ja je darmen zullen goed slieren door al het vet dat niet verteerd wordt, Het enige dat helpt om het op te houden is een buttplug. Als je het zou gebruiken is het tijdens een junkmaal ideaal.

hahahaha!!!! LOL!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
  • Topic Starter Topic Starter

Toen een paar jaar geleden chitosan op de markt kwam was er direct al reactie uit de BB wereld dat Xenical een betere/sterkere optie was, alleen was het toen enkel op recept verkrijgbaar.

Nu dus gewoon OTC bij de apotheker.

Naar boven